Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, fikk denne jeg;

 

Hvis ikke du sender denne meldingen til minst 10 stykker blir MSN´n din slettet. Dette er fordi at et nytt virus kalt "supersexyogdeiligvirus" er

på rundgang i msn Dersom du sender nøyaktig denne meldingen til 10 stk blir en skript startet

og skadeliggjør viruset.

 

Hilsen Abdullah Bali Allah msn

en skript startet og SKADELIGGJØR... LOL! :D

Lenke til kommentar
Hehe, fikk denne jeg;

 

Hvis ikke du sender denne meldingen til minst 10 stykker blir MSN´n din slettet. Dette er fordi at et nytt virus kalt "supersexyogdeiligvirus" er

på rundgang i msn  Dersom du sender nøyaktig denne meldingen til 10 stk blir en skript startet

og skadeliggjør viruset.

 

Hilsen Abdullah Bali Allah msn

en skript startet og SKADELIGGJØR... LOL! :D

Hæ hæ! :!: Drit-bra!

Lenke til kommentar

Dagens klage:

 

Jeg har en fulltidsjobb. Jeg har en deltidsjobb. Jeg har takket ja til å være fungerende daglig leder på deltidsjobben for en periode da daglig leder er i Thailand. I dag krasjet hele datasystemet på kassene pga en ødelagt database.

 

Backup ja! Det har vi. Fra 02.01.05.

 

:wallbash::cry:

 

Edit: Kjekt å ha med alle ordene.

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Dagens klage:

 

Jeg har en fulltidsjobb. Jeg har en deltidsjobb. Jeg har takket ja til å være fungerende daglig leder på deltidsjobben for en periode da daglig leder er i Thailand. I dag krasjet hele datasystemet på kassene pga en ødelagt database.

 

Backup ja! Det har vi. Fra 02.01.05.

 

:wallbash::cry:

 

Edit: Kjekt å ha med alle ordene.

Vel, det er deres feil. :)

 

Kjedelig, jepp.

Lenke til kommentar
Dagens klage:

 

Jeg har en fulltidsjobb. Jeg har en deltidsjobb. Jeg har takket ja til å være fungerende daglig leder på deltidsjobben for en periode da daglig leder er i Thailand. I dag krasjet hele datasystemet på kassene pga en ødelagt database.

 

Backup ja! Det har vi. Fra 02.01.05.

 

:wallbash::cry:

 

Edit: Kjekt å ha med alle ordene.

du har hvertfall minst en jobb igjen! :D

 

 

har ingen jeg.. noen som har en til overs?

Lenke til kommentar
hmm Hvorfor inni skauen skal det væra så vanskelig å finne noen som selger phoenix gold i Norge.. arg

Hmm du tenker på de deilige bil forsterkerne? En kompis var vist på leiting etter det i norge og fant noen. Skal spørre han når han kommer tilbake fra ferie. :p

 

 

Ahh endelig hjemme. *vondt i ræven* :cry:

 

Edit: Hei janne. *knippe janne i rompen*

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Hmm du tenker på de deilige bil forsterkerne? En kompis var vist på leiting etter det i norge og fant noen. Skal spørre han når han kommer tilbake fra ferie. :p

 

 

ja. nei altså det ordna seg. Skulle bare ringe å høre om noe greier.

Har fått forsterker og elementer fra ebay så mangler bare å bygge kassa :D

Jeg og en kamerat er på saken i morra!

Både Phoenix gold forsterker og elementer. Må jo bli bra..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...