:---{D Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 woho, klassetur til Kongsberg i morgen.. Snowboard Jeg var der i dag. Faen. Det var stappfult. Køer over alt. Da vi var i Hafjell var det ikke fullt. Det var digg.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg kjenner også en som har glassøye.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 woho, klassetur til Kongsberg i morgen.. Snowboard Jeg var der i dag. Faen. Det var stappfult. Køer over alt. Takk.. Nå gleder jeg meg enda mer Men, er det morro/fint der? Aldri vært der før! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Grooooan! Kjeeedelig på jobb. :( Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Grooooan! Kjeeedelig på jobb. :( Når skal du begynne på let's Buzz a? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Grooooan! Kjeeedelig på jobb. :( Når skal du begynne på let's Buzz a? Jeg tør å tippe på 1. april. Noen som vil vedde i mot. *håpe at ingen vil* EDIT: Dårlig gjort, nå skulle jeg liksom svare for deg. Sånn at du komme og rette på meg, og si at du ikke skulle begynne der 1. april likevel. Endret 9. mars 2005 av sluffy Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 *Se for seg at hele dette styret med ny jobb faktisk er en helt genial Aprilsnarr* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) woho, klassetur til Kongsberg i morgen.. Snowboard Jeg var der i dag. Faen. Det var stappfult. Køer over alt. Takk.. Nå gleder jeg meg enda mer Men, er det morro/fint der? Aldri vært der før! Forholdene er bra. Men man kommer fort ned på isen. Men... Løypene generelt suger. Men forholdet er bra. De har også en finfin snowbord park. Endret 9. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jaja, jeg får slå meg litt da Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Nå har jeg fått "Bone One Volume Edition"! 1300 sider! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvet dere hva? Akkurat er jeg meget lei av Nynorsk. Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvet dere hva? Akkurat er jeg meget lei av Nynorsk. Tentamen i morra da Zyfex! du gleder deg? Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvet dere hva? Akkurat er jeg meget lei av Nynorsk. Vet du hva? det er jeg og! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvet dere hva? Akkurat er jeg meget lei av Nynorsk. Ikke lei av bokmål håper jeg. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvet dere hva? Akkurat er jeg meget lei av Nynorsk. Ikke lei av bokmål håper jeg. Det får vi virkelig ikke håpe. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 No må dykk austlendingar slutte å klage på nynorsken. Eg likar han rimelig godt, i dag fekk han til og med norskkarakteren min til å hoppe opp eit par hakk, noko som vekka åtgaum og fagnad. (De siste to der er tatt fra Pondus, satser på at de skriver "korrekt" norsk...) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Nå får jeg manne meg opp til konferanse time *glede seg til å få varselbrev* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Da har jeg vært snill mann og kjørt bestemor til harstad så hun kunne ta hurtigbåten til tromsø, og så kjørte jeg bilen tilbake til oss så den slipper å stå parkert i harstad i lange tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg