Fredrik Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 fredrikrb: Hvem betaler mobilregningen din? ringte fra hustelefon, jeg Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hvor er Oslo S i forhold til oslo busstasjon? Buss Terminalen? Tror de ligger temmelig nært hverandre jeg. danke.. stresser med TG transport Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hvor er Oslo S i forhold til oslo busstasjon? Buss Terminalen? Tror de ligger temmelig nært hverandre jeg. danke.. stresser med TG transport Vet ihvertfall at da vi drog til Polen gikk vi på bussen ved Oslo Bussterminal. Og da hadde noen tatt tog til Oslo S for å komme dit. Og de hadde nok gått fra Oslo S. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hustelefon er nok billigst, ringer aldri med mobilen hjemme, jeg. -------- *Synge* I'm gonna hump you sweetly Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Men mario da..vasker du ikke?? Ikke før skitten tøyet har samlet seg til et lite fjell. Nå er det bare å improvisere. Nå har eg stresset som bare fyy. Komspisen ringte og sa at vi skulle ta 18:38bussen så eg gikk rett på badet og klippet meg, dusjet og shavet nakken (hår i nakken vettu) og klarte ffs å kutte meg. Måtte finne klær og alt så ringer han og sier at vi heller tar bussen som går time senere. FAEN!!! Må ut med vofsen igjen nå rett før eg turer også og fore han. *STRESS* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Mario, du mario, du stresser for mye *gi en kopp varm kaffe* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Å. Dæven døtte. Kaffe var digg. Kaffetrakteren min har vært ødelagt i ett par dager og jeg måtte kjøpe ny. Det var jævelig å ikke ha kaffe på 2 dager. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Kaffe hadde vært godt ja, men orker ikke å lage. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jammen rakk ikke nettverkskabelen fra stua og inn på kjøkkenet Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jammen rakk ikke nettverkskabelen fra stua og inn på kjøkkenet Geek! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 *lost* Huff..jeg må gjøre noe snart.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Så stille det var her idag da... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg er så trøtt. Kunne dødd. Eller sovnet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Ja er ikke livet forutsigbart. Selvsagt måtte madammen avlyse daten i kveld...*oppgitt* Får vel finne en idiot som kan kjøre meg til grotta og så blir jeg boende der. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Tror ikke du bør åpne med "ey, idiot, kan du kjøre meg til grotta?". Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jaja, føler at det er en stund siden jeg har skrevet noe særlig her. Har vært ganske busy, som det heter på fint, den siste tida. Men nå er det ferie, dama er bortreist i 2 uker (buhu) og jeg har ingenting fornuftig å ta meg til, dette blir egentlig litt digg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jaja, føler at det er en stund siden jeg har skrevet noe særlig her. Har vært ganske busy, som det heter på fint, den siste tida. Men nå er det ferie, dama er bortreist i 2 uker (buhu) og jeg har ingenting fornuftig å ta meg til, dette blir egentlig litt digg. Hehe, du finner vel ut noe å gjøre. HalTan er heterofil! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 HalTan er heterofil! No shit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg