Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
god kveld TA :D hatt det kos`?

Ja, har dratt i noen tråder i livet til en eksvenninne :thumbs: Ikke slemt da... :p

Du, Haltan...Man smaker ikke på slikt. Under min verdighet. *sette nesa i sky*

Endret av Candyfloss
Lenke til kommentar
Gjest mafister

Haltan og jeg hører på Radiohead og HIM.

Så kan jeg ikke mer av hva han hører på..

Men,jeg:

Vanessa Carlton

Celine Dion

REM

Erik Faber

Stage Dolls

Metallica

Også litt rnb :thumbs:

Playlista er døøøøøødslang!

Endret av Candyfloss
Lenke til kommentar
hmm, nå står det å går en gammal trance plate i bakgrunnen, som en kamerat av meg har laget.. han dj'r litt rundt om kring...

OUCH! :p

Hmms, nå skal jeg begynne på HELT nytt design til min nye side, etter at jeg ble lei av det jeg holdt på med. Lurer på om jeg skal ha mentalsykehus-theme, noen som har noen ideer? Nevn gjerne noen typiske mentalsykehus-ting :p f.eks tvangstrøye :thumbup:

Lenke til kommentar
hmm, nå står det å går en gammal trance plate i bakgrunnen, som en kamerat av meg har laget.. han dj'r litt rundt om kring...

OUCH! :p

Hmms, nå skal jeg begynne på HELT nytt design til min nye side, etter at jeg ble lei av det jeg holdt på med. Lurer på om jeg skal ha mentalsykehus-theme, noen som har noen ideer? Nevn gjerne noen typiske mentalsykehus-ting :p f.eks tvangstrøye :thumbup:

nå vil jeg bare slenge med at jeg hører på det meste.. går litt i r'n'b akkurat nå.. og i stad hørte jeg på no filmmusikk.. lar bare winampen gå for seg selv..

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Synes dere at det er frekt at jeg gjettet meg til eksvenninnen mins passord og vel...."benyttet" det.....? Har litt dårlig samvittighet nå.  :blush:

haha genialt.. husker jeg fant ut passordet til en kamerat.. sendte mail til ei dame.. og de ble faktisk sammen.. så ejg var jo ikke så slem da..

Vel, vi leste for det meste mailene hennes, og de omhandlet meg. Så når jeg tenker på hva som ble skrevet der, har jeg ikke dårlig samvittighet lenger. Jeg oppveier meg selv. :)

Lenke til kommentar

Musikk jeg hører på, der har vi myyye rart!

Skal vi se ->

* Radiohead

* Muse <- Thea, det burde du titte litt på

* Dream Theater

* Guns N' Roses

* HIM

* Metallica

* Mew

* Nine Inch Nails <- deppemusikk

* The Hives

* Nirvana

* The Stooges

* Red Hot Chili Peppers

* Led Zeppelin

* Turboneger

* Millencolin

* Rage Against The Machine/ Audioslave

* The Pixies

* Queens of The Stoneage

* The Smashing Pumpkins

* The Clash

* The Strokes

* The Used

* The White Stripes

Ok, så det var noen utdrag av enkelte grupper... Utenom det kan vi legge til noe hiphop (les: ikek gangstarap, men skikkelig, god hiphop, dansemusikk) og sikkert en del softrock/pop osv.

Jau.

Lenke til kommentar

hmms, nå skal jeg begynne på HELT nytt design til min nye side, etter at jeg ble lei av det jeg holdt på med. Lurer på om jeg skal ha mentalsykehus-theme, noen som har noen ideer? Nevn gjerne noen typiske mentalsykehus-ting :p f.eks tvangstrøye  :thumbup:

ThemeHospital

:ermm:

Edit: LeanneRimes er fin deppe musikk :love:

Endret av nikkor
Lenke til kommentar
Synes dere at det er frekt at jeg gjettet meg til eksvenninnen mins passord og vel...."benyttet" det.....? Har litt dårlig samvittighet nå.  :blush:

haha genialt.. husker jeg fant ut passordet til en kamerat.. sendte mail til ei dame.. og de ble faktisk sammen.. så ejg var jo ikke så slem da..

Vel, vi leste for det meste mailene hennes, og de omhandlet meg. Så når jeg tenker på hva som ble skrevet der, har jeg ikke dårlig samvittighet lenger. Jeg oppveier meg selv. :)

er ho en bitch så vær dritt tilbake.. enkelt og greit..

Lenke til kommentar
Synes dere at det er frekt at jeg gjettet meg til eksvenninnen mins passord og vel...."benyttet" det.....? Har litt dårlig samvittighet nå. :blush:

Sorry, men det var frekt. Selv har jeg passord til flere kontoer, men har aldri brukt de, eller kunne ha tenkt å gjøre det. Har forøvrig selv tatt en mailsnoker, og han ble ikke nådig behandlet... :devil:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...