Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pr0n i Recent Pics. :!:

OMG, letz b4n teh cheeter from the servah næow!!!!!111!111!!

Eventuelt....

Oh, så ekstremt digg med ferie!

Bruttern var her i sted med den nye taxibilen sin, en Volvo XC70 i grå metallic. Snakket med ham på MSN i morres, og han spurte om jeg ville prøve den. Jeg bare: hæ? "Skal du prøve den eller se på den?" Jeg bare: "Begge deler? :whistle: "

Han skulle visstnok komme i kveld. Gleder meg!

Ellers, så kan jeg si at hjemmekino er en ufattelig dyr hobby. :hrm:

Lenke til kommentar
Pr0n i Recent Pics. :!:

OMG, letz b4n teh cheeter from the servah næow!!!!!111!111!!

Eventuelt....

Oh, så ekstremt digg med ferie!

Bruttern var her i sted med den nye taxibilen sin, en Volvo XC70 i grå metallic. Snakket med ham på MSN i morres, og han spurte om jeg ville prøve den. Jeg bare: hæ? "Skal du prøve den eller se på den?" Jeg bare: "Begge deler? :whistle: "

Han skulle visstnok komme i kveld. Gleder meg!

Ellers, så kan jeg si at hjemmekino er en ufattelig dyr hobby. :hrm:

Har du noe info om denne hjemmekinoen din..bilder? eller registrert på hjemmekino.no?

Lenke til kommentar
Prodigy_ har samme :devil: 'en i avataren som deg, bare i en annen positur. Han hadde det da i alle fall, vet ikke om han har det nå.

Jeg begynner å bli litt lei standard avatarer. Microsoft, tux, AMD(!!!), firefox, mozilla, jevelen(sorry am3k)

Lenke til kommentar
Prodigy_ har samme :devil: 'en i avataren som deg, bare i en annen positur. Han hadde det da i alle fall, vet ikke om han har det nå.

Jeg begynner å bli litt lei standard avatarer. Microsoft, tux, AMD(!!!), firefox, mozilla, jevelen(sorry am3k)

:yes:

helt enig. skulle også vært lover å regler mot å bruke samme avatar som noen andre. ;) men er jo ikke gjennomførbart da.. noen uskrevne regler kan man jo ha.

Lenke til kommentar
Ulven har jo det feteste anlegget på minHjemmekino da. :roll:

Ditt var fint det også altså :cool:

Min definisjon på at det er høyt nok: Når du ikke hører deg selv snakke.

Mine spiller noe over den grensen, og for meg er det mer enn godt nok.

Men, mye vil ha mer, fanden vil ha fler vet du. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...