Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere som har gått rundt å spurt om sommerjobb, hvordan har dere gjort det? Bare gått inn og spurt om dagelig leder er der og meldt din interesse?

Japp, akkurat som det.

Eller så kan du titte i lokalavisa, står alltid masse sommerjobber der.

Jobbe i komunen er vel også mulig, men det er dårlig betalt.

Lenke til kommentar
Japp, akkurat som det.

Eller så kan du titte i lokalavisa, står alltid masse sommerjobber der.

Jobbe i komunen er vel også mulig, men det er dårlig betalt.

Nja...kan ikke akkurat si at det har stått så fryktelig mye i avisene den tiden jeg har vært hjemme.

Tenkte jeg skulle gå rundt å spørre i barnehager nå i dag, dog jeg skal vente litt til så jeg kan bli våken.

Å jobbe i kommunen blir uaktuelt..trenger noe som jeg kan forhåpentligvis bygge på videre som fastjobb.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle gå rundt å spørre i barnehager nå i dag, dog jeg skal vente litt til så jeg kan bli våken.

Å jobbe i kommunen blir uaktuelt..trenger noe som jeg kan forhåpentligvis bygge på videre som fastjobb.

Å jobbe i barnehage er vel stort sett det samme som å jobbe i kommunen. Hvis det ikke er privat barnehage, da?

Lenke til kommentar
Goophy : vet du at du ikke vet noe?

Jau, men det er opp til dere å lese/tro på det jeg skriver... ;)

 

B|Real, tror det er mer interessant å ansette en som kommer og spør om jobb fremfor en som sender brev og spør. Viser jo pågangsmot osv. når du møter opp selv. :) Du får ha lykke til ihvertfall.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle gå rundt å spørre i barnehager nå i dag, dog jeg skal vente litt til så jeg kan bli våken.

Å jobbe i kommunen blir uaktuelt..trenger noe som jeg kan forhåpentligvis bygge på videre som fastjobb.

Å jobbe i barnehage er vel stort sett det samme som å jobbe i kommunen. Hvis det ikke er privat barnehage, da?

Egentlig ikke.

Jobbet som vikariat for en kommunal barnehage i vinter og tjente akkurat det samme som jeg gjorde i den barnehagen jeg egentlig jobbet i. 98kr timen eller.no

 

Goophy, sant så sant. Å møte opp er ALLTID positivt.

 

 

Edit: *ta seg et bad*

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Ok, stygge fotoknudsen har ikke klart å gjøre bildene ferdig, og det skal leveres i morgen tidlig. Har bildene på pc-en, finnes det noen som fremkaller bilder fra CD på timen eller noe?

Vel, skal vel det vil jeg tro, dog avhengig av butikken.

Nei, det kunne han ikke, fordi den svært så vennlige og serviceinnstilte mannen hadde en finger oppe i ræva (i hvert fall hørtes det sånn ut). Mulig å være litt mer frekk...Hvorfor er alle så jæævlig frekke mot meg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...