sparks Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Sånn! Da var mann's frokosten ferdig laget. Den består av 4 skiver med Steinovnsbrød (Ferskt), norvegia ost og 2 glass sjokolade melk. Btw, jeg spiser alltid frokost forran pcen... Er det avsosoialt? Så lenge ingen andre i familien spiser frokost, så gidder ikke jeg å sitte alene på kjøkkenet å spise heller da. same as me Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Så lettvint kan man ikke gjøre det... Du må nok slite litt hardere for disse hardttjente pengene. Du kan jo sette inn på "feil" kontonummer? En liten glipp fra din side Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) ja, f.eks 9713 11 67982 ,der kan du sette inn penger EDIT: mangler en snømann på flaks kalenderen for å vinne 100000, og det er to luker igjen. Endret 22. desember 2003 av sjefen_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 EDIT: mangler en snømann på flaks kalenderen for å vinne 100000, og det er to luker igjen. Den kalendern er bare svindel Hakke vunnet en dritt Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 vet, hadde en i gjor også, vant null. Men det er lov å drømme. Vinner jeg så kjøper jeg meg bil. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 vet, hadde en i gjor også, vant null. Men det er lov å drømme. Vinner jeg så kjøper jeg meg bil. Vel, jeg rakk ikke bussen, så nå venter jeg på neste Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Åsmund: ja. Netopp vært og kjøpt kabler for nærmere 700kr og dette på biltema så hadde eg kjøt kablene andre steder hadde kom langt over 1000kr. Var også på ToysRus og kjøpte noen andre små greier til ungene. Stress så folk stresser da. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 hmm, ryddet rommet noen timer nå.. og jeg fant faktisk igjen fjernkontrollen til anlegget mitt og en pult.. begge deler var sterkt savnet... nå er jeg snart på vei til byen.. få handla de siste gavene og litt sånn.. Lenke til kommentar
zed Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Handler ikke gaver jeg Idag skal jeg se RotK Lenke til kommentar
KimS Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hmm... Må nokk vask litt i dag æ å... Kan ta litt "money" jeg også , julegave kjøpingen har tatt på for penngeboka... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Handler ikke gaver jeg Idag skal jeg se RotK Me 2. Begyner klokka 5. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Aucht! Ringte en kamerat jeg har bygd pc for, for ca. 1 år siden. I forrige uke gikk hovedkortet hans, og han kjøpte et nytt hovedkort. Og igår så gikk hovedkortet istykker igjen... ****** ass... så nå meg jeg montere dritten for han... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 La just nu merke til at merke på dassen her på jobb er IDO. For et genialt navn... i do... hmmmm.. jaja... ellers, noe som skjer? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 jaja.. Nå sitter jeg mer med 2uberstille datamaskiner og jeg digger det Her skal det moddes slik at maskinene ikke høres lenger omtrent... Vell.. Julen nærmer seg og mobilen er stille.. Liker ikke helt det.. Dere kan jo alle ringe meg da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 WHAWHA! Da er jeg hjemme etter juleshopping... har kjøpt EN eneste EN julegave... Dog en lekker en, måtte gjennom 10 platesjapper for å finne Bobby Conn - The Golden Age, *tilbe* Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Var også på ToysRus og kjøpte noen andre små greier til ungene. Tous R' Us er en kongebutikk! Var der for noen måneder siden, kan ikke huske sist jeg lo så mye.. vi hadde det iallefall utrolig morsomt... Det kuleste er jo at de har som prinsipp at alle skal kunne prøve lekene før de kjøper. Vi prøvde masse! Vi kjøpte også en røykmaskin der til slutt. Utrolig morsomt å fylle et rom i huset med røyk! latterkick! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Au... Katta mi har hvert borte i 4 dager nå , Men istad når jeg skulle ut i hagen.. så hørte jeg noe mjauing... Så jeg gikk bort, og inne lekestua lå stakkars katta! Så tok jeg den med inn, og lagde mat til den... men neida, mat ville den ikke ha... Merklig de kattene... Virker ikke som om den er helt seg selv lengre :| Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Var og handlet igår.. endte opp med at jeg kjøpte to DVD'er, som var på kjøpt to for 229,- tilbud, til meg selv.. 2001: space oddysè og clockwork orange Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 http://objective.jesussave.us/propaganda.html <- bla ned til macintosh-avsnittet... AHAHAHAHHAHAHAHHAH! Skratter meg ihjel! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Gandalf teh ghey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg