phax Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK....!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Dæng! Great way to kill the fun. Endret 15. mars 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Oh, btw, Naruto and 50 Cent BOTH SUCK ASS. Sier du din..... ja det kommer jeg tilbake til. *lete etter dritt på SteffyBoy uten å innse hvor mange fiender jeg kommer til å få* Endret 15. mars 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Oh, btw, Naruto and 50 Cent BOTH SUCK ASS. Sier du din..... ja det kommer jeg tilbake til. *lete etter dritt på SteffyBoy uten å innse hvor mange fiender jeg kommer til å få* *Flekke tenner til* Neh, da stikker jeg. Prøve å få til en tur for å se på den søte SLR'en. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 *løpe bort fra datamaskinen* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 fy søren..nå spydde jeg...nettop spist youghurt da hun der kom på skjermen! Fillern, må tørke her og jeg nå! Takk da! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 ...av vennina? Nei. Av @kd... Så søtt Eeey! Ingen skal få bilde av meg!! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Natrium: NASTY off Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 nei hva sier dere, roe ned denne catfight'n nå? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Purr aldri meow.... Grrrrrr.....jeg skal jakte på fredrikrb nå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 fy søren..nå spydde jeg...nettop spist youghurt da hun der kom på skjermen! Fillern, må tørke her og jeg nå! Takk da! Ahahaha! Du er eid, eid, eid, og litt merkelig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 fy søren..nå spydde jeg...nettop spist youghurt da hun der kom på skjermen! Fillern, må tørke her og jeg nå! Takk da! Noe sier meg at dette ikke er helt sant... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 fy søren..nå spydde jeg...nettop spist youghurt da hun der kom på skjermen! Fillern, må tørke her og jeg nå! Takk da! Noe sier meg at dette ikke er helt sant... Det er mulig. Haddis spruta jo øl utover skjermen en gang. Dog av latter. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Bilde!! Vi vil ha bilde av en møkkete skjerm!!! Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Pokker, kom hjem fra oppvekst og omsorgsmøte nettopp, vi får ikke paintball i kommunen, politikerne mente det var galt å lære unger å skyte hverandre, de presterte tilogmed å hevde at de var smartere enn oss i ungdomsrådet Jaja, vi kommer tibake med det når det har vært et generasjonsskifte i kommunestyret, gj.snittsalderen må jo være sånn ca 50.. Endret 15. mars 2005 av b0berg Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 hva er gæærnt med paintball da, litt moro må man jo ha Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Har ingen aning, dette emnet har blitt utsatt på 2 møter før. Det ble nedstemt med 3 mot 2 stemmer. Ene dama begynte å prate om at når hun gikk på skole, for 30 år sia, fikk ikke de heller paintball, at det ikke var noe paintball da ville hun ikke høre på! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Skjønner godt skepsisen til politikerne, men jeg mener fortsatt at paintball er noe som er greit å drive med så lenge man bruker verneutstyr. Endret 15. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Pokker, kom hjem fra oppvekst og omsorgsmøte nettopp, vi får ikke paintball i kommunen, politikerne mente det var galt å lære unger å skyte hverandre, de presterte tilogmed å hevde at de var smartere enn oss i ungdomsrådet Jaja, vi kommer tibake med det når det har vært et generasjonsskifte i kommunestyret, gj.snittsalderen må jo være sånn ca 50.. politikere altså.. de er kanskje skeptisk mot å sende ungdomen inn i forsvaret også? der lærer de jo å skyte med verre ting en malingskuler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg