Torjus Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Uff uff... sendte den love driten til ei vennine av meg... ble litt pissed ja Men hun svarte ikke ærlig... sier hun... Hun sendte mld rett etterpå (jeg var logget av msn) "Jeg svarte ikke rett, jeg ville bare se resultatet!" Jaja.... *gjøre det godt igjen* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Ble ferdig etter 2 timer takket være deg , og satt der i to timer til og tegnet/hørte på musikk/ventet på at andre skulle bli ferdig sånn at jeg ikke måtte gå hjem alene. Høres ut som en positiv heldagsprøve ---- Har vært på trening nå, og der spilte vi innebandy. Det gikk hardt for seg. *blåse på blå finger* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 HERREGUD Kan bli så pissed offf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GHAAAAAAAAAAAAL BRENN FUZZY BRENN FUZZY BRENN FUZZY BRENN FUZZY BRENN FUZZY BRENN FUZZY BRENN FUZZY BRENN FUZZY brb, henger meg.. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 [blablalba]brb, henger meg.. HaHaHaHaHaHa, morsomste jeg har hørt idag Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Kvinnfolk........ ET ORD.... KVINNFOLK Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Kvinnfolk........ ET ORD.... KVINNFOLK La meg gjette, ho blei lite glad? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Har vært på trening nå, og der spilte vi innebandy. Det gikk hardt for seg. *blåse på blå finger* Hm, har vært på fotball trening jeg... *blåse på vonde bein* *Og en dårlig kondis* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Hmm, kvinnfolk er søte, helt til de åpner munnen. NEIDA, JENTER! Dere er så søte atte! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Kvinnfolk........ ET ORD.... KVINNFOLK La meg gjette, ho blei lite glad? lite..... LITE??????? omg mener det!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Kvinnfolk er lunefulle greier ja. Fant forresten ut at Elisabeth og Ragnhild skal blotte rævva på revykavalkade-drittet i Oslo i April. Hvis noen tilfeldigvis er der må de være så snille og ta med luftgevær e.l... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Hmm, kvinnfolk er søte, helt til de åpner munnen. NEIDA, JENTER! Dere er så søte atte! Kvinnfolk = Fjortiss berter = Lenke til kommentar
Eline Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Kvinnfolk........ ET ORD.... KVINNFOLK Takk Det var hyggelig fredrik: Takk, takk Lenke til kommentar
robB Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Så gale fUzZy^? *Trøstepå* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Kvinnfolk........ ET ORD.... KVINNFOLK Takk Det var hyggelig fredrik: Takk, takk mhmrff... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Så gale fUzZy^? *Trøstepå* Takk Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Var vel ho deilige og eller? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Vel, enkelte jenter er shitty tvers gjennom, men, det finnes mange unntak. Mange som er utrolig søte. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Vel, enkelte jenter er shitty tvers gjennom, men, det finnes mange unntak. Mange som er utrolig søte. Enig Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Vel, enkelte jenter er shitty tvers gjennom, men, det finnes mange unntak. Mange som er utrolig søte. I know one! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg