Fredrik Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg er ensom. Welcome to the club. Club is now FULL! Kan ikke ha for mange medlemmer, kan risikere å ikke være ensomme lengre. Seriøst, jeg er så utrolig lei av å ALLTID sitte inne og trykke. Men, det blir ikke noe av at jeg gjør noe med det heller... Hver jævla dag er utrolig kjedelig, hele livet mitt er kjipt. Hater ting som det er nå. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Har ikke lykken med meg idag altså... Nå ble jeg disket TO runder fra @kd's quiz ! To runder dere. Edit: Så skreiv jeg nicket feil da... Beklager så meget Endret 13. mars 2005 av BaX Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Anette_ Har 1200 innlegg da Gratulerer juhu edit: kult baX Endret 13. mars 2005 av sovietpig Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Livskvaliteten min er senket. :/ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Har ikke lykken med meg idag altså... Nå ble jeg disket TO runder fra @kb's quiz ! To runder dere. *hostkremt* Edit: Tror jeg er den første som sier: Livet mitt er bedre en noengang. Endret 13. mars 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg tror jeg legger meg nå. . Orker ikke sitte å refreshe mer i kveld SnowDOG_: Litt tidlig å gratulere enda kanskje? Eller er det noe jeg ikke vet? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 nå sitter jeg her med en banan et glass cola light og ei pizza skorpe Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg syns du reiser mye jeg, Goophy. Og da var vel Haddis dypt inne i kjærligheten og alt det der. Fredrik: Du må engasjere deg. Vær streng mot deg selv. For meg er det sånn at jeg lett kan få mye å gjøre, men da blir jeg bare sliten av alt presset og stresset og så vil jeg bare slappe av igjen. Prøv nye ting(ikke doping )som du interesserer deg for. Har dere revy på skolen. Det er artig. Lag en film. Spis en fisk. Get married. Livet er fullt av muligheter. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Har ikke lykken med meg idag altså... Nå ble jeg disket TO runder fra @kb's quiz ! To runder dere. *hostkremt* Hva? Har jeg gjort noe galt? Edit: Prøv nye ting(ikke doping thumbdown.gif ) :!: Endret 13. mars 2005 av BaX Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Oi! Så det ikke, takk Til dere med senket livskvalitet eller som lider av ensomhet: prøv å tenk positiv, og en gang må jo bunnen være nådd slik at det bare kan gå oppover. Mange har det på samme måte som dere og kanskje verre. En positiv instilling vil før eller siden gjøer ting bedre, bare vent Natti natt folkens! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Get married. Livet er fullt av muligheter. Tar du det sånn bare på sparket? Anette_: Du har rett. Føler meg bedre nå. Endret 13. mars 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
robB Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 HAHA! Nå ringte boren min til meg og sa at broren min skulle hente han. Han virket ganske full. :!: Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Fredrikrb: Natta er deppetid, hold motet oppe, så blir det sikkert bedre i morgen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg syns du reiser mye jeg, Goophy. Joa'. Men dette var skole-greier da. Klassetur. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 3 brødre? Det blir liv i kåken da Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Er du her enda???? *Sukk* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Fredrikrb: Natta er deppetid, hold motet oppe, så blir det sikkert bedre i morgen Det stemmer så jævlig bra. :S Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 3 brødre? Det blir liv i kåken da Jeg har to brødre og to søstre Kan vere ganske så plagsomt til tider ja! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 *Høre på leisegmusikk* Det satt ned humøret igjen. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg