Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig dere er ferdig med kvikklunsh diskusjonen, mne jeg må bare legge til at jeg DIGGER kvikk lunsh! :love: Spiste det hver dag på skolen i første klasse. Men gikk litt lei og prøver å holde meg litt sunn i år. Så nå er det eple jeg kjøper i kantina istedt for deilige muffinser eller sjokolader.. Men epler er jo friske og gode de :)

Så, hva har folket gjort i helga da?

På fredag var jeg på bowling i drammen, med typen min, ei vennine og en kamerat ( Nei ingen dobbeldate). Og i dag har jeg shoppa litt med eksen ( kjøpte ny veske :love: , og bukse og genser.. ) Også var jeg to timer på familiemiddag/ bursdag for fetteren og kusina mi. Så møtte jeg typen min og dro hjem for å kose :)

Men en veldig trist ting er at fetteren til en kamerat av meg døde i en bilulykke på torsdag :(

Han var på skolen på fredag og sa ingenting om det, men jeg merka skikkelig godt på han at han ikke var som vanlig.. Visste ikke hva jeg skulle si til han. Satt med han og ei vennine på bibloteket og bare var stille lissom..

Ble litt lang post men det er lenge siden jeg har posta nor særlig her.. Håper alle har det bra da..!

Lenke til kommentar

Da jeg skulle gå ned fra fjellet jeg var på i dag var klokka ca 21. Akkurat da jeg gikk rundt en sving i bekmørket, kom det en mann oppover, han skremte vettet av meg! :scared: Han var visst bare på tur :ermm:

Her er et bilde jeg tok. Det ser litt lyst ut, fordi det er sluppet inn så mye lys på bildet :)

post-63-1110671554_thumb.jpg

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...