Fredrik Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Venninner og kjærlighet == neeeeeeeeeeeeeeeei. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Aha! Dame er bare kos.. .. Dog, du sier noe, veninner blir ikke bare kjærester:P Spørs hvor lenge du har kjent dem! Endret 15. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Satan!! Var innom itavisen.no isted. Hørte på en rolig og nydelig sang (Einstürzende Neubauten - Stella Maris for de som lurer) og kommer i skade for å bevege pekeren over et reklamebanner. Høyttalerne EKSPLODERER en pervers orgie av gjennomborende og grønnjævlig Jambamusikk. Jeg ble så skremt at jeg satte muffinsen fast i halsen og ble nesten kvalt. Nå føler jeg nesten for å bare legge meg i sofaen og gråte over denne mannskiten. Itavisen.no: Dø. Jeg hater dere alle sammen. Fy faen. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Hvorfor ikke bare prøve seg på den deilige veninnen? Det kommer det komme PepsiCo: Nei.... ( ) fredrikrb: "Ok" Sc0oT: Jupp Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Satan!! Var innom itavisen.no isted. Hørte på en rolig og nydelig sang (Einstürzende Neubauten - Stella Maris for de som lurer) og kommer i skade for å bevege pekeren over et reklamebanner. Høyttalerne EKSPLODERER en pervers orgie av gjennomborende og grønnjævlig Jambamusikk. Jeg ble så skremt at jeg satte muffinsen fast i halsen og ble nesten kvalt. Nå føler jeg nesten for å bare legge meg i sofaen og gråte over denne mannskiten. Itavisen.no: Dø. Jeg hater dere alle sammen. Fy faen. Hahhahaa OWNED Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 dritt kaldt ute Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Keep us updated Fuzzy:P Som du gjør allerede .. Den reklamen på itavisen er meget irriterende! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Jambamusikken er jo artig da Zyklon. var muffinsen god? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Satan!! Var innom itavisen.no isted. Hørte på en rolig og nydelig sang (Einstürzende Neubauten - Stella Maris for de som lurer) og kommer i skade for å bevege pekeren over et reklamebanner. Høyttalerne EKSPLODERER en pervers orgie av gjennomborende og grønnjævlig Jambamusikk. Jeg ble så skremt at jeg satte muffinsen fast i halsen og ble nesten kvalt. Nå føler jeg nesten for å bare legge meg i sofaen og gråte over denne mannskiten. Itavisen.no: Dø. Jeg hater dere alle sammen. Fy faen. Det er ekstremt irriterende, de som har lagd de skulle ha gått igjennom litt smerte..! Lenke til kommentar
robB Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Ahh! Det var digg føre i skitrekket idag. Skrense mye laussnø over folk Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Eline, de kunne rett og slett få høre på sin egen reklame! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Satan!! Var innom itavisen.no isted. Hørte på en rolig og nydelig sang (Einstürzende Neubauten - Stella Maris for de som lurer) og kommer i skade for å bevege pekeren over et reklamebanner. Høyttalerne EKSPLODERER en pervers orgie av gjennomborende og grønnjævlig Jambamusikk. Jeg ble så skremt at jeg satte muffinsen fast i halsen og ble nesten kvalt. Nå føler jeg nesten for å bare legge meg i sofaen og gråte over denne mannskiten. Itavisen.no: Dø. Jeg hater dere alle sammen. Fy faen. Itavisen.no er ikke en avis, det er et stor reklameskilt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Ahh! Det var digg føre i skitrekket idag. Skrense mye laussnø over folk Hmm, har du navnet ditt på noen søte messingplater i trekket? ^^ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Jambamusikken er jo artig da Zyklon. var muffinsen god? Disse SYKE Jambafolkene fortjener intet mer enn en god og lang serie med taktfaste elektrosjokk mot testiklene. Kommer nok ikke til å spise muffins på en stund. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Venninner og kjærlighet == neeeeeeeeeeeeeeeei. Spørst hvordan en ser det, hvis det ikke er gjensidg så er det bad ja...men ikke nødvendigvis... det spørst littt egentlig. I det eg vil kalle et godt vennskap så vil det gå bra.... Men hvis det er gjensidig så er vennskap et svært godt grunnlag for et forhold. Endret 15. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Eline Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Eline, de kunne rett og slett få høre på sin egen reklame! JA! *Legge skumle planer for seg selv om hevn* ! Hahaha!!! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) zyklon, denne jambamusikken er jo fengende.. *nynne på hippo-rave* @ Eline :evil: Endret 15. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 *børste støv av rammstein filene* Lenke til kommentar
robB Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Ahh! Det var digg føre i skitrekket idag. Skrense mye laussnø over folk Hmm, har du navnet ditt på noen søte messingplater i trekket? ^^ Nei, hva mener du? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Skrense mye laussnø over folk Det er bare ondt, ondt, ondt! Jeg fryser hemningsløst på ryggen pga. sånne folk som deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg