Dorian Gray Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 HARDkjøring. *winkwink* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ahh endelig hjemme. *vondt i ræven* ... Ca 7timers kjøring og sånt. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Noen som vet hvordan man lager slike rare S'er? Har sett at folk bruker de i nicket på source! Å det er ikke en slik en altså: § Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Noen som har hørt om sånn nett-sex, hvor man skriver hva som skjer? På chattekanaler altså. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Noen som har hørt om sånn nett-sex, hvor man skriver hva som skjer? På chattekanaler altså. Meg og SteffyBoy har det hele tiden. *unzips* Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeaj, skolen var på Norefjell i dag http://home.no/encom/Norefjell Yay! Men ingen bilder i lufta? Nja.. gikk _LITT_ fort med snowracer i bakken. (fikk egentlig ikke lov med kjelke ned der) Fikk tårer i øynene.. men en video er lagt ut Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Haha, apropos kjelke, nå kom jeg på når meg og en kamerat lånte kjelke av ei veninne (var broren sin) og kjørte ned en bratt jævel av en bakke, kjentes ut som om vi brakk ryggen da vi hoppet på hoppet og gikk så jævlig på ræva. Alle havnet i en haug, meg, kamerat og kjelke, hang fast i hverandre. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Sto på snowboard i hoppbakken igår, blei litt knall og fall der btw : Når man skriver bandnavn, skal the stå med T eller t? f. eks The Beatles, eller the beatles? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Noen som har hørt om sånn nett-sex, hvor man skriver hva som skjer? På chattekanaler altså. Meg og SteffyBoy har det hele tiden. *unzips* Koselig. Dere er ikke åpne for en 3. mann...? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 the Beatles..så gruppen går under b istedet for t. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) mmmm, Rislunsj og Elvis, mmmmm Endret 9. mars 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Nå siger øynene mine ned, da er det påtide å legge seg. God natt! Forresten, ønske meg lykke til på naturfagprøven i morgen! Endret 9. mars 2005 av robB Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Lykke til Hoff skal gjøre ferdig særoppgaven min til imorgen..... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hva er galt, fuzzy? Mamma sa at hun hadde vondt i brystet og hjertet. Legen kom, og etter hvert ble hun sendt til sykehus... tror det går bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg