scoot Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Hmm, nå fikk jeg pluttselig lyst til å teste linux.... igjen . Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Fikk lyst til å spille jeg.. See ya. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Ifølge ei jente som jeg sitter og snakker med på msn, så kal det visst nok finnes en slik dj sammy - heaven version som er sunget av yngre pike! Altså Heaven - *Artisten er det jeg ikke finner ut* Noen som har hørt om denne? Skal visst være litt gammel! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=298209 Har da satt inn en der, men det haster litt, så jeg måtte liksom henvende meg der det er liv! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Da hadde jeg satt opp fortune i min lille koselige .bashrc. Jaha? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg er sulten, kan noen sende meg litt cyber-food? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Ifølge ei jente som jeg sitter og snakker med på msn, så kal det visst nok finnes en slik dj sammy - heaven version som er sunget av yngre pike! Altså Heaven - *Artisten er det jeg ikke finner ut* Noen som har hørt om denne? Skal visst være litt gammel! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=298209 Har da satt inn en der, men det haster litt, så jeg måtte liksom henvende meg der det er liv! *leke død* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Hoi! Var en tur på Elkjøp i stad. Der var jeg vitne til at Elkjøp-arbeidern fikk e-posten til en kvinnelig kunde. Jeg skjønte på samtalen at han skulle skaffe henne en mindre lovlig versjon av Word. Da snakker man selger Så fant jeg tilfeldigvis en sånn ferdigmaskin som stod åpen. Jeg titta inn. Den hadde verken AGP eller PCI-e. Det var kun 3 PCI-spor :!: Elkjøp Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg er sulten, kan noen sende meg litt cyber-food? *Kaste en pizza i trynet på Sc0oT* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Jeg er sulten, kan noen sende meg litt cyber-food? *Kaste en pizza i trynet på Sc0oT* *Ta av og spise bit for bit* Akkuratt det jeg håpet på, tusen takk EDIT: mmmm, elkjøøp Endret 15. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Da hadde jeg satt opp fortune i min lille koselige .bashrc. Jaha? "Fortune-cookies"/Sitater/Moroting som kommer opp hver gang jeg åpner en terminal. BSD-Games opplegget. Jeg skal spørre om frøkna vil gifte seg etterpå, igjen. Skal du spøre snart? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Ikke mas på stakkar`n .. og lykke til ja. Endret 15. mars 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Hahah, jeg ler like godt vær gang den Telenor reklamen kommer, med han som synger karaoke.. "Shallalala" :!: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 We love Elkjøp! Ja, det er dumt å betale for mye! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 We love Elkjøp! Ja, det er dumt å betale for mye! :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Hahah, jeg ler like godt vær gang den Telenor reklamen kommer, med han som synger karaoke.. "Shallalala" :!: Hehe, den er bra ja! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Han synger så utrolig bra, minner meg om meg selv Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Han synger så utrolig bra, minner meg om meg selv Jeg er ikke i nærheten av så bra engang. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Heheh.. "alle synger med sitt nebb" som musikk-læreren sier... Selvom jeg ikke åpner kjeften i musikk-timen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg