Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Æsj, hater vinter. Har kjøpt meg den kule toppen, men så er det jo vinter, så må ha både ullgenser og jakke over så den ikke synes...Waste of money.. :p Skal snart ut og slarve litt med en venninne... Vil egentlig være hjemme, men har ikke samvittighet til å si nei femte gangen på rad...brrr, vil ikke ut i kulda!! :mad:

Lenke til kommentar
Flodhest: ******* idiotiske disse bråkemakerene, virket som om han missforstod litt kanskje da, med "heldig" liksom... Uansett, jækla kjipt det med mobilen din da, er jo en ganske god telefon og 

Veit, har bare hatt den i tre måneder, fikk den av faren min til bursdagspresang.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Æsj, hater vinter. Har kjøpt meg den kule toppen, men så er det jo vinter, så må ha både ullgenser og jakke over så den ikke synes...Waste of money.. :p Skal snart ut og slarve litt med en venninne... Vil egentlig være hjemme, men har ikke samvittighet til å si nei femte gangen på rad...brrr, vil ikke ut i kulda!! :mad:

Er den toppen veeeldig fin? Beskriv den.. grr :p

Lenke til kommentar
Vetkje helt om jeg "orker" å ringe exen å spørre om å finne på no.. Trokke jeg tør det helt :p Neida, men jeg hadde tenkt å finne på no med gutta men vetkje helt.. Gidder ikke å sitter her når mor og far har en slik fyllefest :p

Ring exen, FFS!

that's an order.

Snakker me hu på msn, det er jo godt nok..

Lenke til kommentar

Her kan du få gå så mye i topp som du vil, bææjbej naughty.gif

:ermm:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Ekser burde være venner, og ikke noe "gå tilbake til når man er ensom".

Yes, vi har plenty of lakris og hvit sjokolade! Men nå må jeg snart gå, og når jeg kommer tilbake er vel alt borte... :cry:

EDIT:

Haltan: Ja, her er det jo godt og varmt, men dere får jo ikke sett toppen, så da er jo også litt av poenget mitt borte.

Endret av Candyfloss
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...