Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare whine litt.. Har skikkelig vondt i hodet, og eksen er veldig langt nede for tiden slik at jeg må trøste han ( så han ikke tar selvmord elns.. ) og jeg har ikke samvittigheten til å ikke trøste han, men samtidig absolutt ikke tid, kapasitet eller overskudd til å prate med han. Jeg er helt nedlessa i skolearbeid og jeg får ikke sett typen min på lenge.. Bestevennina mi er veldig nære ved å bli dumpa tror jeg, så jeg prøver å muntre henne opp også.

 

Ser ikke frem til denne uka, har matteinnføring til imorra som jeg ikke har begynt på. etter skolen skal jeg gjøre kjemi med ei vennine før jeg skal på info møte på en skole jeg har lyst til å gå på etter vgs, så må jeg øve kjemi før meg selv. På tirsdag er det skidag og jeg kommer sent hjem og gidder sikkert ikke se på kjemiboka engang før jeg sovner og vet at denne prøva kommer til å gå like dritt som forrige. :no: På onsdag er det da prøven og en innlevering i fysikk ( som jeg heldigvis fikk hjelp av Holger til å gjøre ferdig sånn ca istad) og etter skolen må jeg jobbe skikkelig med å øve til en sinnsykt vanskelig matteprøve i et tema vi bare har hatt i to uker og læreren nekter å ta prøven etter ferien, så det ble det verste tempoet og ingen skjønner en dritt, flott! Har sikkert masse å gjøre i norsk på torsdag og for å avslutte uka dritt er det seff enda et familieselskap ( altså det fjerde på 9 dager) som sikkert blir like slitsomt som de andre, men kusina mi blir så skuffa hvis jeg ikke kommer i bursdagen hennes så jeg må nesten pelle meg ned dit..

 

tviler på at noen gadd å lese gjennom hele greia jeg skreiv, men måtte bare få det ut. Det blir en skikkelig helvettesuke.. Må hodle meg vekke fra forumet så jeg har tid til alt annet.

 

Og rommet mitt ser ut som et helvette, mamma kommer vel in hit innen fem minutter for å klage på at jeg bare sitter foran dataen når jeg burde ryda og bla bla bla..

 

Savner typen min, trenger han for å være i godt humør og jeg kommer ikke til å se han på lenge..

 

Det verker i hodet mitt nå, må nesten legge meg, må bare rydde litt..

 

Håper alle har det bedre enn meg akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Er det flere SO3 folk som spiller CS her?

Vi kan spille sammen. Det hadde vært artig :D

Kan godt hoste en server jeg... må bare fylle på CC på CG

 

EDIT: hahahahhahahahha

 

Kameraten min har akkurat endra velkomstmeldinga på ventrilo serveren.

 

Meldinga:

UNIX ER EVIG GAY!! :D                            GAY                          GAY              GAY

GAY                               GAY               GAY                        GAY                                       GAY
                                           
                       GAY                                  GAY                                       GAY
                                         GAY                                                GAY
       GAY                                                                                                                   GAY
                       GAY                         GAY                   GAY

:lol:

 

*rydde skrivebordet mitt som er bomba (windows skrivebordet altså :D *

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
fylle på CC på CG

*Ikke skjønne noenting*

 

-----

 

Uff, var _helt_ sikker på at det var b|real som hadde skrevet dette:

KJEDER MEG!

Akkurat sett en fleksnes episode......................................

*fyre opp cs og Guano Apes*

Og jeg som trodde jeg ikke kom til å ta feil mer :confused:

Lenke til kommentar
fylle på CC på CG

*Ikke skjønne noenting*

 

-----

 

Uff, var _helt_ sikker på at det var b|real som hadde skrevet dette:

KJEDER MEG!

Akkurat sett en fleksnes episode......................................

*fyre opp cs og Guano Apes*

Og jeg som trodde jeg ikke kom til å ta feil mer :confused:

hehehehe

 

CG: Catch Gamer

CC: Catch Cash

 

Man fyller på CC ved å sende sms til CG så får man CC som man betaler server med. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...