Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du er over 18 er grensen langt høyere, men siden du er over 18, hvorfor har du ikke "skikkelig" kort da?

På mitt kort er det lusne 500 kr betalingsgrense :no:

Fordi det er tullete å ha "skikkelig" kort når man ikke trenger det: Koster jo 200 kr mer i årspris ;)

Lenke til kommentar
Hvis du er over 18 er grensen langt høyere, men siden du er over 18, hvorfor har du ikke "skikkelig" kort da?

På mitt kort er det lusne 500 kr betalingsgrense :no:

Fordi det er tullete å ha "skikkelig" kort når man ikke trenger det: Koster jo 200 kr mer i årspris ;)

men du får vel ikke shoppa på nett uten ordentlig visa da? altså, du kan jo selvsagt betale oppkrav.. men ellers? flybilletter f.eks?

er det gratis og ha "leke visa" da?

Lenke til kommentar

Nei, betaler vel 25 eller 50 kr i året. Koster ikke visa classic 200 i året, omtrent?

Jeg har aldri bestilt flybilletter og kommer ikke til å gjøre det med det første, og handler kun i norske nettbutikker slik at jeg kan få giro/oppkrav :)

Men om jeg skulle få bruk for en visa classic-funksjon er det jo bare å skifte :)

Lenke til kommentar

koster 200 ja.. men hadde du hatt skandiabanken f.eks så hadde du nok spart inn mye mer en det på at du slipper alle gebyrene.

pluss at det er billigere å handle på norske nettbutikker også siden man får billigere porto! ;) slipper oppkravsgebyr

handler du på komplett og betaler med visa kan du få porto helt ned i 40,- faktisk så lenge varen kan sendes som brev.

Lenke til kommentar

Øhhh guys? Kan CRT'n min eksplodere i trynet mitt hvis det ryker av den? Syns eg kjente en merkelig lukt etterhvert her så så eg litt røyk på baksiden av skjermen der de små ventilasjons hullene er. Slo av skjermen med engang og åpnet vinduet. Slo skjermen på igjen og den funker men som sagt så tror eg den tar natten idag eller i nærmeste framtid. Kan jækelen eksplodere i trynet mitt? Nå fikk eg også hodepine av den sikkert giftige røyken. :sick:

*åpne vinduet*

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Øhhh guys? Kan CRT'n min eksplodere i trynet mitt hvis det ryker av den? Syns eg kjente en merkelig lukt etterhvert her så så eg litt røyk på baksiden av skjermen der de små ventilasjons hullene er. Slo av skjermen med engang og åpnet vinduet. Slo skjermen på igjen og den funker men som sagt så tror eg den tar natten idag eller i nærmeste framtid. Kan jækelen eksplodere i trynet mitt? Nå fikk eg også hodepine av den sikkert giftige røyken. :sick:

*åpne vinduet*

neida går sikkert bra. :)

tv'n vår sprengtes og skapte en eksplosiv brann som svidde ned hele huset våres. jeg var på rommet mitt ved siden av og sov, mens far min var heldigvis nede for å lage seg noe mat i reklamepausen.

men som sagt, det går sikkert bra. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...