Gjest mafister Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Ok *ta seg sammen*Og Feiten! Har vi bevis på at han er feit? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Jeg trodde ikek at jeg, av alle, skulle whine over SO3-poster. Men HERREGUD... ta dere litt sammen zed og nikkor *tasegsammen* Ja merket det nå, ble nesten litt msn det her.. sorry nikkor@Adrian Endret 21. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Hmm ble litt rart her ja. Arrgh. Imorgen må eg ut til biltema for å kjøpe høytalerkbler og diverse signalkabler. Skal feste lerretet opp i taket og sette hjemmekinoen på plass. Blir MYEE stress men blir kult. 2.3Meter stort bilde blir rått med anlegget. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Ok *ta seg sammen*Og Feiten! Har vi bevis på at han er feit? Hehe, nope. Faktum er at jeg ikke er feit i det hele tatt! Faktisk kunne jeg trengt et par kilo ekstra på kroppen EDIT: Blir sikkert bra SnowDog_. Hjemme kino ruler! husker da pappa lånte projektor av jobben, spilte nfs på lerret Endret 21. desember 2003 av flodhest Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Du kan få litt fett av...vel, pappa... Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 skal ut på byen imorgen å kjøpe julepresanger te folk.... noen gode forslag til hva jeg kan kjøpe til foreldrene mine? out of clues... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 hehe, det tilbudet velger jeg å takke nei til Candyfloss. $k$: skal det samme i morgen jeg og, aner ikke hva jeg heller skal kjøpe. Men det ordner seg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Nå kom brodern hjem igjen etter 2-3 måneder.. så nå er det flyttelass her... *woho* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Kult HalTan! Ingenting er bedre enn å møte familiemedlemmer igjen etter et langt opphold Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 skal ut på byen imorgen å kjøpe julepresanger te folk....noen gode forslag til hva jeg kan kjøpe til foreldrene mine? out of clues... Til mammaen din kan du f eks gi en bok om hvor mye du liker henne..er glad i henne... Og med dikt og sånnt i. Funka bra det Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 $k$: skal det samme i morgen jeg og, aner ikke hva jeg heller skal kjøpe. Men det ordner seg ordner seg og ordner seg..... betyr vel at jeg må tilbringe halve dagen der... hater å kjøpe jule presanger.... Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 d var smart!! d tror je gfaktisk jeg skal gjøre!! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Kult HalTan! Ingenting er bedre enn å møte familiemedlemmer igjen etter et langt opphold Hadde syntes det hadde vært tortur jeg. Liker ikke familien min. Jul er den verste høytiden. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Uffda, ikke bra Du får komme hit til Larvik og tilbringe den med meg! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Uffda, ikke bra Du får komme hit til Larvik og tilbringe den med meg! Ja, bedre det, enn å sitte her og late som alt er bra... Når jeg ikke takler dette. Argh. Hvorfor kan man ikke velge familie selv.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Hadde syntes det hadde vært tortur jeg. Liker ikke familien min. Jul er den verste høytiden. I jula skal man sette på beehappy maska si og smile og være glad uansett om man har en for jævlig dag. Fuckdag egentlig. Beste med dagen er egentlig julemiddagen. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 ja, da var det slutt på diskusjon av Religion og politikk Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Hva har skjedd sier'u bjaa? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Hva har skjedd sier'u bjaa? Religion og politikk er stengt. Vil tro det var det ... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Hehe, så det nå. Jaja, jeg var aldri aktiv der uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg