Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, jeg har blitt lagt til av noen på MSN, som jeg ikke vet hvem er. Det skjer litt ofte...

 

:dontgetit:

Det skjer for ofte med meg.

Når jeg spør hvorfor de har lagt meg til, så svarer 90% av de "Det er du som har lagt meg til da, jævla n0000000000b!!!!!11" eller lignende. Listen over blokkerte brukere vokser for hver dag. :p

En mulig løsning er å fjerne msn adressen fra profil, og heller la de som er interessert ta kontakt med deg :cool: Skulle nok hjelpe litt :thumbup:

 

Hehe... en må ikke begynne leke seg med avatarer :p

post-63-1111328507_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Fjerna msn adressen fra profilen min da jeg hadde seksti kontakter fra forumet jeg :p Var litt for mange som la meg til.. Har sletta mesteparten av de jeg ikke snakker noe særlig med.

Smart du. ;)

Har 59 fra forumet nå...

 

:hmm:

 

Må starte å rense litt.

Jeg har 6 stykker, 2 av de blokkert. (+ en haug av folk som jeg ikke aner hvor er fra).

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Har mange som legger meg til for så å aldri tørre å si noe jeg. Resten vil ha skjerm-hjelp......

 

Lurer på hvordan dagen imorgen blir jeg. Skal ta nattoget hjem fra Trondheim, og gå rett på jobb. Blir slit..

 

Men jeg skal på Tavern og spise spareribs-buffet til middag. Er stygt redd for at jeg kommer til å rulle på toget i kveld :)

Lenke til kommentar
Har mange som legger meg til for så å aldri tørre å si noe jeg. Resten vil ha skjerm-hjelp......

 

Lurer på hvordan dagen imorgen blir jeg. Skal ta nattoget hjem fra Trondheim, og gå rett på jobb. Blir slit..

 

Men jeg skal på Tavern og spise spareribs-buffet til middag. Er stygt redd for at jeg kommer til å rulle på toget i kveld :)

Hihi!

 

Det har jeg opplevd og, du veit hvem jeg prater om. :green:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...