Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men jeg forbinner deg med

" At man får sukkersyke betyr ikke at man må slutte å innta sukker for faen i helvette jævli same pakk du kan bare ha deg til helvette en gang til jævli skitt unge hore homo ha deg hjem jævel. Brenn dø brenn heng deg selv hore!!!!!!111one."

Lenke til kommentar
Jeg må bare stikke innom en tur for å whine litt...

Seriøst, noen her som har sett "Blade 3"? Må uten tvil være den værste filmen jeg har sett på mange år, og det som gjorde være verst var den direkte reklamen for Ipod :thumbdown:

Nei, snikreklame er noe dritt!

Jeg så nettopp Glen or Glenda, Ed Woods absolutt verste makkverk. Blade 3 er Raging Bull i forhold.

Lenke til kommentar

" At man får sukkersyke betyr ikke at man må slutte å innta sukker for faen i helvette jævli same pakk du kan bare ha deg til helvette en gang til jævli skitt unge hore homo ha deg hjem jævel. Brenn dø brenn heng deg selv hore!!!!!!111one."

Viser vel bare hvor lite du vet om meg.

Synd.

Lenke til kommentar

Så, så...

b-real, ja, ikke sant? :p

Liker Seagate, 5 års garanti og WDen min har kræsjet en gang. For å hevne meg gidder jeg ikke ha mer WD. :p

Lenke til kommentar

Ikke ødelegg den gode stemningen i terapigruppa her nå da, ATi-Radeon :p

--

Får frysninger når noen skriver om WD-kræsj :wow: Har to stk selv, har backup av alt, men skummelt likevel.

Seagate krasjer også, så det så :p

Lenke til kommentar
Jeg har laget sjokoladekake, men nå fikk jeg ikke lyst på den. Blir bare kvalm av å spise på den. Jaja, får vel spare den til en gang jeg har lyst på den.

Jeg har spist så masse umiddelbart åretettende toro-brownies nå at jeg er mett...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...