Goophy Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 haha ^^ han er RAR Men fy så morsom, har snakket med han på telefon før. Utenom radioprogrammet da... Lenke til kommentar
Eline Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Er det bare jeg som ikke ser på Lost her? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Er det bare jeg som ikke ser på Lost her? Har ikke sett èn episode. Folkene på jobben er like entusiastisk som folka på forumet.. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Det finnes fler, de som ikke har sett det ENDA Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Er det bare jeg som ikke ser på Lost her? Neida. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Er mange som ikke ser på lost, men tror ikke det er like mange som ikke liker det etter å ha sett noen episoder. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 jeg klikker så jævlig at jeg ikke kommer inn på Burning Blade servern i WoW ass.....fyyyyy faen, ubeskrivelig max klikk. Jeg har løpt rundt og sett etter WoW i 2 uker nå, og har endelig fått det idag...kommer jeg inn på servern som alle kompisene mine spiller på? errr..nei....og det paya jeg 450 spenn for....uaktuelt Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Pepsi max Får luft i magen og ekkel ettersmak av pepsi Endret 16. mars 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 jeg klikker så jævlig at jeg ikke kommer inn på Burning Blade servern i WoW ass.....fyyyyy faen, ubeskrivelig max klikk. Jeg har løpt rundt og sett etter WoW i 2 uker nå, og har endelig fått det idag...kommer jeg inn på servern som alle kompisene mine spiller på? errr..nei....og det paya jeg 450 spenn for....uaktuelt Prøvd restart? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Pepsi max Får luft i magen og ekkel ettersmak av pepsi Det er bare du som ikke kan drikke det. Blærg, jeg legger meg. Cya. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Pepsi Max er jo altfor mye kullsyre! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Fredrik > All! Jeg begynner å bli lei av Lost. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Satt nettopp og bladde gjennom noen kladdebøker fra førsteklasse og mimret litt. Idyllen ble brutalt brutt skal jeg si dere. Først oppdager jeg en haug med orddelingsfeil på ark frøkna hadde skrevet og delt ut. Deretter blar jeg videre og finner en masse kristenpropaganda! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hæhæ! Koselig. Jeg savner barneskolen, da jeg ikke bekymret meg for en dritt... Nå bekymrer jeg meg, og gir for det meste faen... Har sløst bort hele den uka her foreløpig, har et relativt stort prosjekt å gjøre, har ikke startet. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Satt nettopp og bladde gjennom noen kladdebøker fra førsteklasse og mimret litt. Idyllen ble brutalt brutt skal jeg si dere. Først oppdager jeg en haug med orddelingsfeil på ark frøkna hadde skrevet og delt ut. Deretter blar jeg videre og finner en masse kristenpropaganda! Hæhæh Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 For alle som liker dykking: National Geographic Channel! Rekordforsøk i å dykke dypest og være under vann lengst. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hvor står det hvem som har posta mest i so3? Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) @Eline, ikke no galt med å drikke vann. drikker flere liter om dagen jeg.. var bare i mitt trøtte hjørne når jeg kom med den kommentaren der. og til dere som ikke ser lost burde gi det en sjangse, det er faktisk en veldig bra serie. ikke det at alle må se på det samme, men visst dere først skal se noe på tv så er ikke lost et dårlig valg.. edit: der var koss "the plug" og fjernkontroll til tvn bestillt! Endret 16. mars 2005 av phax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg