Fredrik Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Fredrikrb er en barnslig, uoppdragen, liten drittunge uten peiling på data, og som ikke gjør noe godt for dette forumet. Chattejunkie, det er det han er. Han hadde fortjent noen advarsler og utestengelser i ny og ne. Aight, sjekket postene mine for å få bekreftet det? EDIT: Og du, har en skrivefeil i din "Jeg er perfekt"-signatur. Nope, jeg har ingen skrivefeil i signaturen min. Man kan skrive både egennavn og egenavn. Slutt å skape deg. Det er ingen fandens "Jeg er perfekt"-tråd. Det er bare du som vil smålig-gjøre den ved å komme med slike tåpelige uttalelser. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Gå og vugg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ten bucks on the cute one with the glasses! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Sorry, jeg har ikke briller, menjeg tar det som ett kompliment jeg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Man kan skrive både egennavn og egenavn. Går du på syre eller er du bare uvitende? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvor lenge satt du på prøven i dag, SteffyBoy? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 For alle som har NGT.. (ikke jeg hihi).. Så får de ikke kontakt med mange utenlandske sider/servere etc Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Så jekker vi oss ned litt her. Det er da ikke noe vits i å kalle hverandre stygge ting... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) @Ole Johan: Please, jeg ser en elementær feil i signaturen din. "Verken" kan helt fint skrives med "h". Altså; "hverken". Bandidos > Johan Endret 17. mars 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 For alle som har NGT.. (ikke jeg hihi).. Så får de ikke kontakt med mange utenlandske sider/servere etc Har ingen problemer her. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Pssst... Moderator har ankommet forumet. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Man kan skrive både egennavn og egenavn. Går du på syre eller er du bare uvitende? HAHA! :!: Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Pssst... Moderator har ankommet forumet. huff ja... *løpe og hjemme seg* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvor lenge satt du på prøven i dag, SteffyBoy? Ble ferdig etter 2 timer takket være deg , og satt der i to timer til og tegnet/hørte på musikk/ventet på at andre skulle bli ferdig sånn at jeg ikke måtte gå hjem alene. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Pssst... Moderator har ankommet forumet. Hvor gammel er du? -------------------------------------------- Anyways: Dette vil vi se mer av Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ole Johan: Kom med ett idiotisk innlegg uten mening til, så skal jeg gi deg en liten demonstrasjon i maktmisbruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg