Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg er så frekk Og så trøtt.. OG SÅ SULTEN!! Men kjøleskapet er stengt Låser dere kjøleskapet? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 hva vil du ha da? jeg kan servere det meste trur jeg.. her en natt var jeg så sulten at jeg ringte etter en 250 gr burger med ost og bacon og en 1.5 cola.. kl 3 om natta.. mamma lurte på hvem som kom om natta dagen etter på men trur det er sengetid nå.. sove godt folkens Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Sort of. Mamma har en grense på 22.00 på hverdagene, og 23.30 i helgene. Etter det får vi ikke spiseeeeeee..... Hadde en gang et lite matlager på rommet da.... Lenke til kommentar
zed Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 hmm, creepy Men jeg stikker ned å henter meg chips og coke jeg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Matlager ja... *titte bort på den halvtomme boksen rugsprø* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Matlager ja... *titte bort på den halvtomme boksen rugsprø* ÆÆÆÆÆH! Takk, nå er jeg ikke sulten. *overbevise magen* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Matlager ja... *titte bort på den halvtomme boksen rugsprø* ÆÆÆÆÆH! Takk, nå er jeg ikke sulten. *overbevise magen* At your service, madam Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Matlager ja... *titte bort på den halvtomme boksen rugsprø* ÆÆÆÆÆH! Takk, nå er jeg ikke sulten. *overbevise magen* At your service, madam Lenke til kommentar
zed Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Hva skal jeg fordøye først ? *chips - ost og løk *twist - various *nøtter - typen pea *coke - 'a cola Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Trengs litt mer for å få meg fornøyd da. Vel, fant en skvett rød iste og tyggis, så da funker jeg vel. Ønsker meg massør til jul. Pinadøknakandesfaensrygg! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 JEg vil også ha massør til jul .digger å bli massert.. og har fucka nakke men der var tenna pussa.. nighty night all Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Ah, digg med tortilla chips og vann, gidder ikke å hente cola i kjelleren så valget av drikke falt på vann. *gomle* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Blir ikke fristet så..... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Det var ei heller meningen du fagre møy! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 kjøpte du den igår znowie? Sånn pirat-rett-fra-videokameraet kjøp? Tja den eg har er en lovlig DVDRIP eller DVDscreender. Har ikke sett filmen men kvalitet skjekket den igår. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 *jigge til verdens mest kjente pedofile manns musikk* Hmm, nå skal jeg vel sette i gang på siden tenker jeg... Men jeg vet hva som ville vært GODT Thea, skikkelig varme nudler med kylling, og en goood, lun kopp nypete, nammnamm! *terge* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Hmm, nå skal jeg vel sette i gang på siden tenker jeg... Men jeg vet hva som ville vært GODT Thea, skikkelig varme nudler med kylling, og en goood, lun kopp nypete, nammnamm! *terge* Ai ai ai, you are playing with the fire. Hvis ikke du liker å bli brent...diverse steder da. Bli'kke no på deg i natt asså..Får vente til 2004... R. Kelly - Thoia Thoing du lytter til..? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 ØYH! Nå ble jeg skikkli' skuffa her :( Hva skal jeg finne på nå, da? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Kanskje kose deg....vel, alene... *plystre* ...Neida,klart snowdog stiller opp...! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Er litt trøtt trur jeg. Skulle koble hodetelefonene til datan, tokk da tak i den enden som skulle inn i høyttaler konsollen, stoppa plutselig opp litt, tenkte på no annet. Det jeg så gjorde var å begyne å føre den enden som egentlig skulle inn i datan opp mot øret mitt, var 2 cm. fra øret føre jeg fant ut hva jeg gjorde. Begynte å små le får meg selv da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg