enden Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 *Mett* Spiste ca dobbelt så mye som en vanlig porsjon ribs på Big Horn, til den nette sum av 150,- Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 no er eg sulten, skal ete fajitas eller kva det heiter Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 *Stikke på Kino med Anettepus og se Der Untergang* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 ijess... morra mi lagte no løksuppe på fredag, spydde opp dritten natt til lørdag...nå har jeg ikke hatt no mat i magen siden det....og ikke har jeg lyst på heller..! :S Hmmm....rart..! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 *Stikke på Kino med Anettepus og se Der Untergang* det er en "litt" rar film Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Nå sprenger jeg hodet mitt her. Hva skal jeg gjøre? - Kjøpe Gran Turismo 4, og ikke kjøpe takoppheng til prosjektoren - Kjøpe takoppheng og ikke GT4. Man skulle tro det var enkelt, men den gang ei... Og at "Den store GT4" beviser sin eksistens i mine bokmerker gjør heller ikke valget lettere! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Yey, broders kom akkurat ned med 2 biletter til "After the sunset" http://www.sfnorge.no/script/view_new.pl?id=1761 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Nå sprenger jeg hodet mitt her. Hva skal jeg gjøre?- Kjøpe Gran Turismo 4, og ikke kjøpe takoppheng til prosjektoren - Kjøpe takoppheng og ikke GT4. Man skulle tro det var enkelt, men den gang ei... Og at "Den store GT4" beviser sin eksistens i mine bokmerker gjør heller ikke valget lettere! Kjøp GT4 og sett prosjektoren på bordet imens Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 *Stikke på Kino med Anettepus og se Der Untergang* det er en "litt" rar film Men utrolig bra. Da er jeg tilbake etter en runde med AOM The Titans. Det var gøy! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 http://www.aftenposten.no/helse/article999641.ece Ganske genialt spør du meg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 http://www.aftenposten.no/helse/article999641.ece Ganske genialt spør du meg. *vente på hydrogenbiler* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 frityrolje som drivstoff er old. Husker jeg leste om noen som kjørte rundt i USA og tanket opp VW-bussen sin med frityrolje fra resturanter. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Å herregud folkens. Skifte avatar igjen?Vel, greit for meg. Heh! Tusen takk! Bra at noen kan skifte til gode avatarer med en gang. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Å herregud folkens. Skifte avatar igjen?Vel, greit for meg. Heh! Tusen takk! Bra at noen kan skifte til gode avatarer med en gang. Hvis du er så forelska i avataren min, så kan du vel nominere den til "Hvem har den beste avataren v2". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Å herregud folkens. Skifte avatar igjen?Vel, greit for meg. Heh! Tusen takk! Bra at noen kan skifte til gode avatarer med en gang. Hva hinter du til nå?? HÆ`?? *skule på* Lenke til kommentar
am3k Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg skal nok ikke på TG nei Ble forøvrig smittet her og forsøkte meg på ny avatar... noen tanker? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Å herregud folkens. Skifte avatar igjen?Vel, greit for meg. Heh! Tusen takk! Bra at noen kan skifte til gode avatarer med en gang. Hvis du er så forelska i avataren min, så kan du vel nominere den til "Hvem har den beste avataren v2". Jeg nominerte den. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Nå sprenger jeg hodet mitt her. Hva skal jeg gjøre?- Kjøpe Gran Turismo 4, og ikke kjøpe takoppheng til prosjektoren - Kjøpe takoppheng og ikke GT4. Man skulle tro det var enkelt, men den gang ei... Og at "Den store GT4" beviser sin eksistens i mine bokmerker gjør heller ikke valget lettere! Kjøp GT4 og sett prosjektoren på bordet imens Bæææh... okey da. Stikker og kjøper det nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg