ATi-Radeon Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Skulle ha hatt meg ny pc jeg... Straight up dawg. Er ikke lenge til kl24 nå. Da er det offisielt helg og eg kan fikse meg pizza og cola. og se en eller annen film. cola? har ikke du sukkersjuken a? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 At man får sukkersyke betyr ikke at man må slutte å innta sukker.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 At man får sukkersyke betyr ikke at man må slutte å innta sukker.. så sitter jeg å ser at b|real skriver med mest sinteste "skrifta", sånn oppfatter jeg det iafall, en sur tone var det iafall! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 WD2000JB på komplett - 850,- All Seagate from now on. ;P Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hvis du mener at jeg er sur når jeg skriver det så burde du ta på deg briller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 WD2000JB på komplett - 850,- All Seagate from now on. ;P Smart valg Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Men jeg forbinner deg med " At man får sukkersyke betyr ikke at man må slutte å innta sukker for faen i helvette jævli same pakk du kan bare ha deg til helvette en gang til jævli skitt unge hore homo ha deg hjem jævel. Brenn dø brenn heng deg selv hore!!!!!!111one." Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg må bare stikke innom en tur for å whine litt... Seriøst, noen her som har sett "Blade 3"? Må uten tvil være den værste filmen jeg har sett på mange år, og det som gjorde være verst var den direkte reklamen for Ipod Nei, snikreklame er noe dritt! Jeg så nettopp Glen or Glenda, Ed Woods absolutt verste makkverk. Blade 3 er Raging Bull i forhold. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Men jeg forbinner deg med " At man får sukkersyke betyr ikke at man må slutte å innta sukker for faen i helvette jævli same pakk du kan bare ha deg til helvette en gang til jævli skitt unge hore homo ha deg hjem jævel. Brenn dø brenn heng deg selv hore!!!!!!111one." Viser vel bare hvor lite du vet om meg. Synd. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Men jeg forbinner deg med " At man får sukkersyke betyr ikke at man må slutte å innta sukker for faen i helvette jævli same pakk du kan bare ha deg til helvette en gang til jævli skitt unge hore homo ha deg hjem jævel. Brenn dø brenn heng deg selv hore!!!!!!111one." Så, så... b-real, ja, ikke sant? Liker Seagate, 5 års garanti og WDen min har kræsjet en gang. For å hevne meg gidder jeg ikke ha mer WD. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 "Synd jævla støgge hore, kom deg bort fra forumet" Lenke til kommentar
svamp Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Ikke ødelegg den gode stemningen i terapigruppa her nå da, ATi-Radeon -- Får frysninger når noen skriver om WD-kræsj Har to stk selv, har backup av alt, men skummelt likevel. Seagate krasjer også, så det så Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 ATi-Radeon, enten så kommer du med konkrete beviser for at jeg driver hets av den typen mot deg ellers å lar du være å skrive slik. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 ka skjer her da? Anyways... *kjede seg* Lenke til kommentar
robB Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg har laget sjokoladekake, men nå fikk jeg ikke lyst på den. Blir bare kvalm av å spise på den. Jaja, får vel spare den til en gang jeg har lyst på den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Gidder noen å se gjennom DVDene mine og velge ut en å se? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Gidder noen å se gjennom DVDene mine og velge ut en å se? Nei! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg har laget sjokoladekake, men nå fikk jeg ikke lyst på den. Blir bare kvalm av å spise på den. Jaja, får vel spare den til en gang jeg har lyst på den. Jeg har spist så masse umiddelbart åretettende toro-brownies nå at jeg er mett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg