Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp kommet hjem etter å ha spilt første "mini-gig" på skolen. Spilte tre sanger:

 

The White Stripes - Seven Nation Army

Ramones - Blitzkrieg Bop

Black Sabbath - Paranoid

 

Var nok rundt 50stk som så på! :) Deilig å være ferdig i hvertfall. Har kun spilt gitar i 1/2 år nå. :p

Lenke til kommentar
Fredrikrb er en barnslig, uoppdragen, liten drittunge uten peiling på data, og som ikke gjør noe godt for dette forumet. Chattejunkie, det er det han er. Han hadde fortjent noen advarsler og utestengelser i ny og ne.

:lol:

 

Aight, sjekket postene mine for å få bekreftet det? :)

 

EDIT: Og du, har en skrivefeil i din "Jeg er perfekt"-signatur. :D

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Fredrikrb er en barnslig, uoppdragen, liten drittunge uten peiling på data, og som ikke gjør noe godt for dette forumet. Chattejunkie, det er det han er. Han hadde fortjent noen advarsler og utestengelser i ny og ne.

:lol:

 

Aight, sjekket postene mine for å få bekreftet det? :)

 

EDIT: Og du, har en skrivefeil i din "Jeg er perfekt"-signatur. :D

Nope, jeg har ingen skrivefeil i signaturen min. Man kan skrive både egennavn og egenavn.

Lenke til kommentar
Fredrikrb er en barnslig, uoppdragen, liten drittunge uten peiling på data, og som ikke gjør noe godt for dette forumet. Chattejunkie, det er det han er. Han hadde fortjent noen advarsler og utestengelser i ny og ne.

:lol:

 

Aight, sjekket postene mine for å få bekreftet det? :)

 

EDIT: Og du, har en skrivefeil i din "Jeg er perfekt"-signatur. :D

Nope, jeg har ingen skrivefeil i signaturen min. Man kan skrive både egennavn og egenavn. Slutt å skape deg. Det er ingen fandens "Jeg er perfekt"-tråd. Det er bare du som vil smålig-gjøre den ved å komme med slike tåpelige uttalelser.

Endret av Ole Johan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...