Ø.B. Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 hmm Hvorfor inni skauen skal det væra så vanskelig å finne noen som selger phoenix gold i Norge.. arg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hehe, fikk denne jeg; Hvis ikke du sender denne meldingen til minst 10 stykker blir MSN´n din slettet. Dette er fordi at et nytt virus kalt "supersexyogdeiligvirus" er på rundgang i msn Dersom du sender nøyaktig denne meldingen til 10 stk blir en skript startet og skadeliggjør viruset. Hilsen Abdullah Bali Allah msn en skript startet og SKADELIGGJØR... LOL! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hehe, fikk denne jeg; Hvis ikke du sender denne meldingen til minst 10 stykker blir MSN´n din slettet. Dette er fordi at et nytt virus kalt "supersexyogdeiligvirus" er på rundgang i msn Dersom du sender nøyaktig denne meldingen til 10 stk blir en skript startet og skadeliggjør viruset. Hilsen Abdullah Bali Allah msn en skript startet og SKADELIGGJØR... LOL! Hæ hæ! :!: Drit-bra! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Dagens klage: Jeg har en fulltidsjobb. Jeg har en deltidsjobb. Jeg har takket ja til å være fungerende daglig leder på deltidsjobben for en periode da daglig leder er i Thailand. I dag krasjet hele datasystemet på kassene pga en ødelagt database. Backup ja! Det har vi. Fra 02.01.05. Edit: Kjekt å ha med alle ordene. Endret 9. mars 2005 av Billy Bob Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Dagens klage: Jeg har en fulltidsjobb. Jeg har en deltidsjobb. Jeg har takket ja til å være fungerende daglig leder på deltidsjobben for en periode da daglig leder er i Thailand. I dag krasjet hele datasystemet på kassene pga en ødelagt database. Backup ja! Det har vi. Fra 02.01.05. Edit: Kjekt å ha med alle ordene. Vel, det er deres feil. Kjedelig, jepp. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Dagens klage: Jeg har en fulltidsjobb. Jeg har en deltidsjobb. Jeg har takket ja til å være fungerende daglig leder på deltidsjobben for en periode da daglig leder er i Thailand. I dag krasjet hele datasystemet på kassene pga en ødelagt database. Backup ja! Det har vi. Fra 02.01.05. Edit: Kjekt å ha med alle ordene. du har hvertfall minst en jobb igjen! har ingen jeg.. noen som har en til overs? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Vel, det er deres feil. Kjedelig, jepp. Det er den som er ansvarlig for backup sin feil, ikke oss andre, vi er bare vanlige butikkmedarbeidere. phax: Tar nok ikke det der på min kappe, så har nok to jobber en stund framover. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Blame it on the guy who wasn't there that day. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Tro det eller ei - om et kvarter skal jeg legge meg. Skal ta igjen søvn slik at jeg klarer å stå opp 06.30 for å ha langkjøring til Bergen i morgen. Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei alle! Nå er jeg hjemme. Har det vært noe spennende her siden i går? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 *lost* hihihii..! NEI JEG GLEMTE DET Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) hmm Hvorfor inni skauen skal det væra så vanskelig å finne noen som selger phoenix gold i Norge.. arg Hmm du tenker på de deilige bil forsterkerne? En kompis var vist på leiting etter det i norge og fant noen. Skal spørre han når han kommer tilbake fra ferie. Ahh endelig hjemme. *vondt i ræven* Edit: Hei janne. *knippe janne i rompen* Endret 9. mars 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hmm du tenker på de deilige bil forsterkerne? En kompis var vist på leiting etter det i norge og fant noen. Skal spørre han når han kommer tilbake fra ferie. ja. nei altså det ordna seg. Skulle bare ringe å høre om noe greier. Har fått forsterker og elementer fra ebay så mangler bare å bygge kassa Jeg og en kamerat er på saken i morra! Både Phoenix gold forsterker og elementer. Må jo bli bra.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg legger meg. Dautrøtt. God natt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 godnatt ja Ahhh studiedag i morra og fredag! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) I 10 dager har jeg ikke drukket brus. *stolt* Endret 9. mars 2005 av NiwT Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ahh endelig hjemme. *vondt i ræven* ... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Nå har jeg fått "Bone One Volume Edition"! 1300 sider! Leste den første, men så ble det ikke noe mer av det. Kunne vært interessant med den der ... Grattis med mange flotte sider. Anbefales, kjøpte den på bokkilden.no Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ahh endelig hjemme. *vondt i ræven* ... Ca 7timers kjøring og sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg