LarsP Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Heisann, her kommer det en liten melding fra underteknede: Krigen i Nord-Trøndelag, bedre kjent som Battle Griffin er "vunnet". 2BN ble knust av en rappkjeftet liten kar fra Trondheim. Akkurat nå gleder jeg meg kun til å komme meg tilbake til Bardufoss. 16 dager i lagstelt tar faktisk litt på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Natta, fredde. edit: OMG, 3 poster på rad av medlemmer av Bullshit-Crew. Hvor er HalTan? Endret 8. mars 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Heisann, her kommer det en liten melding fra underteknede: Krigen i Nord-Trøndelag, bedre kjent som Battle Griffin er "vunnet". 2BN ble knust av en rappkjeftet liten kar fra Trondheim. Akkurat nå gleder jeg meg kun til å komme meg tilbake til Bardufoss. 16 dager i lagstelt tar faktisk litt på. Forsvaret: 2 Lokalbefolkning: 0 W00! seier! Virket som om det var de dere kjempet mot. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Natta, fredde. edit: OMG, 3 poster på rad av medlemmer av Bullshit-Crew. Hvor er HalTan? Hvem er BS-crew? Btw, jeg stikker til loppekassen, jeg. Nattis! Endret 8. mars 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Heisann, her kommer det en liten melding fra underteknede: Krigen i Nord-Trøndelag, bedre kjent som Battle Griffin er "vunnet". 2BN ble knust av en rappkjeftet liten kar fra Trondheim. Akkurat nå gleder jeg meg kun til å komme meg tilbake til Bardufoss. 16 dager i lagstelt tar faktisk litt på. Forsvaret: 2 Lokalbefolkning: 0 W00! seier! Virket som om det var de dere kjempet mot. Vel, når jeg ligger på vakt med AG og M72 kan ingen nordtrøndere føle seg trygge. Forresten, det var b-real og panseridiotene som har frontet nyhetsbildet i det siste. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Vel, når jeg ligger på vakt med AG og M72 kan ingen nordtrøndere føle seg trygge. Forresten, det var b-real og panseridiotene som har frontet nyhetsbildet i det siste. Kanskje det var et skrik om hjelp? Jeg hadde vært redd om jeg var på samme bredde og lengdegrad som b-real når han var bevæpnet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jaja, anyways. Jeg tror jeg logger meg av. Cpt. Sinner fra USMC vil gjerne ha tilbake laptopen sin. Vi snakkes ved påsketider. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Natta, fredde. edit: OMG, 3 poster på rad av medlemmer av Bullshit-Crew. Hvor er HalTan? Hvem er BS-crew? Btw, jeg stikker til loppekassen, jeg. Nattis! Yours truly, LarsP, fredrikrb og HalTan. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Vel, når jeg ligger på vakt med AG og M72 kan ingen nordtrøndere føle seg trygge. Forresten, det var b-real og panseridiotene som har frontet nyhetsbildet i det siste. Eneste vi har vært i avisen er i aftenposten. der var det en artikkel der 3 stykk fra troppen vår var. Hva panser ellers har gjort kan ikke jeg si noe om. Jo...det var noen fra STORM (ESK4) på nrk1 nyhetene.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Sjekk memory processes scanned Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 1337.. det er da man innser man er nerd.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg er våken og på arbeid Galskap på høyt plan dette her *glede seg til natt uke* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Gud mauning! Når er det best å få levert ut en jobbsøknad, kan det være "skadelig" å komme for tidlig, eller gjør det ingenting? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Huff, vi har verdens styggeste oppgave i norsken... Skrive om "Et Dukkehjem" av Henrik Ibsen! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 jeg har i dag fått den store gleden med å få utdelt jobben med å rydde rommet mitt:P WOHOOO .. ehm. nei Noen som bur i Rogaland som vil joine meg? Rommet er stort og masse rot. må skue ting for å komme fram til pc/sofa (sover på sofaen fordi senga har knokke og ligger i deler. Må tru at jeg gleder meg til denne jobben. :S Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ble vist døgning på meg Gøy da. Men mitt i uka? Det orker ikke jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ble vist døgning på meg Gøy da. Men mitt i uka? Det orker ikke jeg. Pff...har fri til den 28. så I don't give a shit ^^ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Nå fikk jeg nettopp brev med hjem med varsel om at jeg må skjerpe meg på skolen. Kommer til å gå ned i orden/oppførsel og Kunst og Håndverk fra karakter 4 til karakter 3. Huff, nå blir fatter'n sur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg