Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg klikker så jævlig at jeg ikke kommer inn på Burning Blade servern i WoW ass.....fyyyyy faen, ubeskrivelig max klikk. Jeg har løpt rundt og sett etter WoW i 2 uker nå, og har endelig fått det idag...kommer jeg inn på servern som alle kompisene mine spiller på? errr..nei....og det paya jeg 450 spenn for....uaktuelt

Lenke til kommentar
jeg klikker så jævlig at jeg ikke kommer inn på Burning Blade servern i WoW ass.....fyyyyy faen, ubeskrivelig max klikk. Jeg har løpt rundt og sett etter WoW i 2 uker nå, og har endelig fått det idag...kommer jeg inn på servern som alle kompisene mine spiller på? errr..nei....og det paya jeg 450 spenn for....uaktuelt

Prøvd restart?

Lenke til kommentar

Satt nettopp og bladde gjennom noen kladdebøker fra førsteklasse og mimret litt. Idyllen ble brutalt brutt skal jeg si dere. Først oppdager jeg en haug med orddelingsfeil på ark frøkna hadde skrevet og delt ut. Deretter blar jeg videre og finner en masse kristenpropaganda! :hm:

Lenke til kommentar
Satt nettopp og bladde gjennom noen kladdebøker fra førsteklasse og mimret litt. Idyllen ble brutalt brutt skal jeg si dere. Først oppdager jeg en haug med orddelingsfeil på ark frøkna hadde skrevet og delt ut. Deretter blar jeg videre og finner en masse kristenpropaganda! :hm:

Hæhæh :wee:

Lenke til kommentar

@Eline, ikke no galt med å drikke vann. drikker flere liter om dagen jeg.. var bare i mitt trøtte hjørne når jeg kom med den kommentaren der. ;)

 

og til dere som ikke ser lost burde gi det en sjangse, det er faktisk en veldig bra serie. ikke det at alle må se på det samme, men visst dere først skal se noe på tv så er ikke lost et dårlig valg..

 

edit: der var koss "the plug" og fjernkontroll til tvn bestillt! :)

Endret av phax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...