svamp Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nå må jeg gjøre gyminnlevering til i morgen. Hvor tåpelig er ikke det? Proppe inn teori når målet er fysisk fostring ... Har veldig lyst til å ikke gjøre det av prinsipp, men da har jeg ikke en dritt å gjøre to timer i morgen. Blir for kjedelig. "Fysisk fostring" er vel ikke bare 2 timer fotball i uka? Jeg mener det er litt viktig å få inn litt teori også. Om hvordan ting fungerer Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 nå titter jeg på nrk. men der var det jo stort sett bare autofil som var seende da.. Pøh. Hva med Migrapolis? Urix? Eller.. Oððasat? har bare sett migrapolis av de nevnte programmene der, å der er jo ikke det mest underholdene jeg vet. men fant ut at de har jo Usett, det er jo morsomt! faktisk villmark også liggende der, det er jo litt imponerende. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) 7 timer søvn er egentlig i det minste laget------*fyrstikkmann*---->sengen fakk vi har sånn nynasistprøvi morra også *blæh* Endret 8. mars 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hva er temaet? Styrke, skriver gymlæreren med store bokstaver og tre utropstegn. Godt hun ikke underviser i noe annet. Dama kan ikke skrive. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Gjør som regel det, utrolig nok. Får stikke og sløse bort ti minutter av mitt liv. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hva er temaet? Styrke, skriver gymlæreren med store bokstaver og tre utropstegn. Godt hun ikke underviser i noe annet. Dama kan ikke skrive. Akkurat det holder vi på med og. God natt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Gjør som regel det, utrolig nok. Får stikke og sløse bort ti minutter av mitt liv. 1000 innlegg i Søppel, og du snakker om å kaste bort 10 minutter? Tør ikke tenke på antall døgn jeg har kastet bort her. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vær stille, jeg skal sove nå. Lenke til kommentar
robB Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vær stille, jeg skal sove nå. Samme her! Hyyssjj! God natt! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Knut Hamsund har skrevet mye artig... Knut Hamsun (ikke d) Lobotomerte sin egen datter :S Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 *Lage voldsomt rabalder* Nei, tror jeg og legger meg. Fikk nesten tatt unna repetisjon av et helt kapittel i matten i dag. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) 1000 innlegg i Søppel, og du snakker om å kaste bort 10 minutter? Tør ikke tenke på antall døgn jeg har kastet bort her. Snakket naturligvis om å sløse bort tiden på gjøre noe jeg ikke har lyst til. Har lyst til å sitte her (av en eller annen merkelig grunn), så det blir etter min definisjon ikke sløsing på samme måten. Endret 8. mars 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Passerte nettopp 5500 totale innlegg. Yay? Eller er det nå jeg skal innse hvor mye tid som forsvinner her? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Dægern, gratulerer til jentene! Selv om jeg er en snau halvtime for sen. Da kan vi fortsette festen, da, karar? Vi har de resterende 364 dagene, har vi ikke? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Dægern, gratulerer til jentene! Selv om jeg er en snau halvtime for sen. Da kan vi fortsette festen, da, karar? Vi har de resterende 364 dagene, har vi ikke? De er våre ja! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Urk, skal operere i munnen imorgen Lagde et bilde nå : Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Urk, skal operere i munnen imorgen Lagde et bilde nå : Oh, stop it! You're killing me! *dies of boredom* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg