phax Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 eller (bildet under) bare jeg som ser to like bilder her eller? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Ja, slutt å quote bilder! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 eller (bildet under) bare jeg som ser to like bilder her eller? *fixed* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Haha, jeg satte fyr på en bil idag! 2FYklassen skulle undervise 8. klasse om fysikk idag, og i den anledning lagde vi varmluftsballonger... 5 grupper lagde 1 hver, og dermed ble det sendt opp 7 tilsammen. Den ene gikk ikke så himla bra, og dermed fløy den over skoletaket, og landa nedi gropa mellom frontrute og panser på en bil som sto på andre siden.... Panseret ble dermed helt forbrent, og det må byttes + masse annet stæsj. Bilen det er snakk om er forresten en splitter ny Nissan X-trail, som visstnok har en verdi på 400k. Egenandelen beløper seg visstnok til 50k (litt overdriving kanskje), men heldigvis betaler skolen dette, siden det var i regi av dem. Om jeg skulle betalt det selv, så tror jeg jeg hadde gått å hengt meg uflaks? edit: glemte noe... Ahahaha! Jeg hadde vært stolt. Hæhæhæ! *vil også tenne på bil* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Er ikke avataren til føssi noe vi er ferdig med nå? Beklager, fUzZy^, men jeg begynner å bli litt lei det temaet ( , jeg klarte å skrive navnet hans uten å bruke ctrl+c) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Ah. Nå har jeg bestilt et tonn med ymse sushi-maki-biter. I dag skal jeg virkelig gasse meg. Sushisushisushi! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Nå skal jeg ut med hunden å vasse i snø! kos deg! Har nettop kommet inn selv. Ahh var digg men tror eg har blitt forkjølet eller noe. Er utrolig varm og har hodepine og kroppen er rar. Det var et helvetes slit å komme seg fram dit eg skulle. Klarte tilåmed å bli desorientert pga hele landskapet var forandret. Jaja var kos og tok sikkert over 100bilder. Nå er det MAT og IBUX!!!! Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Ja, slutt å quote bilder! jada jada.. var jo bare 5kb det er snakk om, et par smilys tar jo like mye.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Da stikker jeg! Føles rart ut... * fredrikrb sets mode: +m Now shut the fuck up while I'm gone! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Oooh! Tror skolen har fått seg fiber! Mens folk laster ned på 1.1MB/s så får jeg 7mbit ifølge itavisen.no... *ta med sin maskin på skolen* DÆNG! Digi.no viser 8mbit inn, 15mbit ut. I'm liek: SEED! Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 Da stikker jeg! Føles rart ut... * fredrikrb sets mode: +m Now shut the fuck up while I'm gone! jeg er glad at jeg ikke er nerd nok til og forstå hva svarten han snakker om her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 jeg er glad at jeg ikke er nerd nok til og forstå hva svarten han snakker om her. Stikkordet er IRC. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 hei hei! hvordan er formen folkens? noen som har et godt slagord for bilpleiefirma? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 *Bidra til masse lesearbeid for fredrikrb når han kommer hjem fra filmkvelden sin* Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) "Fordi bilen er også et familiemedlem" Endret 14. mars 2005 av Kenny000 Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 hmm, ja det kunne jo vært noe mer? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 *Bidra til masse lesearbeid for fredrikrb når han kommer hjem fra filmkvelden sin* Ja. *være med* Forresten, jeg er sulten. Noen som har forslag til noe godt, som ikke tar så alt for lang tid å lage? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 "Det er ikke bare du som fortjener det" Lenke til kommentar
svamp Skrevet 14. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2005 *Bidra til masse lesearbeid for fredrikrb når han kommer hjem fra filmkvelden sin* Ja. *være med* Forresten, jeg er sulten. Noen som har forslag til noe godt, som ikke tar så alt for lang tid å lage? Scones og kakao. Passer for mitt mikroskopiske baketalent i alle fall. Kakaoen er vanskeligst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg