Ueland Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 går nok bra ps, selv om du ikke har pizza så kansje du har noe annet Lenke til kommentar
Leon Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 heh.. wee! en cola! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Told ya Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Ok eg går og endelig legger meg etter å ha gjort noen ting først. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Har ikke sove i natt. Er litt usikker på om jeg skal på jobb i dag. Tar turen bortover allikevell Jaja... Må handle julegaver i dag. Bedre sent en aldri Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 god morgen. tid: 8:58 og i dag må jeg rydde og vaske rommet... huff 20 år og bor hjemme. huff blir lei. slev om det har sine ganske store fordeler og. ingen utgifter og middag på bordet etter skolen. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Morn'a. 7 jævlige minusgrader her og det var ikke gøy å kjøre bil da med aluminiums girkule... Anyway, er på jobb nå og er alt formye å gjøre, samtidig som jeg må ringe bluecom og kjefte på dem Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 duuuuut.........duuuuuuut.........duuuuut..... "vi har fortiden stor trafikk, for mer informasjon sjekk vår hjemmeside på dobbeltvedobbeltvedobbeltve-punktum-bluekåm-punktum-no" ......... duuuuut.......duuuuut ...... duuuuuut..... <---- 8 min and still going strong Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 12 min tok det Fikk ikke noen kloke svar thou *sukk* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 og i dag må jeg rydde og vaske rommet... LOL! du og? haaha eg har ikke noe valg heller. Må rydde rommet. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Yokk! Åssen står det til med dere da? Her er det fåkkings kaldt ute, med -10 og rommet mitt er helt bombet. Kanskje vurdere å rydde før Jul...*gjeeeesp* fikk svar fra itbutikken idag, de har motatt pakken min... da er det har jeg disken min i fanget om, si et halvtår Hipp Hipp Hurra for Itbutikken Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 og i dag må jeg rydde og vaske rommet... LOL! du og? haaha eg har ikke noe valg heller. Må rydde rommet. du er 23 år ja og bor hjemme Begynner å bli lei? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Ueland har r0x0r0red so3 inatt *tihi* god morgen.. time to play nfsu og rydde, dusje og spise :=) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Bah, rydde ja.. lovet mamma å rydde rommet og det tar tiiid.. lurer på om ejg blir ferdig til nyttårsaften.. hehe.. hmm.. noen som setter opp nytt gjerde hos oss i dag.. de vekte meg jaja.. frokost.. piiiiiiiizzaaaaa Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 I dag skal jeg handle de resterende julegavene med venninnen min. Baaah. I byen her om dagen var det noen som ropte navnet mitt, så bare gikk dem..Lurer på hvem det var. Skal ta 13.00 banen, så har egentlig dårlig tid... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Ikke glem at jeg skal rane deg da... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Sånn! Da var mann's frokosten ferdig laget. Den består av 4 skiver med Steinovnsbrød (Ferskt), norvegia ost og 2 glass sjokolade melk. Btw, jeg spiser alltid frokost forran pcen... Er det avsosoialt? Så lenge ingen andre i familien spiser frokost, så gidder ikke jeg å sitte alene på kjøkkenet å spise heller da. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Hehe, la oss gjøre det på den lette måten: Jeg stiller meg ved buttonsmannen, jeg "mister" veska, du peker på en fin buttons som jeg blir oppslukt av, også løper du. Deal? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Hehe, la oss gjøre det på den lette måten:Jeg stiller meg ved buttonsmannen, jeg "mister" veska, du peker på en fin buttons som jeg blir oppslukt av, også løper du. Deal? Okeei Eller jeg kan gi deg kontonummeret mitt? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Så lettvint kan man ikke gjøre det... Du må nok slite litt hardere for disse hardttjente pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg