Even. Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hvis du er over 18 er grensen langt høyere, men siden du er over 18, hvorfor har du ikke "skikkelig" kort da? På mitt kort er det lusne 500 kr betalingsgrense Lenke til kommentar
svamp Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hvis du er over 18 er grensen langt høyere, men siden du er over 18, hvorfor har du ikke "skikkelig" kort da? På mitt kort er det lusne 500 kr betalingsgrense Fordi det er tullete å ha "skikkelig" kort når man ikke trenger det: Koster jo 200 kr mer i årspris Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Når jeg hadde slikt kort var det ikke noen betalingsgrense. Men det var uttaksgrense på 500 i uka fra minibank. Derfor tar man ut penger i butikk isteden :!: Har aldri opplevd å bli stoppet av "max 500 i uka" grensen da. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hvis du er over 18 er grensen langt høyere, men siden du er over 18, hvorfor har du ikke "skikkelig" kort da? På mitt kort er det lusne 500 kr betalingsgrense Fordi det er tullete å ha "skikkelig" kort når man ikke trenger det: Koster jo 200 kr mer i årspris men du får vel ikke shoppa på nett uten ordentlig visa da? altså, du kan jo selvsagt betale oppkrav.. men ellers? flybilletter f.eks? er det gratis og ha "leke visa" da? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Nei, betaler vel 25 eller 50 kr i året. Koster ikke visa classic 200 i året, omtrent? Jeg har aldri bestilt flybilletter og kommer ikke til å gjøre det med det første, og handler kun i norske nettbutikker slik at jeg kan få giro/oppkrav Men om jeg skulle få bruk for en visa classic-funksjon er det jo bare å skifte Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 koster 200 ja.. men hadde du hatt skandiabanken f.eks så hadde du nok spart inn mye mer en det på at du slipper alle gebyrene. pluss at det er billigere å handle på norske nettbutikker også siden man får billigere porto! slipper oppkravsgebyr handler du på komplett og betaler med visa kan du få porto helt ned i 40,- faktisk så lenge varen kan sendes som brev. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 WOW! wtf? Har nå plutselig 7.6mbit her. *utnyttet linjen så det holder* blir ikke søvn men bare nedlasting. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 the fuck? heldifaen, del litt med meg da! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Nei nei NEI! MIN!!! *klemme hardt på linjen sin* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Du, snowwy, del med meg, send litt båndbredde bort til pcen min. Det går, sant? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 SneeHUND_, kan jeg få litt av den? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Natta! Jeg må ha litt søvn, skal ha matteprøve i de 2 første timene i morgen, og så fri. Er så ekstremt lei av vektorer nå Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 my head is about to blow.. tror jeg må komme meg unna pc nå. god aften. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Å utsette lesing til prøve er kult. Yeees. Søvn er overvurdert anyway.. *finne fram Red Bull-lageret* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Lesing til prøve eier! Problemet er bare at PC-en ofte er et middel som sørger for at jeg mister fokus, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Bygd basskasse i hele dag med en kamerat, men har egentlig glemt å måle og se om den går inn i bilen. Noe den ikke gjorde Kapper av 3 cm, og ser hva som skjer. Ellers blir det vel ny kasse ja.. Saklig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Øhhh guys? Kan CRT'n min eksplodere i trynet mitt hvis det ryker av den? Syns eg kjente en merkelig lukt etterhvert her så så eg litt røyk på baksiden av skjermen der de små ventilasjons hullene er. Slo av skjermen med engang og åpnet vinduet. Slo skjermen på igjen og den funker men som sagt så tror eg den tar natten idag eller i nærmeste framtid. Kan jækelen eksplodere i trynet mitt? Nå fikk eg også hodepine av den sikkert giftige røyken. *åpne vinduet* Endret 11. mars 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Får plutselig ikke skifta avatar nå... argh.. jaja natta Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Øhhh guys? Kan CRT'n min eksplodere i trynet mitt hvis det ryker av den? Syns eg kjente en merkelig lukt etterhvert her så så eg litt røyk på baksiden av skjermen der de små ventilasjons hullene er. Slo av skjermen med engang og åpnet vinduet. Slo skjermen på igjen og den funker men som sagt så tror eg den tar natten idag eller i nærmeste framtid. Kan jækelen eksplodere i trynet mitt? Nå fikk eg også hodepine av den sikkert giftige røyken. *åpne vinduet* neida går sikkert bra. tv'n vår sprengtes og skapte en eksplosiv brann som svidde ned hele huset våres. jeg var på rommet mitt ved siden av og sov, mens far min var heldigvis nede for å lage seg noe mat i reklamepausen. men som sagt, det går sikkert bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg