Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GHAAAL stygge Australia prosjekt.

Vi er ferdige med logg, dagbok, faktaperm, powerpoint presentasjon, regnskap. Nesten alt!

Men vi har ikke funnet noe historie eller noe om queensland som vi kan framføre :(

*lage tråd*

http://en.wikipedia.org/wiki/Queensland

Vanskelig var det ja..

Jeg har funnet den siden, men jeg vil helst ha litt... ferdig skrevet hvis du skjønner... og på norsk!

 

Må være ferdig til i morgen, og har litt lite tid, skal på trening nå snart :(

Lenke til kommentar
Hva sier dere folkens, skal vi lage en "hvem har den beste avatar-threaden?"

Begynner å bli lenge siden nå.

:/ tja.... er ikke spesielt fornøyd med avataren min.

Må fikse meg noe nytt og kult.

Hva med et bilde av hunden din i snøen, sånn som det du viste her i so3 på mandag? Det var jo nettopp en "snowdog" på det bildet ;)

Trenger bare å ta et bilde som ikke har for mange detaljer for en så liten størrelse som avataren :hmm:

Lenke til kommentar
Siden det er ikke er lov å bruke denne tråden som supportthread, burde ikke noen lage en slik tråd? Hvor man kan spørre om diverse hardwarerelaterte spørsmål som er så små at de ikke fortjener sin egen tråd.

 

Just a thought.

Har tenkt på det selv, ville vel vært ganske ok. Nesten som "Sang-ID-tråden". :)

Lenke til kommentar
Siden det er ikke er lov å bruke denne tråden som supportthread, burde ikke noen lage en slik tråd? Hvor man kan spørre om diverse hardwarerelaterte spørsmål som er så små at de ikke fortjener sin egen tråd.

 

Just a thought.

Har sagt de samme mange ganger før: Generell supportthread

 

Du kan spørre om alt mulig som du føler er litt mer særiøstenn det i "Snedige ting du lurer på"... Blir som "Snedige ting du lurer på" med svar du faktisk har bruk for å vite...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...