Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Hmms... Vifteovn status -> ISP-skifte... borte en god stund tipper jeg. sosohal status -> Hvem vet, inte du, hvem vet inte jag. EDIT: soso^ROTK <- på IRC... så da vet vi at han er på kino EDIT2: Kjeft a tjukken Endret 20. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Nå har jeg spist fem hvite sjokolader, har utsatt møtet med fem minutter for å få ned isteen. EDIT: PÅ KINO UTEN Å FORTELLE MEG??? Tror vi er uvenner, da... Endret 20. desember 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Nå har jeg spist fem hvite sjokolader, har utsatt møtet med fem minutter for å få ned isteen. Iste! Det hadde vært GEN-I-ALT akkurat nå .. men har jeg iste? *nippe til et glass lunka vann* Har en ekkel følelese om at denne kvelden blir litt kjedelig, ingen som vil muntre meg opp, if ya know what i mean (*fortsette med dårlige sjekketriks*) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Flodhest det er synd at det skulle gå sånt på festen. Meneh...man sier ikke sånt til folk i fylla. Folk tar det uansett på feil måte. Tro meg been there done that. Digger denne smilyen btw Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Har en ekkel følelese om at denne kvelden blir litt kjedelig, ingen som vil muntre meg opp, if ya know what i mean (*fortsette med dårlige sjekketriks*) *glise* We've got tonight... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Haltan eg heier på deg babe. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Flodhest det er synd at det skulle gå sånt på festen. Meneh...man sier ikke sånt til folk i fylla. Folk tar det uansett på feil måte. Tro meg been there done that. Digger denne smilyen btw Vet, men da er jeg en erfaring rikere BTW, den avataren din virker mistenkelig kjent, hehe. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) *vente på cheesy kommentar fra SnowDOG_* EDIT: surprise... Endret 20. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Well, tudelu mennesker. Kos dere, så snakkes vi forhåpentligvis senere i kveld. Haltan; vi sees uansett i kveld..*blunke heftig og viltert med øynene* No livnar det i lundar, gitt! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Kos deg du og Candyfloss! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Güt bye, babeeey *arnold-stemme* Hasta la vista babeeey. EDIT: la til litt. Endret 20. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Oooh snart er det nyheter. missa likes the news. omg i need a life. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 omg i need a life. Neeeeeida... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Hvorfor skal alle venner få besøk av familie og lignende i kveld. Det er jo typisk. Ikke et ******* ledig sete på kinoen heller. Og ikke er det nok snø på veien til at det er mulig å slå ihjel litt tid der heller...... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) "Jeg sa: Hei hiphopper, hvor er du på veeei? Har du en tusj, kanskje no' hasj på deeg? Jeg sa: Nei konstabel, jeg tror du er gaaal! Jeg røyker kun sigaretter ikke noe tjaaaaal..." Arti' tekst på denne låta Punchline på punchline på punchline Endret 20. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Yeah HalTan. Dirty Oppland, Roma, og Keem1 er ganske fargerike i språket sitt. Endret 20. desember 2003 av flodhest Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Noen her som føler en enorm godhet i dag? JEg trenger ny harddisk, de jeg har er fulle. Slettet all porr'en (vel nesten iallefall) Men lite palss til sikkerhetskopierte dvd'er Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Klarte ikke å dy meg.... http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1519828 takk Hallie Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Alle sammen, se nederst i hjørnet på nederste bildet Lenke til kommentar
notarget Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Klarte ikke å dy meg.... http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1519828 takk Hallie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg