FuglFøniks Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Bryllups-prosjekt på skolen er lame, ok? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Kan jeg få vær så snill lov til å stille et lite support spørsmål i SO3? Piiiiiis? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Kan jeg få vær så snill lov til å stille et lite support spørsmål i SO3? Piiiiiis? Brenn i "#%"#%"#% NEI FØR HAN TYKJESATAN! *sigh* what..?? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Hm, jeg har fått i oppgave og generere en hardware feil, slikt at en annen kan løse den.... Noen forslag? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Hm, jeg har fått i oppgave og generere en hardware feil, slikt at en annen kan løse den....Noen forslag? http://www.datadocktorn.nu/us_frag1.php Trenger ikke noe mer en det Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Hm, jeg har fått i oppgave og generere en hardware feil, slikt at en annen kan løse den....Noen forslag? flytt jumpere på både harddisk og cdrom til samme posisjon. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Ok, stygge fotoknudsen har ikke klart å gjøre bildene ferdig, og det skal leveres i morgen tidlig. Har bildene på pc-en, finnes det noen som fremkaller bilder fra CD på timen eller noe? Jeg gjør det på ti minutter. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Hm, jeg har fått i oppgave og generere en hardware feil, slikt at en annen kan løse den....Noen forslag? flytt jumpere på både harddisk og cdrom til samme posisjon. 1 stk hovedkort kaputt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 http://www.anvari.org/fun/Weird/all.html sjå på håret til hun på bilde 65 Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 ta ut cpuen Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) http://www.anvari.org/fun/Weird/all.htmlsjå på håret til hun på bilde 65 Så langt hår skal jeg ha før jeg klipper meg neste gang! Endret 17. mars 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 http://www.anvari.org/fun/Weird/all.htmlsjå på håret til hun på bilde 65 Så langt hår skal jeg ha før jeg klipper meg neste gang! fyflate da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Tror jeg skal forberede kaffekopp nr.2 jeg =) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Nå har jeg fått den dumme signaturen til wh1te på hjernen Er det mulig... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 noen som vet hvordan man bruker @ Qnet i Opera? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Hm, jeg har fått i oppgave og generere en hardware feil, slikt at en annen kan løse den....Noen forslag? flytt jumpere på både harddisk og cdrom til samme posisjon. 1 stk hovedkort kaputt Kaputt, eller "kaputt"? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Hm, jeg har fått i oppgave og generere en hardware feil, slikt at en annen kan løse den....Noen forslag? Artig Hvis det er SATA og flere disker: Bland SATA-kablene, slik at SATA-kabel 1 går til harddisk nr. 2(altså uten OS) og motsatt. Da fikk jeg noen grove feilmeldinger... Putt inn en for svak strømforsyning. (uten at de ser det) Så har man jo småting, som minnemoduler på feil slot osv, men det er jo ikke sikkert at det skjer noe forsåvidt... Jumpere er jo alt for lett... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Kenneth, det er hele greia. Man tenker ikke over jumpere... Løse kabler og slikt tenker man over, men ikke jumpere. Ihvertfall det jeg tenker meg. SATA-forslaget var jo ganske greit. Endret 17. mars 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2005 Goophys eksperttips for å generere hardwarefeil: 1. Knekk 2 strømførende pins på CPU. 2. Riv av pins på minnebrikker. 3. Klipp av kondensator/tranisistor på hovedkort. 4. Lodd litt slik at du får vcore fra 5,5v railen. 5. Ta av kontrollerkortet på hd-ene. 6. Overspenning i PSU? Mer gidder jeg ikke komme på. Og ja, blir nå temmelig gode hardwarefeil av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg