Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Heisann, her kommer det en liten melding fra underteknede:

 

Krigen i Nord-Trøndelag, bedre kjent som Battle Griffin er "vunnet". 2BN ble knust av en rappkjeftet liten kar fra Trondheim. Akkurat nå gleder jeg meg kun til å komme meg tilbake til Bardufoss. 16 dager i lagstelt tar faktisk litt på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, her kommer det en liten melding fra underteknede:

 

Krigen i Nord-Trøndelag, bedre kjent som Battle Griffin er "vunnet". 2BN ble knust av en rappkjeftet liten kar fra Trondheim. Akkurat nå gleder jeg meg kun til å komme meg tilbake til Bardufoss. 16 dager i lagstelt tar faktisk litt på.

Forsvaret: 2

Lokalbefolkning: 0

 

:green:

 

 

W00! seier! Virket som om det var de dere kjempet mot. ;)

Lenke til kommentar
Heisann, her kommer det en liten melding fra underteknede:

 

Krigen i Nord-Trøndelag, bedre kjent som Battle Griffin er "vunnet". 2BN ble knust av en rappkjeftet liten kar fra Trondheim. Akkurat nå gleder jeg meg kun til å komme meg tilbake til Bardufoss. 16 dager i lagstelt tar faktisk litt på.

Forsvaret: 2

Lokalbefolkning: 0

 

:green:

 

 

W00! seier! Virket som om det var de dere kjempet mot. ;)

Vel, når jeg ligger på vakt med AG og M72 kan ingen nordtrøndere føle seg trygge. Forresten, det var b-real og panseridiotene som har frontet nyhetsbildet i det siste.

Lenke til kommentar
Vel, når jeg ligger på vakt med AG og M72 kan ingen nordtrøndere føle seg trygge. Forresten, det var b-real og panseridiotene som har frontet nyhetsbildet i det siste.

Kanskje det var et skrik om hjelp? Jeg hadde vært redd om jeg var på samme bredde og lengdegrad som b-real når han var bevæpnet. :hmm:

Lenke til kommentar
Vel, når jeg ligger på vakt med AG og M72 kan ingen nordtrøndere føle seg trygge. Forresten, det var b-real og panseridiotene som har frontet nyhetsbildet i det siste.

Eneste vi har vært i avisen er i aftenposten. der var det en artikkel der 3 stykk fra troppen vår var.

 

Hva panser ellers har gjort kan ikke jeg si noe om. Jo...det var noen fra STORM (ESK4) på nrk1 nyhetene..

Lenke til kommentar

jeg har i dag fått den store gleden med å få utdelt jobben med å rydde rommet mitt:P WOHOOO .. ehm. nei

 

Noen som bur i Rogaland som vil joine meg?

 

Rommet er stort og masse rot. må skue ting for å komme fram til pc/sofa (sover på sofaen fordi senga har knokke og ligger i deler.

 

Må tru at jeg gleder meg til denne jobben. :S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...