phax Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 uhhh.. mainstream... *mange andre liker denne sangen da må den være dårlig..* at ikke folk kan skjønne at det å misslike noe fordi det er kommersielt er like tåpelig som å like noe fordi det er kommersielt.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Btw. Disco Inferno er møkk samt alt mainstreamtull du tydeligvis hører på. np<-----???? Ahahahahahahahah! Har jeg sagt så mye "np" i SO3 da? np, now playing, stupid. Du liker naruto, eller hva faen dritet i avataren din er, du sucks. OLOLOLOL! Jeg er vel ikke krass? Endret 15. mars 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hmm. Ting koster penger. Fikk en del hundre penger på konto i dag, og nå er saldoen 9,23 kroner. Jeg fikk saldoutskrift fra sparekontoen min. Ble nesten sjokkert. Positivt eller negativt? Jeg har hvertfall fått betalt DJ Tiësto-billetten, så da slipper jeg å tenke på den, da gjestår bare fly og opphold og mat og alkohol. Så skal jeg til Gol helgen etter påske. Faen, jeg må vinne i Lotto. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Damn! Hadde det vært like mye snø i hele vinter så hadde eg fort fått bedre kondis og gått ned mange kg. Er jo ute på fjellet hverdag i ca 3-4timer hverdag når det er så herligt ute. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Btw. Disco Inferno er møkk samt alt mainstreamtull du tydeligvis hører på. np<-----???? Ahahahahahahahah! Har jeg sagt så mye "np" i SO3 da? np, now playing, stupid. Du liker naruto, eller hva faen dritet i avataren din er, du sucks. OLOLOLOL! Jeg er vel ikke krass? Np, det var det jeg trodde. Jeg liker ikke Naruto på grunn av at mange liker det, men fordi jeg synes det har en undeholdningsverdi uten like. 50 cent derimot er møkk og mainstream. Du kan liker godt like det, men jeg sitter på en lett sky mens jeg ser deg prøver å unngå flammene fredrikrb & . Endret 15. mars 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg liker ikke 50 Cent noe spesiellt, jeg bare liker enkelte sanger. Men det er jo mainstream å like det, så da suger det. Poeng til deg. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Jeg sier ikke at det suger PÅ GRUNN AV at det er mainstream, jeg sa bare at det sugde Edit. ... OG AT DEt er mainstream..... Dessuten synes jeg DU er kjempesøt Endret 15. mars 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 jepp og alt som er mainstream suger. AMD og Intel f.eks, skikkelig mainstream, suger rumpe. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Gjett hvem som skal stå på akebrett ned en 3km lang bakke snart med sin deilige vennine? ^^ Ikke du iallefall! Jooooooooooooooooooooo Vel.. Da får jeg bli den som spør om bilde? ...av vennina? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Gjett hvem som skal stå på akebrett ned en 3km lang bakke snart med sin deilige vennine? ^^ Ikke du iallefall! Jooooooooooooooooooooo Vel.. Da får jeg bli den som spør om bilde? ...av vennina? Nei. Av @kd... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Gjett hvem som skal stå på akebrett ned en 3km lang bakke snart med sin deilige vennine? ^^ Ikke du iallefall! Jooooooooooooooooooooo Vel.. Da får jeg bli den som spør om bilde? ...av vennina? Nei. Av @kd... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Gjett hvem som skal stå på akebrett ned en 3km lang bakke snart med sin deilige vennine? ^^ Ikke du iallefall! Jooooooooooooooooooooo Vel.. Da får jeg bli den som spør om bilde? ...av vennina? Nei. Av @kd... Så søtt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Quote party! edit: damn.. den var litt skummel... Endret 15. mars 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) spam party spørr du meg.. edit: hva synes dere om signaturen min? den er bra fin hva? skikkelig fine saker. laget den helt selv.. hva support jeg? Endret 15. mars 2005 av phax Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Må jeg ta på meg hanskene nå eller slutter dere? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hva skal du gjøre med hanskene da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Oh, btw, Naruto and 50 Cent BOTH SUCK ASS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg