Ram's Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Hvem vil ha en "hel" SE S700i ? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Hurra, nå har jeg sett The Grudge. Var innstilt på at jeg denne gangen skulle leve meg inn i filmen, for å ikke ødelegge den. Det var lurt, for jeg syns den var skummel, og bra. Ikke sett noen annen film med flere "kveppescener" før, faktisk. Men jeg likte ikke slutten Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Likte ikke slutten på den jeg heller... Faktisk helt enig med det du skrev der svamp! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Verdens mest fucka kar var nettopp til meg. Vi så på snuff! :O Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Yay for Ad-Aware. 598 kritiske tilfeller. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Verdens mest fucka kar var nettopp til meg. Vi så på snuff! :O Snuff? og det er? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Verdens mest fucka kar var nettopp til meg. Vi så på snuff! :O Snuff? og det er? En sjuk ting som deler førsteplass over sjuke ting med Ogrish. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Verdens mest fucka kar var nettopp til meg. Vi så på snuff! :O Snuff? og det er? En sjuk ting som deler førsteplass over sjuke ting med Ogrish. Google!! Edit: Tøft! Endret 18. mars 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Snuff er i alle fall noe man kan puste inn i nesa og bli rusa av. Men regner med at det ikke er det det er snakk om, siden det sikkert kan bli litt kjedelig å sitte og se på en slik boks i lengden. Tonio: Grunnen til at jeg var misfornøyd med slutten er at jeg ikke fikk se "det onde" få seg en smekk. Gutten bli halshogd og forbannelsen opphevet, elns. Virket kanskje litt grunt, men det er et grunnleggende behov Edit: Og det er en av grunnene til at jeg liker Kill Bill så godt. Endret 18. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Hmm, kanskje vi skulle ha prøvd det: Sniffa snuff mens vi så på snuff. Btw, Faces of Death var dårlig! :\ Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Hihi... Verdens mest perfekte/fantastiske gutt har akkurat vært hos meg... hva snakker du om, jeg har jo ikke vært utfor døra i hele dag! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Hehe, trodde det var Sc0oT sin oppgave å være "liksom-dum-innbilsk" Lenke til kommentar
Eline Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Hihi... Verdens mest perfekte/fantastiske gutt har akkurat vært hos meg... hva snakker du om, jeg har jo ikke vært utfor døra i hele dag! Hihi.. Joda *Hihi, drømme seg tilbake til i stad* Lenke til kommentar
Eline Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Slutt! *ensom* Du kan få være med en gang du og Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Hehe, trodde det var Sc0oT sin oppgave å være "liksom-dum-innbilsk" Det er det! Phax bare prøver og ta den fra meg Lenke til kommentar
andesam Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 tror jeg har blitt forelska i ei jente i klassen. Hun begynte pluttselig å snakke med meg en dag, men jeg vet ikke om hun bare vil være venn med meg eller noe mer... likte faktisk ikke av det var påskeferie nå... Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Hihi.. Joda *Hihi, drømme seg tilbake til i stad* åjaa.. stemmer. nå husker jeg det! *drømme seg tilbake til isted* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Hei, nå tar du oppgaven min.. Det er jeg som er "liksom-dum-innbilsk"! finn din egen oppgave.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg