Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Er på jobb, ja, men jeg følger med på veien utenfor ca. 0.001% av tiden. Det er mye mer spennende ting som foregår på skjermen min. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Fælt så stille det var her? Jeg driver og teller ned til det er pizzatid i 20-tida. Men før det skal jeg opp på en fjelltopp og ta bilder ned mot byen. Gleder meg Nå har jeg spist frokost, vonde greier, smakte ikke i det hele tatt. I kveld skal jeg passe niesen min og så skal hun sove her, det kan jo bli... spennende. Oppskrift: -Finn en lang tegnefilm -Sett en TV/VHS inn på et rom for seg -Sett niesen inn foran -Slå på -Lukk døra godt. -Spis all den gode maten selv -Gjør lørdagsaktivitetene uforstyrret. -Kommandér i seng. Prøvd, og fungerer Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Fælt så stille det var her? Det er stiller overalt nå. Her trodde jeg at det skulle ha skjedd kjempemye siden jeg ikke kom på før halvfire, jeg har allerede kjedet meg i over ti min. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Da våkna jeg gitt.. mhmmm Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) I kveld skal jeg passe niesen min og så skal hun sove her, det kan jo bli... spennende. Skittne greier? Edit: Nina, niese.. wathever. Man leser det man vil lese Endret 12. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Ha en fet helg da folkens. EDIT: Har om mulig funnet den styggeste jenta i hele verden.. http://deiligst.no/index.php?op=info&pid=903049 Hvordan kan man legge seg selv ut sånn når du ikke ser ut i måneskinn? Endret 12. mars 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Ha en fet helg da folkens. If ati-radeon is so popular, why do you have to talk to the other forum members. ja ha en god helg du og dere alle andre. Endret 12. mars 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg trenger noe å slå på. Jeg har ikke penger til boksesekk i kveld - så noen som stiller opp frivillig? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg trenger noe å slå på. Jeg har ikke penger til boksesekk i kveld - så noen som stiller opp frivillig? Jeg har noe gammel hardware du kan slå på. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Oppskrift: -Finn en lang tegnefilm -Sett en TV/VHS inn på et rom for seg -Sett niesen inn foran -Slå på -Lukk døra godt. -Spis all den gode maten selv -Gjør lørdagsaktivitetene uforstyrret. -Kommandér i seng. Prøvd, og fungerer Det går nok ikke med denne niesen, hun skal helst sitte på fanget og se, og ikke i mer enn 10 minutter. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Jeg trenger noe å slå på. Jeg har ikke penger til boksesekk i kveld - så noen som stiller opp frivillig? Har ikke du en tvillingbror? ----------------- fredrikrb: Uff, sånne unger må være slitsomme :s Du kan jo alltids prøve en aldri så liten skremmeløgn Endret 12. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Ha en fet helg da folkens. EDIT: Har om mulig funnet den styggeste jenta i hele verden.. http://deiligst.no/index.php?op=info&pid=903049 Hvordan kan man legge seg selv ut sånn når du ikke ser ut i måneskinn? Det er det på innsiden som teller, vet du. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Ha en fet helg da folkens. EDIT: Har om mulig funnet den styggeste jenta i hele verden.. http://deiligst.no/index.php?op=info&pid=903049 Hvordan kan man legge seg selv ut sånn når du ikke ser ut i måneskinn? Det er det på innsiden som teller, vet du. Det finnes en grense da.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Dette har vært en merkelig dag til nå... Jeg stoppet i byen (Oslo) på vei til faren min som bor på Holmlia, og gikk litt rundt i butikker og sånt. I Dronningens Gate var det 5-7 narkomane som sjangla ute i veien og spurte folk om "schmåpænger", og rett bortenfor sto det to menn av øst-europeisk opprinnelse. Jeg så akkurat at han ene av de ga en liten pose til en fyr, hvorpå fyren gav han et par selder. Kjøperen gikk videre og latet som ingenting, mens de to mennene stod der fortsatt. Jeg gikk forbi, og han ene stoppet meg og sa: "Schkall do ha am-fettaminh?" "Nei takk" svarte jeg, hvorpå han svarte med sur stemme "Tilbod!!". Dette var altså på åpen gate, og jeg er 15 år. Syke folk. Litt senere så jeg en politibil som kjørte rundt, og jeg stoppet den og fortalte dem hva som hadde skjedd. Svaret jeg da fikk var "Det er ikke vår sak". Heia politiet. Jeg lo litt for meg selv over det som hadde skjedd, og gikk til Oslo S. På plassen foran Østbanehallen står det en stor statue av en tiger. Til min forferdelse oppdaget jeg at det stod en dame og slikket på tigerens edlere deler. Hjelp, for en dag! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Dessuten så har jeg sett MYE værre. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Ha en fet helg da folkens. EDIT: Har om mulig funnet den styggeste jenta i hele verden.. http://deiligst.no/index.php?op=info&pid=903049 Hvordan kan man legge seg selv ut sånn når du ikke ser ut i måneskinn? Woohoo! Vi kan få MSNen hennes om hun får 50 poeng! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Ha en fet helg da folkens. EDIT: Har om mulig funnet den styggeste jenta i hele verden.. http://deiligst.no/index.php?op=info&pid=903049 Hvordan kan man legge seg selv ut sånn når du ikke ser ut i måneskinn? Woohoo! Vi kan få MSNen hennes om hun får 50 poeng! Oi, heldige oss!! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Ha en fet helg da folkens. EDIT: Har om mulig funnet den styggeste jenta i hele verden.. http://deiligst.no/index.php?op=info&pid=903049 Hvordan kan man legge seg selv ut sånn når du ikke ser ut i måneskinn? Det er det på innsiden som teller, vet du. Det finnes en grense da.. Hihi, Sofie gikk på skolen min i fjor. Hun er ikke av de mest populære, nei. Pen er hun heller ikke. Jaja, trening = done. Hva nå? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Det er det på innsiden som teller, vet du. Hun jenta der burde ha en helvetes god personlighet hvis du spør meg... Det der var seriøst ILLE..! Og det verste er at hun tror hun er digg pga alle stemmene hun får Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg