Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Vetkje helt om jeg "orker" å ringe exen å spørre om å finne på no.. Trokke jeg tør det helt Neida, men jeg hadde tenkt å finne på no med gutta men vetkje helt.. Gidder ikke å sitter her når mor og far har en slik fyllefest Ring exen, FFS! that's an order. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Tro det eller ei, men jeg føler at jeg har det utrolig bra uten dame.. .. kanskje jeg og 2 kamerater skal se tørteen filmen på ski! :/ Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Æsj, hater vinter. Har kjøpt meg den kule toppen, men så er det jo vinter, så må ha både ullgenser og jakke over så den ikke synes...Waste of money.. Skal snart ut og slarve litt med en venninne... Vil egentlig være hjemme, men har ikke samvittighet til å si nei femte gangen på rad...brrr, vil ikke ut i kulda!! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Flodhest: ******* idiotiske disse bråkemakerene, virket som om han missforstod litt kanskje da, med "heldig" liksom... Uansett, jækla kjipt det med mobilen din da, er jo en ganske god telefon og Veit, har bare hatt den i tre måneder, fikk den av faren min til bursdagspresang. Endret 20. desember 2003 av flodhest Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Æsj, hater vinter. Har kjøpt meg den kule toppen, men så er det jo vinter, så må ha både ullgenser og jakke over så den ikke synes...Waste of money.. Skal snart ut og slarve litt med en venninne... Vil egentlig være hjemme, men har ikke samvittighet til å si nei femte gangen på rad...brrr, vil ikke ut i kulda!! Er den toppen veeeldig fin? Beskriv den.. grr Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Veit, har bare hatt den i tre måneder, fikk den av faren min til bursdagspresang. Det der er dritkjipt..Min ble stjålet på en fest for noen måneder siden, gikk to måneder uten... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Vetkje helt om jeg "orker" å ringe exen å spørre om å finne på no.. Trokke jeg tør det helt Neida, men jeg hadde tenkt å finne på no med gutta men vetkje helt.. Gidder ikke å sitter her når mor og far har en slik fyllefest Ring exen, FFS! that's an order. Snakker me hu på msn, det er jo godt nok.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Ring exen, FFS! Snakker me hu på msn, det er jo godt nok.. Msn= godt nok? Msn= fører til mye ondskap. *boikotte msn* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Indeed, men har på en måte funnet ut (ikke helt though) at jeg vil heller være venner.. en stund til.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Æsj, hater vinter. Har kjøpt meg den kule toppen, men så er det jo vinter, så må ha både ullgenser og jakke over så den ikke synes...Waste of money.. Skal snart ut og slarve litt med en venninne... Vil egentlig være hjemme, men har ikke samvittighet til å si nei femte gangen på rad...brrr, vil ikke ut i kulda!! Her kan du få gå så mye i topp som du vil, bææjbej Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Ekser burde være venner, og ikke noe "gå tilbake til når man er ensom". Yes, vi har plenty of lakris og hvit sjokolade! Men nå må jeg snart gå, og når jeg kommer tilbake er vel alt borte... EDIT: Haltan: Ja, her er det jo godt og varmt, men dere får jo ikke sett toppen, så da er jo også litt av poenget mitt borte. Endret 20. desember 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Ekser burde være venner, og ikke noe "gå tilbake til når man er ensom". Yes, vi har plenty of lakris og hvit sjokolade! Men nå må jeg snart gå, og når jeg kommer tilbake er vel alt borte... Nå ble jeg veldig enig.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Haltan: Ja, her er det jo godt og varmt, men dere får jo ikke sett toppen, så da er jo også litt av poenget mitt borte. Hvem sa at jeg snakket om hos DEG? Go figure Altså, prøvde meg på en "den toppen ville sett bra ut på soveromsgulvet mitt"-linje EDIT: Endret 20. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 haha kjikk Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Hehe, luringen HalTan prøver å få snøret i bånn, go HalTan, go HalTan! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Hehe, luringen HalTan prøver å få snøret i bånn, go HalTan, go HalTan! ØYH! Ironi, gutten min. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg tror han sa det med ironi og.. go figure Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Hehe, dette blir bare morsommere og morsommere!!! Noe som er trist..Har dere merket at aktiviteten til sosohal går ned hver gang jeg blir aktiv? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Har ikke sette noe til sosohal eller waffelownage på lenge jeg.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Hehe, luringen HalTan prøver å få snøret i bånn, go HalTan, go HalTan! ØYH! Ironi, gutten min. *humre hirr knegg* Visste jo det daaah! Vi flodhester må jo få lov å dra en spøk en sjelden gang vi og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg