Torjus Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 *trykke febrilsk på TAB* www.google.com > get fuzzy Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 hva er det egentlig bilde av i avataren til FUzZy^ ? det er bildet av fuzzy, katta fra tegneserien. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 skal fikse signaturen. jeg skjønner sp. 6. legger det u etterpå Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 hva er det egentlig bilde av i avataren til FUzZy^ ? det er bildet av fuzzy, katta fra tegneserien. Feil, det er bilde av Bucky. Tegneserien heter "Get FUZZY" Lenke til kommentar
svamp Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) FUzZy^: Har du ikke en gammel mus i huset, etter en gammel PC, eller kanskje du kan låne mus fra foreldrenes jobbepc, hvis det fins en slik i huset? Edit: Eller du kan legge deg, og kjøpe en kulemus (eller "ballemus" som fredrikrb kaller det, sikkert for estetikkens skyld ) i morgen, til ca 50 kr Endret 14. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Bah.... sitter og styrer PC'n med tastaturet nå... finnes det noe jeg kan bruke istedet for mus? Musa virker ved sende elektriske impulser inn i PC-en, ikke sant? Så det du gjør er å kappe pære-delen av en lampe, slik at du sitter igjen med en stikkontakt, og en ledningstump med en bryter på. Kobl denne til strømnettet i huset og så i PS/2-kontakten, og trykk på bryteren. Muspekeren skal da bevege seg, det eneste du må gjøre er å finne ut hvordan den reagerer på hvilken impulslengde. MERK: Gjøres på eget ansvar! Endret 14. mars 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Ser Eline mer og mer her. Hei. Vil ha info om hva som egentlig skjedde med Eline og vår gitarshreddende venn kaiern. Ikke at jeg eller noen andre har noe med det. Men ja ... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 hadde du planlagt og fri til henne i fylla utpå byen..? tror det er bra du utsatte det ja! Så absolutt ikke.... Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 hva er det egentlig bilde av i avataren til FUzZy^ ? det er bildet av fuzzy, katta fra tegneserien. Feil, det er bilde av Bucky. Tegneserien heter "Get FUZZY" ah, sånn det var ja.. jaja. arti tegneserie hvertfall.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 FUzZy^: Har du ikke en gammel mus i huset, etter en gammel PC, eller kanskje du kan låne mus fra foreldrenes jobbepc, hvis det fins en slik i huset? Edit: Eller du kan legge deg, og kjøpe en kulemus (eller "ballemus" som fredrikrb kaller det, sikkert for estetikkens skyld ) i morgen, til ca 50 kr Mamma har, men hun klikker hvis jeg tar den Men jeg har solgt min MIE 3.0 til en kamerat for 2 uker siden og har enda ikke fått pengene, så han tar den med på skolen i morgen, så når han gir meg penger, så får han musa Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Bah.... sitter og styrer PC'n med tastaturet nå... finnes det noe jeg kan bruke istedet for mus? Musa virker ved sende elektriske impulser inn i PC-en, ikke sant? Så det du gjør er å kappe pære-delen av en lampe, slik at du sitter igjen med en stikkontakt, og en ledningstump med en bryter på. Kobl denne til strømnettet i huset og så i PS/2-kontakten, og trykk på bryteren. Muspekeren skal da bevege seg, det eneste du må gjøre er å finne ut hvordan den reagerer på hvilken impulslengde. MERK: Gjøres på eget ansvar! "ok" Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) vår gitarshreddende venn kaiern. Haha Endret 14. mars 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 aahh det hvite er øynene.... trodde det var en fyr som så i kikkert jeg .p Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 "ok" Å, glemte å nevne en ting: Du bør vurdere en eller annen slags spenningsomformer. 230 volt blir kanskje litt for mye. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 aahh det hvite er øynene.... trodde det var en fyr som så i kikkert jeg .p ROFL jaja... fUzZy^ need to pUzZ hiZ t33thz Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Men jeg har solgt min MIE 3.0 til en kamerat for 2 uker siden og har enda ikke fått pengene, så han tar den med på skolen i morgen, så når han gir meg penger, så får han musa how could you... *tvi holde på min mie 3.0* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Spørsmål 6 fasit Lenke til kommentar
Eline Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Ser Eline mer og mer her. Hei. Hei på deg og! Det at du/dere ser meg mer tyder vel på at jeg får mer og mer fritidsproblemer.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Vet, elsket MIE 3.0... men.... ble litt for old på innsiden. Men jeg får den tilbake i morgen. Har ikke prøvd den siden jeg fikk Razer... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Ser Eline mer og mer her. Hei. Hei på deg og! Det at du/dere ser meg mer tyder vel på at jeg får mer og mer fritidsproblemer.. Ey! Fuck you! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg