Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Var det jeg tenkte meg Nå skal ikke du være frekk! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Mat mat mat...FEED ME! Koteletter...WWRRARRRW! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Mat mat mat...FEED ME!Koteletter...WWRRARRRW! Ey, jeg vil også ha koteletter!! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hmm, jeg har blitt lagt til av noen på MSN, som jeg ikke vet hvem er. Det skjer litt ofte... Det skjer for ofte med meg. Når jeg spør hvorfor de har lagt meg til, så svarer 90% av de "Det er du som har lagt meg til da, jævla n0000000000b!!!!!11" eller lignende. Listen over blokkerte brukere vokser for hver dag. En mulig løsning er å fjerne msn adressen fra profil, og heller la de som er interessert ta kontakt med deg Skulle nok hjelpe litt Hehe... en må ikke begynne leke seg med avatarer Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Den eneste katta jeg kan ha som avatar, er min egen. *fjerne msn-adresse fra profil* Done. Endret 20. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Fjerna msn adressen fra profilen min da jeg hadde seksti kontakter fra forumet jeg Var litt for mange som la meg til.. Har sletta mesteparten av de jeg ikke snakker noe særlig med. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Har 59 fra forumet nå... Må starte å rense litt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Fjerna msn adressen fra profilen min da jeg hadde seksti kontakter fra forumet jeg Var litt for mange som la meg til.. Har sletta mesteparten av de jeg ikke snakker noe særlig med. Smart du. Har 59 fra forumet nå... Må starte å rense litt. Jeg har 6 stykker, 2 av de blokkert. (+ en haug av folk som jeg ikke aner hvor er fra). Endret 20. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Nå skal jeg se Uno... kanskje Hitch etterpå... mulig vi sparer den til i kveld... Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Har mange som legger meg til for så å aldri tørre å si noe jeg. Resten vil ha skjerm-hjelp...... Lurer på hvordan dagen imorgen blir jeg. Skal ta nattoget hjem fra Trondheim, og gå rett på jobb. Blir slit.. Men jeg skal på Tavern og spise spareribs-buffet til middag. Er stygt redd for at jeg kommer til å rulle på toget i kveld Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Har mange som legger meg til for så å aldri tørre å si noe jeg. Resten vil ha skjerm-hjelp...... Lurer på hvordan dagen imorgen blir jeg. Skal ta nattoget hjem fra Trondheim, og gå rett på jobb. Blir slit.. Men jeg skal på Tavern og spise spareribs-buffet til middag. Er stygt redd for at jeg kommer til å rulle på toget i kveld Hihi! Det har jeg opplevd og, du veit hvem jeg prater om. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Nå skal jeg se Uno... kanskje Hitch etterpå... mulig vi sparer den til i kveld... Så var det det bildet av den deilige venninnen din da. :!: Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Det har jeg opplevd og, du veit hvem jeg prater om. Han var jo en sopp *glede seg til middag* Blir høydaren under hele oppholdet, utenom at dama endelig fant seg kjole, så det blir fred på meg i sommer. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Nå skal jeg se Uno... kanskje Hitch etterpå... mulig vi sparer den til i kveld... Så var det det bildet av den deilige venninnen din da. :!: fu Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Nå skal jeg se Uno... kanskje Hitch etterpå... mulig vi sparer den til i kveld... Så var det det bildet av den deilige venninnen din da. :!: fu Joking, joking. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 *RRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPP* Koteletter er G O D T ! ! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Da har jeg fikset meg avatar selv! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Tidlig søndagsmiddag? Tidlig? Vi spiser alltid søndagsmiddag på denne tida.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Umh, avataren min blir helt fucka med den automatiske endringen av størrelsen. Noen som vet om et gratis lite program hvor jeg kan resize bilder uten at de ser helt crappy ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg