Åsmund Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) ho er 18 og har hatt ganske mange forhold. Ho er sexy og snill. perfekt. Endret 21. desember 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) 432 inlegg i søppel zed??? Aldri posta noe annet sted? rart. glemmer å redigere isteden for å poste hele tia nå. også merkelig. Endret 21. desember 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 nei tror ikke hun har noen grunn til det, for jeg har ikke mast. først spurte jeg om ho ville bli kjent, ho sa ja. deretter spurte jeg ho om ho ville se en film hjemme hos meg, for da reiser mamma og pappa til syden. Det var ikke så smart å si, noe jeg skjønte selv, og sendte en melding hvor jeg sa at jeg er litt nervøs. Jeg har bare ikke turt sagt at jeg liker deg godt fordi jeg var redd du ville da ta avstand fra meg. Hmm det husker jeg du sa, men det var vel for en stund siden? Isåfall og hun ignorerer deg fortsatt, er det joh fryktelig dårlig gjort . Kanskje du skulle prøve og glemme ho Selv om det er fryktelig vanskelig visst du er forelsket i ho... Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Har postet andre steder jo Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Har postet andre steder jo Godt gjort Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Aka L337ness Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) ganske vanskelig når du går i klassa hennes ja. Tenkte faktisk på å lage actionfilm bare for å imponere. Jeg er en liten jackie chan wannebe. lært meg salto og slikt. Endret 21. desember 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 wow nikkor med nytt bildet, nå DET er noe jeg vil se! Hva? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 ganske vanskelig når du går i klassa hennes ja. Tenkte faktisk på å lage actionfilm bare for å imponere. Jeg er en liten jackie chan wannebe. lært meg salto og slikt. Gjør det Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Få se avatar f00lsize! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Tror ikke det hjelper å lage en action film.. Vær deg selv.. Det funker Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Få se avatar f00lsize! http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/DSCN6193.JPG Edit: sånn. Endret 21. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Tror ikke det hjelper å lage en action film.. Vær deg selv.. Det funker Men noen ganger så er det litt vanskelig Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Tror ikke det hjelper å lage en action film.. Vær deg selv.. Det funker ja..bare at det er litt vanskelig å få kontakt med ho. Jeg har liksom ingen unskyldning for å prate med ho. og spesielt nå er en unskyldning påkrevd tror jeg. Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Du så litt sånn anime ut Edit : Knekkebrød med baggutettskinke og gräderost Endret 21. desember 2003 av zed Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Du så litt sånn anime ut Edit : Knekkebrød med baggutettskinke og gräderost Og det er ? Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Mr Anderson says : Try Google! Endret 21. desember 2003 av zed Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Du så litt sånn anime ut Edit : Knekkebrød med baggutettskinke og gräderost LITT!?! Gutten er jo en levende pokemon dude! FETT! @Åsmund Ta deg SAMMEN! Herregud, hva får deg til å tro at damer faktisk FALLER for å at leker macho og tøffer deg slik? Det er f*en meg det største anti-sjekketrikset jeg har hørt om. Vis henne hva du føler, vis henne din myke side. Ikke tøff deg. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) har vist min myke side. Men det er ikke bare pga ho jeg lager film da. Har gjørt det før jeg viste om ho. ho elsker unger da og jeg har nevøer. Hadde et skjermbilde av de på pc-en og jentene flokka seg rundt. Må kanskje finne på noe slikt. jeg virker kanskje desperat? Endret 21. desember 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Du så litt sånn anime ut Edit : Knekkebrød med baggutettskinke og gräderost LITT!?! Gutten er jo en levende pokemon dude! FETT! @Åsmund Ta deg SAMMEN! Herregud, hva får deg til å tro at damer faktisk FALLER for å at leker macho og tøffer deg slik? Det er f*en meg det største anti-sjekketrikset jeg har hørt om. Vis henne hva du føler, vis henne din myke side. Ikke tøff deg. OMG nei *skiftelink* Lol@HalTan Endret 21. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg