Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, så var man hjemme fra friluftslivtur til Ustaoset. 3 dager med ca 55 km på ski, fete kvelder og masse bra folk. Utrolig fett egentlig.

 

Nå derimot, ikke så fett. La oss bare si at jeg er helt ødelagt, og la det være med det... :wee:

pga. tor_erik var på friluftstur fikk vi fri de 2 siste gymtime på fredag :love:

Lenke til kommentar
Vet at jeg ike ahr tid til det, men det hjelper å få det ut. Dessuten var det eksen min og ikke typen min som er den suicidale jævelen..

Kanskje han nettop vet at når han spiller suicil....noe så reagerer du med å trøste han. Kjenner til flere som er slik og de får den oppmerksomheten som de er ute etter for folk tror de skal henge seg eller noe.

Lenke til kommentar
Vet at jeg ike ahr tid til det, men det hjelper å få det ut. Dessuten var det eksen min og ikke typen min som er den suicidale jævelen..

ok, sorry bare tullet litt med deg.. :)

 

men sånn seriøst, av de jeg kjenner og vet om som har tatt livet sitt så er det ingen av de som har snakket om det på forhånd, hvertfall ikke konkret..

 

og de jeg kjenner og har hørt om som derimot trur med å gjøre det er ute etter trøsten og oppmerksomheten..

 

en klassiker.. er det noen grunn til at han velger deg, vil han ha deg tilbake eller no slikt?

Lenke til kommentar
*snip*

Anette, jeg skjønner godt at du ikke har det lett, men tro meg, det kommer bedre tider etter hvert.

Hvis det er noen trøst lever du i lykkeland i forhold til visse andre personer.

 

Angående han suicidale eksen din, enten så er han bare teit eller så er han oppriktig.

Er han oppriktig kan du hjelper han på vei mot selvmord, det vil være mye bedre for han. (Beklager om jeg støter noen nå, kan være trist for famile og venner, men jeg er følelsesløs).

 

Akkurat nå er jeg sikker på at samtlige psykologer i landet ville stemplet meg som gal, så les signaturen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...