Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:hrm:

 

 

 

 

Dagen begynte ELENDIG og nå blir det bare verre og verre. Forbanna møkka dag. Innflytningsfest hos noen kompiser og det kommer til å være mange digge damer der og alt og folk ringer og sier at eg må komme og greier og frister meg. Har ikke en krone å bruke. Har penger men må jo betale foret til hunden pluss noen regninger. FAEN!!!

 

:cry:

 

Alt har bare vært fucked idag altså. Hunden klarte å få seg ett kutt og måtte behandle såret (var ikke noe dypt men det blødde) og............ f*** dag!

Lenke til kommentar
SnowDOG_: Dakar *trøstepå*  :whistle:

There is no need! Weee humøret steg voldsomt da en kompis ringte og maset og sa han skulle spandere på meg idag siden eg ikke har vært på byn med han på over 4mnd siden. Føler meg litt bad siden eg takke ja da. *liker ikke å bli spandert på for det føles som unyttelse*

 

:blush:

 

Nå var det siste problemet klær faktisk. Alt er skittent og eg begynte å vaske klær idag faktisk. Vurderer å bare gå som eg er kledd nå men det er jo masse damer der da. :hmm:

 

Edit: B|real: :tease::love:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Jeg har telefonnummeret til et par fra forumet. Men vi tulleringer ikke til de, vel? :ohmy:

:hrm:

Nå var det siste problemet klær faktisk. Alt er skittent og eg begynte å vaske klær idag faktisk. Vurderer å bare gå som eg er kledd nå men det er jo masse damer der da.  :hmm:

 

Edit: B|real:    :tease:  :love:

Men mario da..vasker du ikke?? :ohmy::love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...