Billy Bob Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Vel, jeg har ikke bil og har dame så.. Jeg har to biler, og en bortreist dame. 1-0 til deg.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hva sier dere folkens, skal vi lage en "hvem har den beste avatar-threaden?" Begynner å bli lenge siden nå. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 GHAAAL stygge Australia prosjekt. Vi er ferdige med logg, dagbok, faktaperm, powerpoint presentasjon, regnskap. Nesten alt! Men vi har ikke funnet noe historie eller noe om queensland som vi kan framføre *lage tråd* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hva sier dere folkens, skal vi lage en "hvem har den beste avatar-threaden?" Begynner å bli lenge siden nå. :/ tja.... er ikke spesielt fornøyd med avataren min. Må fikse meg noe nytt og kult. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hva sier dere folkens, skal vi lage en "hvem har den beste avatar-threaden?" Begynner å bli lenge siden nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 GHAAAL stygge Australia prosjekt. Vi er ferdige med logg, dagbok, faktaperm, powerpoint presentasjon, regnskap. Nesten alt! Men vi har ikke funnet noe historie eller noe om queensland som vi kan framføre *lage tråd* http://en.wikipedia.org/wiki/Queensland Vanskelig var det ja.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hva sier dere folkens, skal vi lage en "hvem har den beste avatar-threaden?" Begynner å bli lenge siden nå. :/ tja.... er ikke spesielt fornøyd med avataren min. Må fikse meg noe nytt og kult. Vel...skal man da vente på deg?? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 GHAAAL stygge Australia prosjekt. Vi er ferdige med logg, dagbok, faktaperm, powerpoint presentasjon, regnskap. Nesten alt! Men vi har ikke funnet noe historie eller noe om queensland som vi kan framføre *lage tråd* http://en.wikipedia.org/wiki/Queensland Vanskelig var det ja.. Jeg har funnet den siden, men jeg vil helst ha litt... ferdig skrevet hvis du skjønner... og på norsk! Må være ferdig til i morgen, og har litt lite tid, skal på trening nå snart Lenke til kommentar
svamp Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hva sier dere folkens, skal vi lage en "hvem har den beste avatar-threaden?" Begynner å bli lenge siden nå. :/ tja.... er ikke spesielt fornøyd med avataren min. Må fikse meg noe nytt og kult. Hva med et bilde av hunden din i snøen, sånn som det du viste her i so3 på mandag? Det var jo nettopp en "snowdog" på det bildet Trenger bare å ta et bilde som ikke har for mange detaljer for en så liten størrelse som avataren Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hva sier dere folkens, skal vi lage en "hvem har den beste avatar-threaden?" Begynner å bli lenge siden nå. aka hvilken avatar skal føssi stjele denne gangen? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Du Steffy. Jeg tror du prøver for hardt å være morsom innimellom Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Pwnd. *passe seg for Ø.B.* Jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 var på overaskelses bursdag hos en kamerat i går kveld. alle gjemte seg på rommet hans og ventet til han gikk inn dit etter han kom hjem, fy faen han vart skremt Foresten: nå har jeg påskeferie Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Siden det er ikke er lov å bruke denne tråden som supportthread, burde ikke noen lage en slik tråd? Hvor man kan spørre om diverse hardwarerelaterte spørsmål som er så små at de ikke fortjener sin egen tråd. Just a thought. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) *dobbeltpost* Endret 16. mars 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Siden det er ikke er lov å bruke denne tråden som supportthread, burde ikke noen lage en slik tråd? Hvor man kan spørre om diverse hardwarerelaterte spørsmål som er så små at de ikke fortjener sin egen tråd. Just a thought. Har tenkt på det selv, ville vel vært ganske ok. Nesten som "Sang-ID-tråden". Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Siden det er ikke er lov å bruke denne tråden som supportthread, burde ikke noen lage en slik tråd? Hvor man kan spørre om diverse hardwarerelaterte spørsmål som er så små at de ikke fortjener sin egen tråd. Just a thought. Har sagt de samme mange ganger før: Generell supportthread Du kan spørre om alt mulig som du føler er litt mer særiøstenn det i "Snedige ting du lurer på"... Blir som "Snedige ting du lurer på" med svar du faktisk har bruk for å vite... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 enig med Skurpuru, burde definitivt vært en slik tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg