Staalkontroll Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Først sender hun 2 bilder, så sier hun at jeg må love at jeg ikke sier noe til (mi deilige) vennine. Så begynner hun å sende ein heil haug til wee Som du selfølgelig legger ut her Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Skulle ikke du henge deg a fUzZy^? Nye planer nå se! @Haddis, ja, det regner vi med! Endret 17. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
robB Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Hva betyr: I am the parasite of this town... ?? Jeg er parasitten i denne byen. Endret 17. mars 2005 av robB Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Hmm. Mamma prøver å forberede meg på skuffelse når det kommer til å få en øyeprotese i morgen. Jeg kommer seriøst til å klikke totalt om jeg ikke får det. Da blir jeg en deprimert, innesluttet jævel. En deprimert, innesluttet jævel som dropper TG. Uff, får håpe du får det, da. Lykke til der. Ketchez: Direkte oversatt "Jeg er parasitten i denne byen". Hvis du tenker på hva en parasitt er, så kan du tolke det selv. (Parasitt=dyr som snylter på annet dyr, f.eks) En irriterende/kanskje kriminell/uønsket person i byen, mao. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Uff da. Blir det dyrt for deg? Tja, de plukker vel bare ut innmaten som er OK og monterer det i en ny dør som da må lakkeres i rett farge, blir nok noen tusen og bonus tap... Men sånnt skjer med alle før eller siden hehe. Humøret mitt bare stiger fra den lille"fartsdumpen" jeg fikk i humøret av dette, for nå kommer dama snart Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Kvinnfolk = Fjortiss berter = Så jævlig ORD! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Skulle ikke du henge deg a fUzZy^? Nehhhh.... akkurat nå så sender vennina hennes bilder av henne som tar seg selv på puppene... Tror vi utsetter den hengingen litt ja Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Er hu pen eller fUzZy^ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Fant forresten ut at Elisabeth og Ragnhild skal blotte rævva på revykavalkade-drittet i Oslo i April.Hvis noen tilfeldigvis er der må de være så snille og ta med luftgevær e.l... Det kan jeg godt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Fant forresten ut at Elisabeth og Ragnhild skal blotte rævva på revykavalkade-drittet i Oslo i April.Hvis noen tilfeldigvis er der må de være så snille og ta med luftgevær e.l... Det kan jeg godt. Takk, det hadde vært konge. Kommer innom med gevær om en ukes tid da, åkai? Tror ikke jeg kan dra dit selv den dagen skjønner du. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Skulle ikke du henge deg a fUzZy^? bilder er jo nesten like bra som damen selv.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Hmm. Mamma prøver å forberede meg på skuffelse når det kommer til å få en øyeprotese i morgen. Jeg kommer seriøst til å klikke totalt om jeg ikke får det. Da blir jeg en deprimert, innesluttet jævel. En deprimert, innesluttet jævel som dropper TG. was? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Er hu pen eller fUzZy^ Det kan du banne på! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Legg ut bilde da... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 We demand underage pr0... eh, proof!!! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Fruity Loops må være tidenes mest geniale program. Hadde man bare kunnet litt mer... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Pic pic pic ja, få se bevis nå Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) poff Endret 17. mars 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Launch Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Fruity Loops må være tidenes mest geniale program. Hadde man bare kunnet litt mer... Jepp det er veldig bra Du har jo alternativer... E-Jay nooot hehe Edit: Fuzzy Tja... Nice Endret 17. mars 2005 av Launch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg