Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 * HalTan knasker på rugsprø *lage skikkelige knaselyder* Rugsprø er digg, eller hva Thea? Blæææh, for en velkomst Har du i det hele tatt SMAKT det? Du sårer meg Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) god kveld TA hatt det kos`? Ja, har dratt i noen tråder i livet til en eksvenninne Ikke slemt da... Du, Haltan...Man smaker ikke på slikt. Under min verdighet. *sette nesa i sky* Endret 20. desember 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Ja, har dratt i noen tråder i livet til en eksvenninne Ikke slemt da... hehe, leke med andre folks liv ja dere jenter dere jenter Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Radiohead - OK Computer <- Trodde jeg var lei av denne plata snart... men der tok jeg skammelig feil. EDIT: Thea -> Kylling og nudler er TEIT *ta igjen* (ok, det mente jeg ikke) Endret 20. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Hva slags musikk hører dere på? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 hmm, nå står det å går en gammal trance plate i bakgrunnen, som en kamerat av meg har laget.. han dj'r litt rundt om kring... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Haltan og jeg hører på Radiohead og HIM. Så kan jeg ikke mer av hva han hører på.. Men,jeg: Vanessa Carlton Celine Dion REM Erik Faber Stage Dolls Metallica Også litt rnb Playlista er døøøøøødslang! Endret 20. desember 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 hmm, nå står det å går en gammal trance plate i bakgrunnen, som en kamerat av meg har laget.. han dj'r litt rundt om kring... OUCH! Hmms, nå skal jeg begynne på HELT nytt design til min nye side, etter at jeg ble lei av det jeg holdt på med. Lurer på om jeg skal ha mentalsykehus-theme, noen som har noen ideer? Nevn gjerne noen typiske mentalsykehus-ting f.eks tvangstrøye Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Synes dere at det er frekt at jeg gjettet meg til eksvenninnen mins passord og vel...."benyttet" det.....? Har litt dårlig samvittighet nå. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 hmm, nå står det å går en gammal trance plate i bakgrunnen, som en kamerat av meg har laget.. han dj'r litt rundt om kring... OUCH! Hmms, nå skal jeg begynne på HELT nytt design til min nye side, etter at jeg ble lei av det jeg holdt på med. Lurer på om jeg skal ha mentalsykehus-theme, noen som har noen ideer? Nevn gjerne noen typiske mentalsykehus-ting f.eks tvangstrøye nå vil jeg bare slenge med at jeg hører på det meste.. går litt i r'n'b akkurat nå.. og i stad hørte jeg på no filmmusikk.. lar bare winampen gå for seg selv.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Det der var sjukt frekt Thea! Man skal ikke snoke i andres saker vettu! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Synes dere at det er frekt at jeg gjettet meg til eksvenninnen mins passord og vel...."benyttet" det.....? Har litt dårlig samvittighet nå. haha genialt.. husker jeg fant ut passordet til en kamerat.. sendte mail til ei dame.. og de ble faktisk sammen.. så ejg var jo ikke så slem da.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Synes dere at det er frekt at jeg gjettet meg til eksvenninnen mins passord og vel...."benyttet" det.....? Har litt dårlig samvittighet nå. haha genialt.. husker jeg fant ut passordet til en kamerat.. sendte mail til ei dame.. og de ble faktisk sammen.. så ejg var jo ikke så slem da.. Vel, vi leste for det meste mailene hennes, og de omhandlet meg. Så når jeg tenker på hva som ble skrevet der, har jeg ikke dårlig samvittighet lenger. Jeg oppveier meg selv. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Musikk jeg hører på, der har vi myyye rart! Skal vi se -> * Radiohead * Muse <- Thea, det burde du titte litt på * Dream Theater * Guns N' Roses * HIM * Metallica * Mew * Nine Inch Nails <- deppemusikk * The Hives * Nirvana * The Stooges * Red Hot Chili Peppers * Led Zeppelin * Turboneger * Millencolin * Rage Against The Machine/ Audioslave * The Pixies * Queens of The Stoneage * The Smashing Pumpkins * The Clash * The Strokes * The Used * The White Stripes Ok, så det var noen utdrag av enkelte grupper... Utenom det kan vi legge til noe hiphop (les: ikek gangstarap, men skikkelig, god hiphop, dansemusikk) og sikkert en del softrock/pop osv. Jau. Lenke til kommentar
zed Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Hører på Elektronica for det meste, går også litt i rock/metal. Akkurat nå hører jeg mye på machinae supermacy og daft punk. Machinae sin musikk er gratis og bra http://www.machinaesupremacy.com/downloads/ Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) hmms, nå skal jeg begynne på HELT nytt design til min nye side, etter at jeg ble lei av det jeg holdt på med. Lurer på om jeg skal ha mentalsykehus-theme, noen som har noen ideer? Nevn gjerne noen typiske mentalsykehus-ting f.eks tvangstrøye ThemeHospital Edit: LeanneRimes er fin deppe musikk Endret 20. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Synes dere at det er frekt at jeg gjettet meg til eksvenninnen mins passord og vel...."benyttet" det.....? Har litt dårlig samvittighet nå. haha genialt.. husker jeg fant ut passordet til en kamerat.. sendte mail til ei dame.. og de ble faktisk sammen.. så ejg var jo ikke så slem da.. Vel, vi leste for det meste mailene hennes, og de omhandlet meg. Så når jeg tenker på hva som ble skrevet der, har jeg ikke dårlig samvittighet lenger. Jeg oppveier meg selv. er ho en bitch så vær dritt tilbake.. enkelt og greit.. Lenke til kommentar
zed Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Haltiss : Bilder til din side. Sprøyte 1 Div stuff Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Synes dere at det er frekt at jeg gjettet meg til eksvenninnen mins passord og vel...."benyttet" det.....? Har litt dårlig samvittighet nå. Sorry, men det var frekt. Selv har jeg passord til flere kontoer, men har aldri brukt de, eller kunne ha tenkt å gjøre det. Har forøvrig selv tatt en mailsnoker, og han ble ikke nådig behandlet... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg er så frekk Og så trøtt.. OG SÅ SULTEN!! Men kjøleskapet er stengt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg