Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(btw, den avataren minner meg om morningstar.. Sett bilde av han?)

Hehe :mrgreen:

Morningstar bruker en del av Louis Royo sine bilder ja. Fant et sted med masse av han i gårkveld så jeg satt å sorterte ut avatar-materiale i går.

Om jeg har sett bilde av Morningstar? Joda, har da det :mrgreen:

Lenke til kommentar

Enkelte scener er ganske latterlige ja. Det er jeg enig i.

Men så er det noen scener som er så geniale at jeg bare må se dem.

I 3'ern var det lissom det med Michael Jackson som var så rått.

(Du ser det i trailern)

Charlie Sheen spør hva Michael Jackson har gjort med dattera hans.

MJ : Plz mister I didnt touch her.

CS : Where is she ? (elns)

MJ : For God sake Shes a girl !

Holdt på å le meg ihjel jeg..

Lenke til kommentar
Vel, korte inlegge er jo en del av SO da, er bare CFD og soshal som ikke har fattet det enda ;) *vinke til*

du da! Nå har jeg jo postet mange korte innlegg.

For de som ikke vet hva jeg mener kan dere jo sjekke SO1. Hadde "noen få" lange inlegg i SO2 også ;)

Lenke til kommentar
Har aldri likt Scary Movie filmene.

På meg virker det som om de desperat prøver å være artig men ender opp med det motsatte :shrug:

Ikke jeg heller. Bare sett enern, og den var letterlig dårlig. Lo ikke én gang. Var ikke nærheten heller. Forferdelig sak.

Vel, positivt og positivt. Er vel kanskje ikke så veldig "status" hos damer om man er data nerd :shrug:  Tenker seff på standard damer da :mrgreen:

Nå skal det vel sies at "modellen" av folk som kan litt om PC-er ikke akkurat er så riktig? Det er vi da nesten alle sammen eksempler på. Jeg har heller ikke møtt på noen jenter som synes PC-folk er så avskyelige heller...

Og i dag hadde jeg årets verste middag tror jeg. Liksom, kokte poteter ekke så godt. Spesielt ikke uten i saus. I tillegg skulle vi ****** meg ha fisk. :((((

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...