Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm. Mamma prøver å forberede meg på skuffelse når det kommer til å få en øyeprotese i morgen. Jeg kommer seriøst til å klikke totalt om jeg ikke får det. Da blir jeg en deprimert, innesluttet jævel.

 

En deprimert, innesluttet jævel som dropper TG.

Uff, får håpe du får det, da. Lykke til der.

 

 

Ketchez: Direkte oversatt "Jeg er parasitten i denne byen". Hvis du tenker på hva en parasitt er, så kan du tolke det selv. (Parasitt=dyr som snylter på annet dyr, f.eks) En irriterende/kanskje kriminell/uønsket person i byen, mao.

Lenke til kommentar
Uff da. Blir det dyrt for deg?

Tja, de plukker vel bare ut innmaten som er OK og monterer det i en ny dør som da må lakkeres i rett farge, blir nok noen tusen og bonus tap... Men sånnt skjer med alle før eller siden hehe.

 

Humøret mitt bare stiger fra den lille"fartsdumpen" jeg fikk i humøret av dette, for nå kommer dama snart :D:love:

Lenke til kommentar
Fant forresten ut at Elisabeth og Ragnhild skal blotte rævva på revykavalkade-drittet i Oslo i April.

Hvis noen tilfeldigvis er der må de være så snille og ta med luftgevær e.l...

Det kan jeg godt. :D

Takk, det hadde vært konge.

Kommer innom med gevær om en ukes tid da, åkai?

 

Tror ikke jeg kan dra dit selv den dagen skjønner du. :hmm:

Lenke til kommentar
Hmm. Mamma prøver å forberede meg på skuffelse når det kommer til å få en øyeprotese i morgen. Jeg kommer seriøst til å klikke totalt om jeg ikke får det. Da blir jeg en deprimert, innesluttet jævel.

 

En deprimert, innesluttet jævel som dropper TG.

was?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...