Illmatic Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 God morgen folks!Gjett hva jeg skal i dag da? skal vel ikke i trekket? Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 God Morgen God Morgen Alle er våkne? Godt... Lenke til kommentar
robB Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) God morgen folks!Gjett hva jeg skal i dag da? skal vel ikke i trekket? Nææææi! Skal hvertfall ikke det! ÅÅ nææi! kaiern: Hvertfall ikke Eline! Endret 19. mars 2005 av robB Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 Ah, morgen morgen morgen.. .. Hva skal folket i dag? .. Untatt robB som skal til hjem nr2 ! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 Hehe. Sitter her og spiser tortilla. Digg. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 kaiern: Hvertfall ikke Eline! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 You gonna burn in hell!!!!! *morgenmusikk* dimmu,ed.seff. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 kaiern: Hvertfall ikke Eline! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) God morgen folks!Gjett hva jeg skal i dag da? skal vel ikke i trekket? Nææææi! Skal hvertfall ikke det! ÅÅ nææi! kaiern: Hvertfall ikke Eline! Hvilket trekk er det du driver å trakkaserer hele tida? edit: Eller kanskje, trekkaserer. Endret 19. mars 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
robB Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Furedalen. Et koselig lite skitrekk. Endret 19. mars 2005 av robB Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 Argh...for noe drit å våkne opp til Bha! Anyways, God Morgen! jeg tipper han er fra nord norge, og som meg sier han nok korsen som betyr både hvordan og hvilken. så da er det lett og blande litt iblant.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 Omfg, hva har jeg gjort?! Jeg har kjøpt en "One-strap ryggsekk - tøff sekk til fritidsbruk, trening og skole" for 22 kr på netthandelen.no Lenke til kommentar
svamp Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 Hehe, vil ikke frakten bli dyrere enn sekken? np: Tenacious D oppskrudd i lydinnspilling Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 Hehe, vil ikke frakten bli dyrere enn sekken? np: Tenacious D oppskrudd i lydinnspilling Jo, det kommer vell på 70-80 kr... :shurg: Var jo meningen jeg bare skulle teste Jeje...blir en fin julegave dette Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 Argh...for noe drit å våkne opp til Bha! Anyways, God Morgen! Syns dere skal la være med å gå rundt å poste linker rundt for å få oppmerksomhet på andres skrivefeil. Er så lei dere "Jeg-prater-perfekt-norsk-24/7-folk" at dere aner ikke det, og det er flere det begynner å gå på nervene.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 Ikke alle er så glad i deg heller.... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Syns dere skal la være med å gå rundt å poste linker rundt for å få oppmerksomhet på andres skrivefeil. Er så lei dere "Jeg-prater-perfekt-norsk-24/7-folk" at dere aner ikke det, og det er flere det begynner å gå på nervene.. Han ene i tråden hadde jo 4 skrivefeiler, at han skal rette trådstarters feil er jo latterlig. Slike bør brennes. Hva om trådstarter ikke kan så bra norsk, hva om ham ikke vet hva han skal skrive? Irriterer meg når noen sånne "Jeg er best, ingen slår meg på norsk" homser kommer og ødelegger for andre. SKAM! Edit: Riktig haddis Endret 19. mars 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Fint å se at alle er venner. Hmm... Trening eller svømme sammen med 20 småunger som pisser i bassenget? Tror det blir trening jeg. But now: breakfast. Natrium: Dr.X og Anette har vel vært sammen en stund da.. Endret 19. mars 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 Ikke alle er så glad i deg heller.... Det er jeg da fullstendig klar over. Er få som liker meg egentlig. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2005 Syns dere skal la være med å gå rundt å poste linker rundt for å få oppmerksomhet på andres skrivefeil. Er så lei dere "Jeg-prater-perfekt-norsk-24/7-folk" at dere aner ikke det, og det er flere det begynner å gå på nervene.. Han ene i tråden hadde jo 4 skrivefeiler, at han skal rette trådstarters feil er jo latterlig. Slike bør brennes. Hva om trådstarter ikke kan så bra norsk, hva om ham ikke vet hva han skal skrive? Irriterer meg når noen sånne "Jeg er best, ingen slår meg på norsk" homser kommer og ødelegger for andre. SKAM! Edit: Riktig haddis OK snakk om å skyte seg selv i foten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg