Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, jeg satte fyr på en bil idag!

 

2FYklassen skulle undervise 8. klasse om fysikk idag, og i den anledning lagde vi varmluftsballonger...

5 grupper lagde 1 hver, og dermed ble det sendt opp 7 tilsammen.

Den ene gikk ikke så himla bra, og dermed fløy den over skoletaket, og landa nedi gropa mellom frontrute og panser på en bil som sto på andre siden....

Panseret ble dermed helt forbrent, og det må byttes + masse annet stæsj.

 

Bilen det er snakk om er forresten en splitter ny Nissan X-trail, som visstnok har en verdi på 400k.

 

Egenandelen beløper seg visstnok til 50k (litt overdriving kanskje), men heldigvis betaler skolen dette, siden det var i regi av dem.

Om jeg skulle betalt det selv, så tror jeg jeg hadde gått å hengt meg :p

 

uflaks?

 

edit: glemte noe...

Ahahaha! Jeg hadde vært stolt. Hæhæhæ! *vil også tenne på bil*

Lenke til kommentar
Nå skal jeg ut med hunden å vasse i snø! :wee:

:wee: kos deg!

 

Har nettop kommet inn selv. Ahh var digg men tror eg har blitt forkjølet eller noe. Er utrolig varm og har hodepine og kroppen er rar. Det var et helvetes slit å komme seg fram dit eg skulle. Klarte tilåmed å bli desorientert pga hele landskapet var forandret. Jaja var kos og tok sikkert over 100bilder.

 

Nå er det MAT og IBUX!!!! :dribble:

Lenke til kommentar
*Bidra til masse lesearbeid for fredrikrb når han kommer hjem fra filmkvelden sin*

Ja. *være med*

 

Forresten, jeg er sulten. Noen som har forslag til noe godt, som ikke tar så alt for lang tid å lage?

Scones og kakao. Passer for mitt mikroskopiske baketalent i alle fall. Kakaoen er vanskeligst :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...