svamp Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Til sovjet-grisen Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Bundy hvem har voldtatt avataren din? Noen har hacka hw! Omg!!!11 Haxx0r! Peke på fredrik. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Bundy hvem har voldtatt avataren din? Noen har hacka hw! Omg!!!11 Haxx0r! Peke på fredrik. Hehe, ja. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 old el paso guacamole dip smaker høgg. (helt jævelig) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 old el paso guacamole dip smaker høgg. (helt jævelig) Sånn grønnt gøgg? Smaker da ok det vel Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Mulig dere er ferdig med kvikklunsh diskusjonen, mne jeg må bare legge til at jeg DIGGER kvikk lunsh! Spiste det hver dag på skolen i første klasse. Men gikk litt lei og prøver å holde meg litt sunn i år. Så nå er det eple jeg kjøper i kantina istedt for deilige muffinser eller sjokolader.. Men epler er jo friske og gode de Så, hva har folket gjort i helga da? På fredag var jeg på bowling i drammen, med typen min, ei vennine og en kamerat ( Nei ingen dobbeldate). Og i dag har jeg shoppa litt med eksen ( kjøpte ny veske , og bukse og genser.. ) Også var jeg to timer på familiemiddag/ bursdag for fetteren og kusina mi. Så møtte jeg typen min og dro hjem for å kose Men en veldig trist ting er at fetteren til en kamerat av meg døde i en bilulykke på torsdag Han var på skolen på fredag og sa ingenting om det, men jeg merka skikkelig godt på han at han ikke var som vanlig.. Visste ikke hva jeg skulle si til han. Satt med han og ei vennine på bibloteket og bare var stille lissom.. Ble litt lang post men det er lenge siden jeg har posta nor særlig her.. Håper alle har det bra da..! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Hei, Anette! Kjedelig å høre om fetteren til kameraten din. :--\ -- Bra at det er noen herfra som har et sosialliv. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Kjipe greier det med han fetteren til kammeraten din. Var på fest med noen venner igår og idag har jeg sovet lenge, vært å trent, drukket masse cola og slappet av Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 kom hjem fra fest nå. kjedelig å bli ferdig så tidligi, bah. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Jaja, da øsnker jeg et "lykke til" fra alle sammen. jeg skal snart til og spørre min elske om hun vil gifte seg med meg -Haddis Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 nm. Jwf gah drirea ,ki k,ia. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Hei, Anette! Kjedelig å høre om fetteren til kameraten din. :--\ -- Bra at det er noen herfra som har et sosialliv. nå finnes det sosial liv en ikke trenger å dra ut for å ha da.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Jaja, da øsnker jeg et "lykke til" fra alle sammen. jeg skal snart til og spørre min elske om hun vil gifte seg med meg -Haddis lykke til.... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg kan ikke spise Kvikkklønsh nå kan bare spise myke ting som f.eks suppe og grøt... :/ Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Jaja, da øsnker jeg et "lykke til" fra alle sammen. jeg skal snart til og spørre min elske om hun vil gifte seg med meg -Haddis lykke til.... lykke til! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Jaja, da øsnker jeg et "lykke til" fra alle sammen. jeg skal snart til og spørre min elske om hun vil gifte seg med meg -Haddis Nice. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Da jeg skulle gå ned fra fjellet jeg var på i dag var klokka ca 21. Akkurat da jeg gikk rundt en sving i bekmørket, kom det en mann oppover, han skremte vettet av meg! Han var visst bare på tur Her er et bilde jeg tok. Det ser litt lyst ut, fordi det er sluppet inn så mye lys på bildet Endret 12. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Lykke til Haddis! Hvordan skal du spørre da? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Hvilken by er så dette? Btw, tror jeg tar selvmord jeg Du får fortelle hvordan det gikk da, haddis. Endret 12. mars 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg