FuglFøniks Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 å helvete, skal i bryllup i morra... Forslag til gave? Bra planlagt *klappe* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Hva med brødrister? Det slår an som gave, bare spør Natrium. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Hva med brødrister? Det slår an som gave, bare spør Natrium. Kjeft! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Hva med brødrister? Det slår an som gave, bare spør Natrium. Kjeft! Hihi Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Erotiske leker kan sikkert komme nyttig med tiden Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Fortell, Natrium eller fredrikrb! Nå er det noe jeg ikke har fått med meg (kanskje fordi det skrives så jævlig masse dritt i SO3 for tiden, og da gidder jeg sjeldent å skrive her), og da synes jeg at jeg skal få lov å bli litt oppdatert. Forresten (hvis noen bryr seg), så pakket jeg ikke, ei heller gikk ned i hallen til han jeg kjenner der. Han jobber bare til ni, og jeg gidder ikke å gå ned der bare for å hjelpe han å rydde, og gå hjem igjen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Fortell, Natrium eller fredrikrb! Nå er det noe jeg ikke har fått med meg (kanskje fordi det skrives så jævlig masse dritt i SO3 for tiden, og da gidder jeg sjeldent å skrive her), og da synes jeg at jeg skal få lov å bli litt oppdatert. Forresten (hvis noen bryr seg), så pakket jeg ikke, ei heller gikk ned i hallen til han jeg kjenner der. Han jobber bare til ni, og jeg gidder ikke å gå ned der bare for å hjelpe han å rydde, og gå hjem igjen. Natrium fikk brødrister til jul, som han absolutt ikke ville ha, eller bruker, han hater ristet brød. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Haha, fine greier. Brødristere kan fint brukes til å varme pitabrød. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 jeg trenger en brødrister, send den til meg å slutt klag. vanskelig å komme med gavetips til et par man ikke vet noe om.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Bra planlagt *klappe* Ukes varsel så det er ikke bare min skyld jaja idol *poff* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Da poserer brødristern i RPP. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 idol er dritt dårlig :!: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 idol er dritt dårlig :!: Tsk tsk, Tone er fortsatt med. Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 BRENN! Jeg forstår ikke hvordan dei klarer å skrive det. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 BRENN! Jeg forstår ikke hvordan dei klarer å skrive det. Det er noe som EKSPLODERER inni meg når jeg ser folk skriver slikt. Får lyst å GNURE tryne til fyren Men gjør jeg det? nei. Fordi jeg er snill Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 *kose på snille Haddis, og håpe på at han vil lage mat til meg* Hvis ikke får jeg gjøre det selv, for nå er jeg nemlig sulten. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 Haddis: fyren er fra Skien, de fleste sier faktisk "Hvem" her, unntatt meg, som prøver å omvende folk. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 BRENN! Jeg forstår ikke hvordan dei klarer å skrive det. Det er noe som EKSPLODERER inni meg når jeg ser folk skriver slikt. Får lyst å GNURE tryne til fyren Men gjør jeg det? nei. Fordi jeg er snill Hvem skrive måte ville du ha fåretrukket da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2005 fåretrukket *friske opp gamle minner* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg