scoot Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 pffft, det der er jo Mamma`s konebil Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hva skal man med penisforlengere når man kan ha en slik bil? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Nå er det mat på meg! Snakkes. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Kenneth fikk forresten S15-en sin igår. Fy faen så rå bil... Trodde vi var ferdige med "Fast and the Furious"-klistremerker.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Den bilen er nok chick-magnet ja! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Heh, neh...tror nok ikke det... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Kenneth fikk forresten S15-en sin igår. Fy faen så rå bil... Trodde vi var ferdige med "Fast and the Furious"-klistremerker.. De går nok av snart, kom fra Japan, det er visst in med sånt der borte. Men første S15 i Norge, stas. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jenter som liker en fyr fordi han har en sånn bil er virkelig ikke jenter som er verdt å samle på. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 De går nok av snart, kom fra Japan, det er visst in med sånt der borte.Men første S15 i Norge, stas. Håepr det forsvinner nå. Når det begynner å bli vanlig på sletne Sierra'er, da er det på tide å få det bort. Men jeg er enig, stas å få første S15 til Norge. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 McGyver er helt konge!!! Nå har jeg 2 RC-biler... *prøve å være litt glad i dag* 2 stk. hylende 2 taktere. De går unna, men jeg har bare et sett "elektronikk" - så jeg får ikke kappkjør med brormi :s Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Rc-biler er KULT Morsomt å kjøre ja! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jenter som liker en fyr fordi han har en sånn bil er virkelig ikke jenter som er verdt å samle på. Word. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jenter som liker en fyr fordi han har en sånn bil er virkelig ikke jenter som er verdt å samle på. Word. Slike jenter er patetiske... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jenter som liker en fyr fordi han har en sånn bil er virkelig ikke jenter som er verdt å samle på. Word. Slike jenter er patetiske... Bra at enda en har forstått det! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 So!? Hull er hull, og der det er hull er det håp! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 tror bare det er to jenter som får komme i nærheten av den bilen. men nå fungerer ikke shitft, ctrl, alt eller noenting her... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 So!? Hull er hull, og der det er hull er det håp! :!: driter i om gutten kjører den fete bilen eller om han sykler jeg... Lenke til kommentar
Eline Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jenter som liker en fyr fordi han har en sånn bil er virkelig ikke jenter som er verdt å samle på. Word. Slike jenter er patetiske... Bra at enda en har forstått det! Jeg kan si, med hånden på hjertet, at jeg aldri har likt en gutt for noe han eventuelt har hatt... Jeg skjønner ikke at noen i det hele tatt kan like en annen person fordi han eller hun har/eier noe fint noe... Jeg skjønner ikke helt logikken i det Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jenter som liker en fyr fordi han har en sånn bil er virkelig ikke jenter som er verdt å samle på. Word. Slike jenter er patetiske... Bra at enda en har forstått det! Jeg kan si, med hånden på hjertet, at jeg aldri har likt en gutt for noe han eventuelt har hatt... Jeg skjønner ikke at noen i det hele tatt kan like en annen person fordi han eller hun har/eier noe fint noe... Jeg skjønner ikke helt logikken i det Det er jenta som skjønner ting det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg