b-real Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Så pell deg av forumet i skoletiden Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Så pell deg av forumet i skoletiden Edit: Jeg har jo 4.3 i snitt da, så jeg er nok flinkere enn du tror. Endret 9. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Her har jeg fikset bildet av Janne. Btw, tror hun kommer tilbake i kveld. Hun sa hun skulle det, så vi får bare håpe det. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Da var dagen reddet Er det Kjempe Yes eller? *fikk lyst på is* Endret 9. mars 2005 av am3k Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 tjoho, klarte stå opp tidlig idag! for de som synes før 11 er tidlig da.. med tanke på at jeg ikke tok kveld før klokken 5 igår så er det jo ikke så verst.. på fredag får jeg endelig ørkenrotta mi tilbake igjen! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 på fredag får jeg endelig ørkenrotta mi tilbake igjen! Har den vært på ferie da eller? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Da var jeg ferdig med nasiprøva, snodige saker Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Tyskere og språket deres forstå seg på det den som kan... Eneste grunnen vi har til å lære det må jo være som en slags forbygging, vi vil kunne skjønne hva de sier neste gang de starter en krig Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Tyskere og språket deres forstå seg på det den som kan...Eneste grunnen vi har til å lære det må jo være som en slags forbygging, vi vil kunne skjønne hva de sier neste gang de starter en krig enig med at tysk ikke er morro... hater tysk har hatt tysk i 4 år på skolen, kan fortsatt bare noen enkle ord på tysk.. og jeg skal til tyskland i morgen Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Da har jeg operert :/ Er ganske så svimmel. Det ble 4 sting... EDit: HATER tannleger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 9. mars 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 på fredag får jeg endelig ørkenrotta mi tilbake igjen! Har den vært på ferie da eller? hehe, ja.. den har vært stranda i tromsø hos søstra mi siden jeg ikke fikk ta den med meg på flyet! (helvetesnorwegianjævladrittflmppfhfh,..) men nå kommer hun nedover på besøk og jeg fikk henne til å fly med sasbraathens, så da kan hun ta med rotta. blir kos med litt selskap på hybel'n. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Selskap... en rotte Kom deg heller ut og finne deg en variant av det motsatta kjønn Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 uff jeg ska sitte her i en halv time til ¨vente til alle er ferdige med den stygge naiprøva...*blæh* forumet tar seg dårlig ut i 800x600 oppløsning. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 TheMasteR: Hvorfor er du operert? Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Selskap... en rotte Kom deg heller ut og finne deg en variant av det motsatta kjønn det er ei ho rotte da.. uansett, nettopp blitt ferdig med 4år sammen med det motsatte kjønn! bare tull altsammen.. dyr er tingen. hadde jeg hatt bedre plass og råd skulle jeg kjøpt meg en hund. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Lang historie Sigve, jeg falt en gang når jeg var liten , jeg slo ut deler av fortannen. Det ble betennelse der. Jeg har operert 3 ganger nå, er temmelig lei. Har vært myee hos tannlegen gjennom 10 år nå. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Selskap... en rotte Kom deg heller ut og finne deg en variant av det motsatta kjønn det er ei ho rotte da.. uansett, nettopp blitt ferdig med 4år sammen med det motsatte kjønn! bare tull altsammen.. dyr er tingen. hadde jeg hatt bedre plass og råd skulle jeg kjøpt meg en hund. Din perverse girs Neida hund er tingen Hadde nuff (newfoundlands hund) tidligere: Utrolig vakre og snille hunder! Og min stemor driver med oppdrett av sheltie: La-Toya, er hun ikke skjønn Endret 9. mars 2005 av am3k Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Savner nuffen da. Måtte avlives grunnet trøbbel med hoftene (HD). Noe av det tristeste jeg har vært med på. Er sikker på at han skjønte hva vi skulle når han var i bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg