Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arrgh!

 

Fin tur og greier i skogen og alt var bare digg helt til hunden fant ut at det var han som bestemte idag og tok turen. Kom etter 10mins roping og da var han opptatt med helt andre ting. Var ikke snakk om å være lydig idag nei. Han gikk tilåmed ut i isen som ikke er spesielt trygt nå og nektet å høre på meg.

 

:realmad:

 

Kunne kaldkvelt jævelen nå.

Lenke til kommentar
Arrgh!

 

Fin tur og greier i skogen og alt var bare digg helt til hunden fant ut at det var han som bestemte idag og tok turen. Kom etter 10mins roping og da var han opptatt med helt andre ting. Var ikke snakk om å være lydig idag nei. Han gikk tilåmed ut i isen som ikke er spesielt trygt nå og nektet å høre på meg.

 

:realmad:

 

Kunne kaldkvelt jævelen nå.

Sånn er bikkja vår hele tiden. :p

Lenke til kommentar
Og forresten SnowDog. Selv om du ikke liker å bli sur og kjefte, er det vel ikke så veldig lurt å la være. Å belønne han får å stikke av kan jo ikke være så veldig smart.

Ble jo sur men kan IKKE kjefte når han først kommer til meg. Man skal sette de på plass i det de gjør negative ting og det er ikke lett når han ikke er der. Er forbanna men lar det ikke gå utover hunden. Faktisk måtte eg rose og klappe på han når han først kom til meg selvom det kokte over for meg.

Lenke til kommentar

utgiftene begynner hope seg opp her, klarte "miste" mobiln i helga, så trenger ny.. samtidig som den tv'n jeg har lånt i de siste 8mnd'e må jeg nå levere tilbake, så der må jeg nok shoppe ny. i tillegg har jeg virkelig behovet for en ny data.. for å ikke snakke om de 7000,- jeg skylder skolen og de 10 000,- jeg skylder pappa banken! herlig. :D

 

men skal få tatt ut en andel av leiligheta og få unna all gjeld og utgifter..

 

er det forresten noen vits å kjøpe en 4:3 bilderørs tv i disse dager? tror ikke jeg har råd til noe bedre..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...