Torjus Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Haha, jeg brukte 2 timer på nasjonale prøven... Tror jeg fikk det greit til Najs prøver sux doh.... men hvis jeg får 5'r så trekker det jo opp på karakteren Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Nasjonale matteprøva gikk bra. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Config-filer Da er Goophy official nerd! Har jeg ikke vært det hele tiden. Men man må få opp Postfix og fikse Gnome i Ubuntulinux-installasjonen min. Aldri vært borti så enkle greier før, for vanskelig for meg. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 rakk ikke alt, det var 16 ikke 2 sider på delprøve 2 da fikk fuzzy 2 timer, vi fikk 90minutter bare vi . Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Trodde alle skulle ha 90 minutter jeg Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) 90min= 2 skoletimer Eller. 30min på del 1, og 90min på del2. Det blir to klokketimer Endret 15. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 *installere The Sims 2: University og være stolt av at jeg er en av de få som (tør å innrømme at de) liker dette spillet* Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 *installere The Sims 2: University og være stolt av at jeg er en av de få som (tør å innrømme at de) liker dette spillet* Hehe, liker The Sims jeg også, men spillbarheten synes jeg er ALT for kort Dvs, spillbarheten er jo evig, men moroa er ikke det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Hehe, liker The Sims jeg også, men spillbarheten synes jeg er ALT for kort Dvs, spillbarheten er jo evig, men moroa er ikke det Hvorfor tror du på død og liv at de lanserer nye alternativ-verdenenr i hytt og pine? ... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 90min= 2 skoletimer Eller. 30min på del 1, og 90min på del2. Det blir to klokketimer Var nettop stjal mamma si datamus. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Hadde også nasj.prøve idag, gikk ganske bra Gruer meg til eksamen Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Hehe, liker The Sims jeg også, men spillbarheten synes jeg er ALT for kort Dvs, spillbarheten er jo evig, men moroa er ikke det Hvorfor tror du på død og liv at de lanserer nye alternativ-verdenenr i hytt og pine? ... "Vet ikke jeg?" ... EDIT: *Løpe ut til skolebussen* Endret 15. mars 2005 av pain Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 http://www.gaspowered.com/ds2/videos.php Damit det skal bli en deilig sommer med ny pc og DS2. Har brukt så uendelig mange timer på DS1.. Anbefaler dere å se videoen for det er virkelig imponerende. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Hehe, liker The Sims jeg også, men spillbarheten synes jeg er ALT for kort Dvs, spillbarheten er jo evig, men moroa er ikke det Hvorfor tror du på død og liv at de lanserer nye alternativ-verdenenr i hytt og pine? ... $$$ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Noen som vet om en plass jeg kan laste ned Homer Simpson lyd klipp? ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Hehe, liker The Sims jeg også, men spillbarheten synes jeg er ALT for kort Dvs, spillbarheten er jo evig, men moroa er ikke det Hvorfor tror du på død og liv at de lanserer nye alternativ-verdenenr i hytt og pine? ... $$$ Jo, selvsagt, men jeg tenkte fordi at spillet i seg selv er ræva kjedelig etter noen timer med underholdning, og derfor henter man bare nye muligheter via en ny addon. *røyke* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Hadde også nasj.prøve idag, gikk ganske bra Gruer meg til eksamen DITTO Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 I AM EVIL HOMER! I AM EVIL HOMER! I AM EVIL HOMER! I AM EVIL HOMER! I AM EVIL HOMER! I AM EVIL HOMER! I AM EVIL HOMER! I AM EVIL HOMER! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 fUzZy^: Ta å last opp avataren din til forumet sin database så slipper man å vente på lame siter som home.no og andre siter skal laste seg ferdig og man bruker 3-4 sek på å laste siden ferdig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2005 Hehe, liker The Sims jeg også, men spillbarheten synes jeg er ALT for kort Dvs, spillbarheten er jo evig, men moroa er ikke det Hvorfor tror du på død og liv at de lanserer nye alternativ-verdenenr i hytt og pine? ... $$$ Jo, selvsagt, men jeg tenkte fordi at spillet i seg selv er ræva kjedelig etter noen timer med underholdning, og derfor henter man bare nye muligheter via en ny addon. *røyke* Hadde det stemt hadde Maxis neppe klart å få solgt 6,3 millioner kopier. Og jeg hadde ikke giddet å spille det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg