Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God morgen folks!

Gjett hva jeg skal i dag da? :p

skal vel ikke i trekket? :p

Nææææi! Skal hvertfall ikke det! ÅÅ nææi! :tease:

 

kaiern: Hvertfall ikke Eline! :p

Hvilket trekk er det du driver å trakkaserer hele tida? :p

 

 

edit: Eller kanskje, trekkaserer.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Argh...for noe drit å våkne opp til

 

Bha!

 

Anyways, God Morgen! :thumbup:

Syns dere skal la være med å gå rundt å poste linker rundt for å få oppmerksomhet på andres skrivefeil.

Er så lei dere "Jeg-prater-perfekt-norsk-24/7-folk" at dere aner ikke det, og det er flere det begynner å gå på nervene..

Lenke til kommentar
Syns dere skal la være med å gå rundt å poste linker rundt for å få oppmerksomhet på andres skrivefeil.

Er så lei dere "Jeg-prater-perfekt-norsk-24/7-folk" at dere aner ikke det, og det er flere det begynner å gå på nervene..

Han ene i tråden hadde jo 4 skrivefeiler, at han skal rette trådstarters feil er jo latterlig.

Slike bør brennes.

Hva om trådstarter ikke kan så bra norsk, hva om ham ikke vet hva han skal skrive?

Irriterer meg når noen sånne "Jeg er best, ingen slår meg på norsk" homser kommer og ødelegger for andre.

 

SKAM! :mad:

 

Edit: Riktig haddis :whistle:

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar
Syns dere skal la være med å gå rundt å poste linker rundt for å få oppmerksomhet på andres skrivefeil.

Er så lei dere "Jeg-prater-perfekt-norsk-24/7-folk" at dere aner ikke det, og det er flere det begynner å gå på nervene..

Han ene i tråden hadde jo 4 skrivefeiler, at han skal rette trådstarters feil er jo latterlig.

Slike bør brennes.

Hva om trådstarter ikke kan så bra norsk, hva om ham ikke vet hva han skal skrive?

Irriterer meg når noen sånne "Jeg er best, ingen slår meg på norsk" homser kommer og ødelegger for andre.

 

SKAM! :mad:

 

Edit: Riktig haddis :whistle:

OK

 

 

snakk om å skyte seg selv i foten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...