ZkedaR Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Til alle som liker assgirl\keyra\augustina osv. Her har du henne i en liten film http://fuckingtool.com/junk/KEYRA_SUPERTANGAS.wmv Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Faen. Jeg fikk ingen midlertidig øyeprotese, de hadde ingen som passet. Så jeg må tilbake til uken og prøve igjen, om hevelser har gått ned. Så, jeg sitter her med bandasje igjen. Jævlig kjipt, jeg er så seriøst skuffet\lei meg nå... Kjipt. Liker ikke å gå rundt med bandasje jeg, mye bedre om folk ikke vet det når de er med meg. :/ Gjør det så mye da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Vet ikke, jeg. Jeg liker det bare ikke. Mye kulere å være som alle andre. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Tja. Mulig det... Synes det er morro at folk viser "medlidenhet", jeg. Jaja, trening eller ikke trening, det er spørsmålet. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jaja, trening eller ikke trening, det er spørsmålet. hw.no eller ikke trening.. Skal på trening klokka 1800 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 woho, klassetur til Kongsberg i morgen.. Snowboard Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 nasjonalprøve: hva er best A eller C `? hva er det med øyet ditt freddy? og hva er øyeprotese? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 glassøye som det også kalles. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 jeg har riktig nok plast, men ja. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jaja, trening eller ikke trening, det er spørsmålet. hw.no eller ikke trening.. Skal på trening klokka 1800 Jeg drar ikke i dag. Som straff skal jeg dra både i morgen, fredag og lørdag. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg har et skikkelig dilemma her... Skal jeg dra til Hafjell eller Bislingen (største bakken er omtrent like lange som en hoppbakke ) i morgen? Klarer ikke å bestemme meg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 jeg har riktig nok plast, men ja. JAsså, så de har fått slikt øye som min far? .. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Han har hatt det siden han var 3(?). Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 woho, klassetur til Kongsberg i morgen.. Snowboard Jeg var der i dag. Faen. Det var stappfult. Køer over alt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Så mye snakk det er om fredrik's øye da... La nå gutten være i fred! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Så mye snakk det er om fredrik's øye da... La nå gutten være i fred! Vi viser bare vår medfølelse. Håper det ordner eg fredrik! =) Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Alle har medlidenhet med deg, Fredrik. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Han har hatt det siden han var 3(?). Du følger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg