Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvorfor Indeo video codec da CFD, måtte innstalere det pga deg. (må jo bare se hva du legger ut)

hehe... Den er tatt direkte ifra logitech sin quickcam software. Og dermed så har den ikke vært innom maskinen min. Dermed uredigert.. Selv bruker jeg alltid Xvid. Somregel 200kbs.

Lenke til kommentar

Hehe CFD

 

Tida flyr fort! Er vell akkuratt ett år siden jeg fikk ADSL nå, ergo, jeg har hvert avhengig av forum og #hw.no i et år. Har nesten aldri gått endag uten "dere" :)

Kan si jeg har forandret meg endel.. Før hørte jeg på liste pop og techno musikk... nå hører jeg på "ordentlig" musikk :cool:

Endel nye folk har kommet nå , og en del har forsvunnet... Hvor ble det av Elv!s? :cry:

Lenke til kommentar

Pappa var bortom her akkuratt...

 

Han er litt gal n¨r det gjelder bil kjøring og vinteren. Det har akkuratt kommet litt snø her nå da, og ingen gater er måket her... Så har en Patrol turbo diesel med gamle sommerdekk...også kjørte vi rundt i 1 time nå og sladda... Fyren er gal! Kjørte i 60km timen i gata her mens han spant ut 4.giret...har aldri hvert så redd før trur jeg... Skjelver enda.. Stein galen...men han har kontroll merklig nok :|

 

 

Nå venter mor med mat til meg :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...