Arctic Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Turen min gikk ikke som planlagt. Det var vind, så snøen hadde blåst bort fra trærne, og det var overskyet, så nordlyset var borte. Menneh, jeg fikk meg jo en tur da Dessuten har jeg fått ryddet, støvsugd og vasket . Wow, jeg er effektiv når jeg først setter i gang... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 * HalTan knasker på rugsprø *lage skikkelige knaselyder* Rugsprø er digg, eller hva Thea? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 hva fan er rugsprø? aldri hørt om Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 hva fan er rugsprø? aldri hørt om Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Rugsprø høres sprø ut så da suger det. Hater å spise harde ting som knaser som f.eks tørr kjekks osv...... sådetså Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Ye, back from the kino Så thirteen, en utrolig sterk og skildrene film.. Jævlig realistisk og.. Men det er mer en dokumentar.. Var koselig da Ski Kino har lenestoler Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Thirteen? hmm den "kjøpte" eg igår. Så den var bra? HVA? Lenke til kommentar
zed Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Huh tilbake fra besøk av familie og kjente Deilig og stille i skogen nå btw. Bra jeg bor på gård har jeg funnet ut, mer stille enn i byene, deilig. Men litt asosialt da kanskje Men men, nå stikker jeg i dusjen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 kjøpte du den igår znowie? Sånn pirat-rett-fra-videokameraet kjøp? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Tro det eller ei, men jeg føler at jeg har det utrolig bra uten dame.. .. kanskje jeg og 2 kamerater skal se tørteen filmen på ski! :/ bor du like ved ski ? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Tja, like ved kolbotn hvertfall Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Vet at du også bor ved kolbotn.. *huske fra #php.no@efnet* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 eY, meg også bor på kolbotn :-p *LE* huff familiefyll er ille *småleforseg selv* endelig kommet hjem fra rakefisk lag.. fyyyy det smaker møkk, smakte på en bit og det var bare fordi jeg fikk 100 kr.. hmm.. har noen få sikkerthetskopier av dvd'r jeg å... trenger også mere diskplass og penger... hehe wee, mange her.. snakk da Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 allyse med det nye håret er her! yeah Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Thirteen? hmm den "kjøpte" eg igår. Så den var bra? HVA? Høres ikke ut som en Snowdog film Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 nesten flaut å si det når man tenker på alderen men de jentene var jo litt små fine *le* dette utsagnet kom etter noen pils.. plz ikke døm meg for resten av mitt liv Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 * HalTan knasker på rugsprø *lage skikkelige knaselyder* Rugsprø er digg, eller hva Thea? Blæææh, for en velkomst Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 god kveld TA hatt det kos`? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Ski Kino har lenestoler Det har de i Moss/møllerbyen også Lax det... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Ski Kino har lenestoler Det har de i Moss/møllerbyen også Lax det... lenestoler og koppholder nesten som i en bil og i ski er det altid få folk, så man har altid sete forann seg ledig *noeåslengebeinapå* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg