fy_pokkers Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Du følte deg vel som amatør når du bruker 30min på å åpne dekslet på ibm maskinen foran hun som du skulle hjelpe eller hva? Det gjør han nok.. Men det er vel heller et positivt rykte, å ikke være datagud.. Eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Vel, positivt og positivt. Er vel kanskje ikke så veldig "status" hos damer om man er data nerd Tenker seff på standard damer da Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Tror det var det jeg skrev b-real.. Ihvertfall det jeg mente Men for NOEN damer er det annerledes, ja. (btw, den avataren minner meg om morningstar.. Sett bilde av han?) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 (btw, den avataren minner meg om morningstar.. Sett bilde av han?) Hehe Morningstar bruker en del av Louis Royo sine bilder ja. Fant et sted med masse av han i gårkveld så jeg satt å sorterte ut avatar-materiale i går. Om jeg har sett bilde av Morningstar? Joda, har da det Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 /me er en dame som digger data nerder... : o0( Kansje fordi jeg er en sjøl... vel, nesten... ) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 En dame på forumet! Den var ny : Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Å? Vel, jeg er her... belive it or not... EDIT: Er vel dog kansje ikke så veldig aktiv da... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 /me er en dame som digger data nerder... : o0( Kansje fordi jeg er en sjøl... vel, nesten... ) Vel, ingen regel uten unntak Hrmp. Kom hjem til kald grøt Var ikke god etter den blei varma heller. BLAH Får kjøpe meg ei cola og BigOne Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Uhmf... Nå minner du meg på at jeg er sulten... men jeg hater og lage mat, er lei av stapp i ovnen pizza og... eh... kansje vi har pølser i kjøleskapet... :ide: /me går for å sjekke... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ikke aktiv? Du er på på en av de posterne med mest poster de siste dagene. 144 innlegg i dette forumet på noen dager sier litt Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 *plystre* Njaaa... det hele skjer ganske poff og så er jeg inaktiv en god periode... Så er det poff igjen... hehe... Men så skriver jeg jo og veldig manger korte innlegg og dah... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Vel, korte inlegge er jo en del av SO da, er bare CFD og soshal som ikke har fattet det enda *vinke til* Lenke til kommentar
atticus Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Da har jeg nettopp sett Scary Movie 3.. Helt lik som de andre. Mye morsomt men ingen ordntli "handling". Fikk meg en god latter though. Ambefaler å se traileren hvertfall.. Den er dødsbra.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er det en 3er og ute? På tide og begynne og folge med her i verden... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har aldri likt Scary Movie filmene. På meg virker det som om de desperat prøver å være artig men ender opp med det motsatte Lenke til kommentar
atticus Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Enkelte scener er ganske latterlige ja. Det er jeg enig i. Men så er det noen scener som er så geniale at jeg bare må se dem. I 3'ern var det lissom det med Michael Jackson som var så rått. (Du ser det i trailern) Charlie Sheen spør hva Michael Jackson har gjort med dattera hans. MJ : Plz mister I didnt touch her. CS : Where is she ? (elns) MJ : For God sake Shes a girl ! Holdt på å le meg ihjel jeg.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Vel, korte inlegge er jo en del av SO da, er bare CFD og soshal som ikke har fattet det enda *vinke til* du da! Nå har jeg jo postet mange korte innlegg. For de som ikke vet hva jeg mener kan dere jo sjekke SO1. Hadde "noen få" lange inlegg i SO2 også Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Scary Movie 3? DvDscreener eller? Need more info... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 /me er en dame som digger data nerder... : o0( Kansje fordi jeg er en sjøl... vel, nesten... ) /me digger data nerde jenter selvom eg aldri har møtt en personlig. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har aldri likt Scary Movie filmene. På meg virker det som om de desperat prøver å være artig men ender opp med det motsatte Ikke jeg heller. Bare sett enern, og den var letterlig dårlig. Lo ikke én gang. Var ikke nærheten heller. Forferdelig sak. Vel, positivt og positivt. Er vel kanskje ikke så veldig "status" hos damer om man er data nerd Tenker seff på standard damer da Nå skal det vel sies at "modellen" av folk som kan litt om PC-er ikke akkurat er så riktig? Det er vi da nesten alle sammen eksempler på. Jeg har heller ikke møtt på noen jenter som synes PC-folk er så avskyelige heller... Og i dag hadde jeg årets verste middag tror jeg. Liksom, kokte poteter ekke så godt. Spesielt ikke uten i saus. I tillegg skulle vi ****** meg ha fisk. ((( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg